Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Is ballorig voor klein kindje leuk ?

<<

Anoniem145

Bericht 08 Okt 2015 13:29

Is ballorig voor klein kindje leuk ?

Voor een kindje van 13 maanden of nog net iets te klein ?
En is het daar op een doordeweekse dag ook erg druk ?

Groetjes rituals.
<<

Patsy

Bericht 08 Okt 2015 14:02

Re: Is ballorig voor klein kindje leuk ?

Ik ben met onze oudste geweest toen hij ruim 13 maanden was. Hij liep toen nog niet maar vond het geweldig. Nou vindt hij andere kinderen sowieso geweldig, dus dat hielp wel mee. Vooral de ballenbak vond hij geweldig.

Hier is het smorgens erg rustig.
<<

Anoniem149

Bericht 08 Okt 2015 14:44

Re: Is ballorig voor klein kindje leuk ?

Is ballorig net zoiets als Monkey Town? Ik ben daar met mijn neefje voor het eerst geweest toen hij volgens mij net een jaar was. Ze hebben daar een aparte hoek voor kinderen t/m 4 jaar, dat vind ik echt ideaal, daar kunnen die kleintjes lekker hun gang gaan. In de ochtend is het lekker rustig en kunnen ze heerlijk spelen.

Dus als het ongeveer hetzelfde is zou ik het zeker een keer proberen.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 08 Okt 2015 16:21

Re: Is ballorig voor klein kindje leuk ?

Ja hoor, dat vinden ze harstikke leuk, doordeweeks in de ochtend betaal je peutertarief bij ons en het is dan lekker rustig.
M:21072011
J :08012014
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 08 Okt 2015 17:00

Re: Is ballorig voor klein kindje leuk ?

Ja, is net zo iets als ballorig.

B vond het met die leeftijd geweldig!
<<

Anoniem145

Bericht 08 Okt 2015 17:22

Re: Is ballorig voor klein kindje leuk ?

Oh leuk dan ga ik denk ik maandag ochtend even ! :smile:
Mag je als ouder zijnde ook met je kindje van de glijbanen enzo en er bij blijven/ mee lopen als er rond gekropen wordt ?
En mag je wat drinken voor je kindje meenemen en een koekje ? Voor mezelf niet dat begrijp ik.

Groetjes
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 08 Okt 2015 17:31

Re: Is ballorig voor klein kindje leuk ?

Ja zeker. Ben vorige week met m'n zoon van nog geen jaar geweest en die vond het al leuk.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem236

Bericht 08 Okt 2015 17:41

Re: Is ballorig voor klein kindje leuk ?

Toen wij voor het eerst gingen was zoon 10 maanden, en was het al leuk! Doordeweeks is het in de ochtend niet druk.
Zelf ging ik wel vaak mee van glijbanen en ook met hem in het gedeelte voor de grote kindjes (die zijn er toch niet doordeweeks)
Drinken en koekje nam ik voor hem toen ook nog mee.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 08 Okt 2015 18:10

Re: Is ballorig voor klein kindje leuk ?

Ik ben deze week ook geweest, ze is nog geen tien maanden maar vond het geweldig. Met ee oudsten ging ik ook vanaf een maand of tien.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem149

Bericht 08 Okt 2015 18:28

Re: Is ballorig voor klein kindje leuk ?

Rituals schreef:Oh leuk dan ga ik denk ik maandag ochtend even ! :smile:
Mag je als ouder zijnde ook met je kindje van de glijbanen enzo en er bij blijven/ mee lopen als er rond gekropen wordt ?
En mag je wat drinken voor je kindje meenemen en een koekje ? Voor mezelf niet dat begrijp ik.

Groetjes

Voor die kleintjes was het geen probleem om wat mee te nemen. En ook lekker mee 'spelen' hoor, is leuk!
<<

Patsy

Bericht 08 Okt 2015 19:27

Re: Is ballorig voor klein kindje leuk ?

Rituals schreef:Oh leuk dan ga ik denk ik maandag ochtend even ! :smile:
Mag je als ouder zijnde ook met je kindje van de glijbanen enzo en er bij blijven/ mee lopen als er rond gekropen wordt ?
En mag je wat drinken voor je kindje meenemen en een koekje ? Voor mezelf niet dat begrijp ik.

Groetjes


Ja hoor lekker meespelen. Ik zat hoogzwanger als zeekoe in de ballenbak :smile:

Eten en drinken mag hier officieel geloof ik niet. Ik neem meestal zelf wel drinken mee en koop vaak rijstewafeltjes van Goodies daar.
<<

Anoniem315

Bericht 08 Okt 2015 19:30

Re: Is ballorig voor klein kindje leuk ?

Ja, goed te doen. Het kdv van mijn dochter is er dinsdag met een stel kinderen variërend van 9 maanden (al loopt dat meisje al bijna, ze is nogal voorlijk) tot 3 jaar geweest en ze hebben allemaal leuk mee kunnen doen.
<<

Anoniem168

Bericht 08 Okt 2015 21:08

Re: Is ballorig voor klein kindje leuk ?

Wij zijn bij een andere binnenspeeltuin geweest, maar zelfs met 9 maanden was het voor zoon al best leuk. Nu konden we gratis, dat is natuurlijk makkelijk uitproberen dan.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Tom