Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat doe jij niet meer nu je (een) kind(eren) hebt?

<<

Anoniem186

Bericht 16 Sep 2015 15:51

Re: Wat doe jij niet meer nu je (een) kind(eren) hebt?

Ik ken die vrouwen niet. Bij de moeders waar ik thuis kom is het net zo'n rommeltje als hier.
<<

Geel

Bericht 16 Sep 2015 16:29

Re: Wat doe jij niet meer nu je (een) kind(eren) hebt?

De vrouwen bij wie ik kom met twee kinderen of meer hebben ook allemaal een rommeltje (of soms complete chaos). Ze hebben wel min of meer geaccepteerd dat dat er nu eenmaal bij hoort, maar soms balen ze er flink van.
<<

Anoniem163

Bericht 16 Sep 2015 16:32

Re: Wat doe jij niet meer nu je (een) kind(eren) hebt?

Een dag niet gepoetst een dag niet geleefd :banaan:
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 16 Sep 2015 17:32

Re: Wat doe jij niet meer nu je (een) kind(eren) hebt?

Maar ik vind 'rommel' of vies wel een verschil.
Het kan bv rommelig ogen door veel speelgoed of rondslingerende schoenen. Maar dan hoef je niet geaccepteerd te hebben dat t vies is toch?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem123

Bericht 16 Sep 2015 19:29

Re: Wat doe jij niet meer nu je (een) kind(eren) hebt?

Sam schreef:Maar ik vind 'rommel' of vies wel een verschil.
Het kan bv rommelig ogen door veel speelgoed of rondslingerende schoenen. Maar dan hoef je niet geaccepteerd te hebben dat t vies is toch?


Idd. Vind ook wel verschil tussen gewoon rommelig of vies.
Al vind ik het wel wat lastiger om het bij te houden nu met 2 kinderen.
1 kind was nog ideaal te combineren met het huishouden, vooral toen hij naar de speelzaal ging.
Maar ooit gaat de jongste ook naar de speelzaal :smile:
Maar laat het nu ook niet verslonzen. Vind een schoon huis heel belangrijk. (sinds ik gastkinderen in de opvang heb is het huis nog nooit zo schoon geweest :laughcry: )

Maar ik vertik het om 's avonds iets te doen in het huishouden. Ook niet toen ik nog wel buitens huis aan het werk was. Was toen 20:00 uur klaar met kinderen naar bed brengen, opruimen, tas weer inpakken etc. Mooi zat.
Wassen deden we het weekend en 1 wasje door de weeks.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 16 Sep 2015 19:40

Re: Wat doe jij niet meer nu je (een) kind(eren) hebt?

Mijn man poetst en kookt. Hij neemt het allebei erg serieus dus ik heb niet zoveel taken haha.
Ik sta vaak om vijf uur op en dan ruim ik de vaatwasser uit. Dan 's middags even lekker strijken en als ik R op bed heb ruim ik nog wat op en dat is het.
Uren de tijd voor mezelf, zo voel ik het. R kan ook gewoon een paar uur spelen terwijl ik iets doe voor mezelf.
R. 2013
D. 2016
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 16 Sep 2015 19:46

Re: Wat doe jij niet meer nu je (een) kind(eren) hebt?

Het enige huishouden dat ik nog doe als de kinderen op bed liggen, is strijken. Maar dat vind ik niet erg, dan zet ik lekker een film op of ik kijk een leuk programma. Ik vind dat geen rotklus.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem125

Bericht 17 Sep 2015 08:04

Re: Wat doe jij niet meer nu je (een) kind(eren) hebt?

Ik zou dat persoonlijk ook echt niet willen. Ik heb echt tijd voor mijn werk en mezelf nodig, anders ben ik diep ongelukkig. Niet iedere vrouw wordt gelukkig van 'alleen maar moeder zijn'. Ik ben ZO blij dat we in 2015 leven.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 04 Okt 2015 16:11

Re: Wat doe jij niet meer nu je (een) kind(eren) hebt?

Ik volg die site waar dat boek van is nu een paar weken, ik moet toch wel zeggen dat er wel humoristische stukjes opstaan. En dat ik nu ook wel snap wat ze bedoelen met die zure reacties, man, wat nemen sommige vrouwen die op Facebook reageren zichzelf serieus.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers