Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Werk tijdens kerst en oud&nieuw (gezocht)

<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 09 Okt 2015 12:42

Werk tijdens kerst en oud&nieuw (gezocht)

Gezien ik nooit echt spannende plannen heb tijdens de feestdagen, wil ik ze best gebruiken om wat extra's te verdienen.
Iemand goede tips van waar ze rond die tijd extra mensen zoeken. Speciale evenementen en feesten bijvoorbeeld?
<<

Anoniem321

Bericht 09 Okt 2015 13:10

Re: Werk tijdens kerst en oud&nieuw (gezocht)

Bij de post hadden ze altijd extra mensen nodig in die periode. Weet niet of dat nu nog zo is?
Anders misschien in de horeca?
<<

Anoniem281

Bericht 09 Okt 2015 13:26

Re: Werk tijdens kerst en oud&nieuw (gezocht)

Ik weet niet waar je woont..?

http://www.bq-uitzendbureau.nl/
<<

Anoniem148

Bericht 09 Okt 2015 17:06

Re: Werk tijdens kerst en oud&nieuw (gezocht)

Wil je echt extra verdienen? Anders zou je vrijwilligerswerk kunnen doen bv. in een verzorgingshuis.
<<

Anoniem331

Bericht 09 Okt 2015 20:38

Re: Werk tijdens kerst en oud&nieuw (gezocht)

In verzorgingshuizen is het met de kerstdagen niet zo zeer druk hoor. Bij onstenminste niet. Zijn ziveel mensen di juist dan extra bezoek krijgen van familie dat we het juist rustig hebben tijdens de koffie en de maaltijden.
Ik zou een leuk evenement in de buurt dan zoeken.
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 09 Okt 2015 21:03

Re: Werk tijdens kerst en oud&nieuw (gezocht)

Als je horeca ervaring hebt (lees benen uit je lijf lopen) ben je hier op Vlie vast welkom! hier is met de feestdagen genoeg te doen voor meestal te weinig handjes :wink:
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Anoniem148

Bericht 10 Okt 2015 20:13

Re: Werk tijdens kerst en oud&nieuw (gezocht)

Popcorn schreef:In verzorgingshuizen is het met de kerstdagen niet zo zeer druk hoor. Bij onstenminste niet. Zijn ziveel mensen di juist dan extra bezoek krijgen van familie dat we het juist rustig hebben tijdens de koffie en de maaltijden.
Ik zou een leuk evenement in de buurt dan zoeken.


Bij ons juist druk want zijn er geen activiteiten en sommige krijgen nooit bezoek. Moeten dus vermaakt worden en dat is lastig voor de verzorging want daar hebben we geen tijd voor.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 10 Okt 2015 20:31

Re: Werk tijdens kerst en oud&nieuw (gezocht)

Als je niet perse geld wilt verdienen kun je misschien wat doen voor het glazen huis? Dat lijkt mij altijd erg tof
<<

Anoniem331

Bericht 10 Okt 2015 21:51

Re: Werk tijdens kerst en oud&nieuw (gezocht)

Dandelion schreef:
Popcorn schreef:In verzorgingshuizen is het met de kerstdagen niet zo zeer druk hoor. Bij onstenminste niet. Zijn ziveel mensen di juist dan extra bezoek krijgen van familie dat we het juist rustig hebben tijdens de koffie en de maaltijden.
Ik zou een leuk evenement in de buurt dan zoeken.


Bij ons juist druk want zijn er geen activiteiten en sommige krijgen nooit bezoek. Moeten dus vermaakt worden en dat is lastig voor de verzorging want daar hebben we geen tijd voor.



Oh op die manier. Wij bieden 365 dagen per jaar een welzijnswerker. Dus geen extra belasting voor de zorg op deze dagen.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers