Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderboekenweek

<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 07 Okt 2015 16:01

Kinderboekenweek

Gaan jullie nog iets bijzonders doen rondom de Kinderboekenweek? Of al een leuk boek gescoord?

Ik heb via m'n werk speeltuin en de poepfabriek gekocht.Van de week mag m'n dochter zelf nog een boek uitzoeken.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 07 Okt 2015 16:26

Re: Kinderboekenweek

Mijn kinderen krijgen altijd een boek als het kinderboekenweek is. Ik ben het net met ze uit gaan zoeken. Mijn dochter heeft 'de waanzinnige boomhut van 52 verdiepingen' gekozen en mijn zoon een jeugdencyclopedie.

Op de school van mijn dochter ga ik met een paar andere ouders de kinderboekenweek vrijdag openen met een toneelstuk (vrijdag pas omdat er nog een aantal klassen op schoolkamp zijn vandaag).
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 07 Okt 2015 16:35

Re: Kinderboekenweek

J krijgt ook een boek tijdens de kinderboekenweek, we hebben net zitten kijken en ze wil graag 'de gorgels' dus die gaan we morgen kopen.
Op school hebben ze maandag al de kinderboekenweek geopend met een toneelstukje van de juffen en morgen mogen ze hun favoriete boek meenemen naar school. Waarschijnlijk worden er nog wel meer dingen georganiseerd maar dat horen we pas in de loop van de week.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 07 Okt 2015 16:57

Re: Kinderboekenweek

Oh de gorgels lijkt me leuk. Ik wilde graag dat 1 van de kinderen die zou kiezen maar ik kreeg het niet voor elkaar. Ik denk dat ik 'm binnenkort zelf toch nog koop.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 07 Okt 2015 17:02

Re: Kinderboekenweek

Hahaha ja hij leek mij ook heel leuk dus ik heb een beetje gestuurd :angel: . Op Bol.com staat er een filmpje dat Jochem zelf een stukje voorleest uit het boek, dus dat had ik aan J laten zien en toen was ze meteen verkocht.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 07 Okt 2015 19:15

Re: Kinderboekenweek

J. mag straks ook ieder jaar tijdens de Kinderboekenweek een boek uitkiezen. Nu is ze daar nog te klein voor dus doe ik dat voor haar :angel: Vorig jaar heeft ze de mooiste vis van de zee gehad. Jullie nog tips voor voorleesboeken voor een (bijna) tweejarige?
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 07 Okt 2015 19:33

Re: Kinderboekenweek

- over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop heeft gepoept (dat boek is hier heel lang favoriet geweest en vinden ze nog steeds leuk).
- wij gaan op berenjacht
<<

Anoniem134

Bericht 07 Okt 2015 19:38

Re: Kinderboekenweek

Ergens deze week ga ik met de meiden een boek kopen, sinds T. er is ieder jaar gedaan dus dat wil ik er wel inhouden. Nu 1 boek waaruit ze samen voorgelezen kunnen worden. Als ze wat groter zijn ieder een eigen boek.

Geen idee of ze er op de peuterspeelzaal iets aan doen, heb er in ieder geval niets over gehoord.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 07 Okt 2015 20:14

Re: Kinderboekenweek

Ook hier mogen ze een boek uitkiezen.
We gaan zaterdag op pad.

Mijn zusje heeft de gorgel gekocht voor onze kinderen. (Ze brengt mijn Kids 1x in de week naar school en past dan van 7 tot 8 op. Ze leest dan altijd graag voor du ahd dit boek gekocht.
De kinderen zijn erg enthousiast en zijn blij als ze weer naar tenten toe mogen.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 07 Okt 2015 22:07

Re: Kinderboekenweek

L heeft van mijn moeder het boek 'wil je mijn vriendje zijn?' gekregen. En ik heb van de week een Fries boekje met cd gewonnen. Dus dat is dan mijn kinderboekenweek boekje voor L.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem331

Bericht 07 Okt 2015 22:13

Re: Kinderboekenweek

Mijn kinderen hebben het boek van de Gorgels bij hun bader, en komen echt met de mooiste verhalen. Wel een aanrader dus!
<<

Anoniem168

Bericht 07 Okt 2015 23:32

Re: Kinderboekenweek

Wij gaan ook samen een boek kopen! Wil er een traditie van maken om in de kinderboekenweek samen een boek uit te zoeken.
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 22:05

Bericht 08 Okt 2015 04:17

Re: Kinderboekenweek

De Gorgels is fantastisch. Ik had 2-3 weken geleden al besteld en zeker de 2e is niet zo'n leesfan maar die had het boek zo uit. Nu is de oudste het aan het lezen voor haar boekbespreking en ook die leest er lekker vlot in.

Ik wil nog 2 boeken bestellen voor de Kinderboekenweek, ben alleen wat inspiratieloos welke. Nog tips? ( 1 voor meisjes 7-9 jr en 1 voorleesboek voor 3-5 jr )
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

meisje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 750

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:09

Bericht 08 Okt 2015 14:30

Re: Kinderboekenweek

Wij gaan morgen een boek kopen bij de boekhandel.
Ik haal elk jaar een boek tijdens de kinderboekenweek (al voordat we kinderen hadden) en nu halen we dus 3 boeken (of misschien 4, nog eentje voor mezelf :smile: )

Roodkapje, bij mij in de groep vorig jaar (groep 4) lazen de meiden heel graag Dolfje Weerwolfje of Geronimo Stilton.
Wat me nog te binnen schiet: Foeksia de miniheks, Spekkie en Sproet, Superjuffie, Dummie de Mummie, Mees Kees of de boeken van Floor.

Bij ons is dit boek een hit:
http://www.eci.nl/boeken/een_boek-herve ... wgodFtwFjQ
💜💜💙💙
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 08 Okt 2015 20:01

Re: Kinderboekenweek

Ik heb gisteren 2 boekjes van Woezel en Pip gekocht. Vandaag binnen gekomen en F. was dolblij! Eerst kocht ik altijd een kinderboek voor mijn eigen collectie maar nu zoek ik wat voor F. uit. Zodra ze kan mag ze zelf een boek uitzoeken. Mijn verzameling kinderboekenweekgeschenken moet ook blijven groeien ;) En de kinderboekenweek is weer een mooie reden om een kinderboek te kopen.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers