Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke film heb je het laatst gezien?

<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 07 Okt 2015 11:55

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Que horas ela volta? Ik vond 'm heel goed! Gaat over een huishoudster bij een rijk gezin in Sao Paolo, en zij acteert echt fantastisch. Haar dochter die ze al jaren niet heeft gezien komt opeens bij haar wonen, en die heeft lak aan alle regeltjes en klassenverschillen tussen het gezin en zijzelf en haar moeder.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 09 Okt 2015 15:04

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

"About time" op Netflix. Ik vond hem erg mooi, bijzonder verhaal, zeker een aanrader!
<<

Roxi3

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 10 Okt 2015 19:00

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

JaneDoe schreef:"About time" op Netflix. Ik vond hem erg mooi, bijzonder verhaal, zeker een aanrader!


Ik heb deze film vandaag gezien en ik vond het echt een mooie film. Ik denk alleen wel dat zo'n film het beste werkt als je van te voren niet weet waar het over gaat. Ik wilde het verhaal aan mijn man uitleggen en die keek me aan alsof ik gek was.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 11 Okt 2015 16:01

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Lauren schreef:Maze Runner: The Scorch Trials, had toch wel een beetje een horror gehalte haha! Maar ik vond de film verder heel goed, was er ook erg benieuwd naar. Het eerste deel vond ik al spannend maar deze toch nog spannender. Je moet wel echt het eerste deel gezien hebben voordat je deze kijkt.


Ik heb deze vanmiddag gezien, vond hem zwaar tegenvallen maar dat komt vooral omdat ik het boek gelezen heb en de film enorm afwijkt van het boek. Enige overeenkomst is de titel en de namen van de hoofdpersonen, verder is het hele verhaal veranderd en dat komt de film naar mijn mening echt niet ten goede. Heel jammer want het verhaal in het boek is heel sterk en spannend.
Maar ik snap wel dat als je de boeken niet gelezen hebt, dat het dan een vermakelijke film is.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 11 Okt 2015 16:12

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

The intern, leuke film!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 11 Okt 2015 16:30

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Helix schreef:The intern, leuke film!

Ik had verwacht dat dit een behoorlijk flauwe film zou zijn. Maar het is dus wel een aanrader?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 11 Okt 2015 18:22

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Lenthe schreef:
Helix schreef:The intern, leuke film!

Ik had verwacht dat dit een behoorlijk flauwe film zou zijn. Maar het is dus wel een aanrader?


Laat ik het zo zeggen, vaak zijn het soort films in dat genre zo voorspelbaar, en dat was deze dus niet zo. Ik vind het wel een aanrader.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 18 Okt 2015 00:23

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Net terug uit de bios, ik was naar "Ja, ik wil".
Vond het een matige film, gewoon de doorsnee nederlandse romantische komedie.

Ik dacht alleen de hele tijd dat de film gebaseerd kon zijn op mijn leven haha, zoveel overeenkomsten als ik met de hoofdpersoon had :razz:
<<

Anoniem173

Bericht 18 Okt 2015 01:46

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Gisteravond the maze runner 2 gezien vond hem leuk!

Vanavond onder het mom algemene ontwikkeling begonnen met de imdb top 250. Nu deel 1 van de godfather trilogie gekeken!
<<

Anoniem130

Bericht 18 Okt 2015 02:48

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Sicario. Erg goed! Aanrader!
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 19 Nov 2015 18:19

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Spectre. Ik wist niet echt van tevoren wat voor verwachtingen ik moest hebben. Omdat ze de Openingsscène "de beste tot nu toe" noemden e.d. en ik gewoon in denial was dat deze film beter dan Skyfall kon zijn. :silent:

Ik vond het alsnog een goede film, echter zin om hem nog 2 keer in de bios te zien (Skyfall is mijn favoriete film, 3 keer in de bios gezien) had ik niet..
AfbeeldingAfbeelding
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 19 Nov 2015 18:57

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

No reservations, tenminste de eerste 10 minuten. Ik werd net na 3 kwartier weer wakker. :silent:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Nov 2015 21:35

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Ik heb gisteren The Hunger Games gekeken. Echt zó niet mijn type film, daarom had ik hem tot nu toe geboycot. Maar ik verveelde me en was toch benieuwd. Het eerste halfuur vond ik vreselijk belachelijk, ik kan echt niet serieus naar van die rare figuren kijken hoor. Het hele verhaal slaat ook nergens op natuurlijk. Maar toen ik dat gegeven van me af had gezet, kon ik er best naar kijken en heb ik me nog wel vermaakt. Ik hou ook van Jennifer Lawrence.
❤ 7 juni 2018
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 20 Nov 2015 16:24

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Voor het laatst Paranormal Activitity The Ghost Dimention in de bios gezien. Vond hem wel aardig in vergelijking met de overige delen, maar dat komt misschien ook omdat het 3D was.
<<

Anoniem149

Bericht 20 Nov 2015 19:54

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Ik heb Life as we know it gekeken van de week op Netflix. Na een half uur afgezet, vond er niks aan.
<<

Anoniem255

Bericht 20 Nov 2015 23:00

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Ik zit nu Saw 7 te kijken. Flut film.
<<

Anoniem177

Bericht 21 Nov 2015 02:49

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Gone Girl, met Amanda Seyfried. Wij vonden 'm niet bijzonder
<<

Anoniem275

Bericht 21 Nov 2015 06:52

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Ik geb gisteravond het Diner gekeken,
vond het geen leuke film. Irritant gefilmd of zo en ik kwam niet in het verhaal..
Terwijl ik het boek wel mooi vond.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 21 Nov 2015 09:37

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

KPN storing en ik had geen zin om iets te doen en gelukkig kon ik wel een film huren via de pathe app. Dus het werd de ontsnapping... ik weet niet precies wat ik er van vond, had hem denk ik anders verwacht.
:heart: :heart: 2011
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 21 Nov 2015 11:12

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

The hangover 2. Vond m niet super leuk. Ik ben pas in Bangkok geweest, o.a. in de skybar wat wat scènes zijn opgenomen, dat was wel leuk om te zien.
<<

Anoniem237

Bericht 21 Nov 2015 13:27

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Conspiracy theory en Da vinci code.
<<

Anoniem149

Bericht 22 Nov 2015 18:44

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Eerste deel van The Hunger Games gisteren. Blijft leuk.
<<

Anoniem331

Bericht 13 Dec 2015 22:53

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Ik kijk nu Alle tijd. Best ontroerend dit laatste stuk.
<<

Anoniem280

Bericht 13 Dec 2015 23:21

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Lucia de B.
Vond hem best indrukwekkend. Hoe die vrouw er in geluisd is door collega's etc.
<<

Anoniem147

Bericht 14 Dec 2015 11:33

Re: Welke film heb je het laatst gezien?

Wij hebben gisteren de laatste film van Harry Potter gekeken. The deathly hallows part 2. We hebben alle films er afgelopen week doorheen geknald haha. Had ik weer eens zin in. Zo grappig om te zien hoe ze veranderd zijn. Vooral Ron, die is in die laatste 2 films echt zo'n brede kerel. Nog een kop groter dan Harry.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers