Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verkouden dochter

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 01 Okt 2015 08:09

Verkouden dochter

Dochter van 2,5 is al ruim 2 weken verkouden. Letterlijk snotverkouden ;) dit kan idd zo lang duren.
Maar ze heeft daarbij ook een rochel in haar keel, ook al bijna 2 weken. Maar ik twijfel een beetje of dit gewoon slijm in keel is (hoewel t gauw genoeg terug komt als ik haar laat hoesten) of toch iets in de longen. Maar ze is verder alles behalve ziek. Het snotteren maak ik me ook niet druk om, maar wist niet dat t rochelen ook zo lang aan kon houden
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem315

Bericht 01 Okt 2015 08:56

Re: Verkouden dochter

Heeft mijn dochter ook zo nu en dan vrij lang last van. Het knapt steeds vanzelf weer op. Zo lang ze geen koorts heeft en redelijk normaal kan ademhalen (en slapen), zou ik me geen zorgen maken.

Maar wanneer de ademhaling benauwd klinkt, zou ik aan (een voorloper van) astma gaan denken. Heeft ze als baby veel eczeem gehad?
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 01 Okt 2015 09:14

Re: Verkouden dochter

Bij verkoudheid die langer als 1 week duurt bel ik altijd (al wel 1 hele keer voorgekomen haha) de huisarts. Die ene keer heeft elena ook een ab kuurtje gehad om te helpen, ze werd uit zichzelf niet beter.
<<

Sugar

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 03 Sep 2013 13:08

Bericht 01 Okt 2015 18:18

Re: Verkouden dochter

Gebruik je al iets van een hoestdrank of slijmoplosser. Bisolvon?
Mijn mooiste kadootjes
Oktober 2010 & April 2014
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Okt 2015 18:53

Re: Verkouden dochter

@Elsa, ik ben ook snipverkouden en heb ook zo'n raar hoestje. Ik kan hoesten, stik ik bijna van het slijm in mijn keel en dan kan ik direct weer hoesten... Het klinkt een beetje als je dochter. Zeer vermoeiend! Ik denk dat een beetje iets is dat heerst, normaal heb ik dit nooit.
08/2018
05/2021
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 02 Okt 2015 00:03

Re: Verkouden dochter

Echt veel hoesten doet ze ook niet. En ze is ook niet echt moe. Vind het lastig..
Volgende week als ze het nig heeft toch maar even contact opnemen met de huisarts, omdat we de week erna met het vliegtuig op vakantie gaan.
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers