Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Alternatief voor spijkerbroek/panty(band)

<<

Tiara

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:05

Bericht 07 Sep 2015 09:33

Alternatief voor spijkerbroek/panty(band)

heeft iemand tips? Door mijn gezondheid draag ik liever geen spijkerbroek of bijv een panty, maillot op de buik,
Draag nu veel jogging broeken maar wil er ook wel wat leuks bij voor op een verjaardag.
Liefst draag ik een jurk maar nu het kouder word moet er wel wat onder voor m'n benen.
<<

Anoniem147

Bericht 07 Sep 2015 09:39

Re: Alternatief voor spijkerbroek/panty(band)

Misschien een zwangerschaps panty of legging? Die je echt tot onder je borsten kunt trekken? Of is dat nog steeds teveel in de buik/maagstreek?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 07 Sep 2015 09:40

Re: Alternatief voor spijkerbroek/panty(band)

Het eerste wat in mij opkomt is een leuke jumpsuit. Zoiets:

https://www.zalando.nl/even-odd-jumpsui ... b-q11.html
En dan met een vestje of jasje erover.

Ik heb regelmatig last van mijn darmen, waardoor ik een hele opgeblazen buik heb. Ik vind het dan ook fijn om een high waist jeans aan te hebben, omdat die net over het pijnlijke stuk van mijn buik valt. Misschien is dat ook nog een optie? Of een panty in een paar maten groter zodat je die lekker hoog kan dragen :)

♥♥
<<

Anoniem286

Bericht 07 Sep 2015 10:57

Re: Alternatief voor spijkerbroek/panty(band)

Je kunt een panty, maillot of legging toch gewoon terug slaan? Dat het ruim onder je buik zit?
<<

Neva

Noob

Berichten: 128

Geregistreerd: 27 Jul 2015 09:34

Bericht 07 Sep 2015 11:25

Re: Alternatief voor spijkerbroek/panty(band)

Een makkelijk zittende pantalon.
Is vaak een zachte stof.
Ik haal ze meestal bij M&S
Never let go of your dreams
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 07 Sep 2015 11:52

Re: Alternatief voor spijkerbroek/panty(band)

Zwangerschapskleding?

Zelf kan ik geen rits verdragen en woon dus in leggings. Ook heb ik high waist broeken die ik als gewone broek draag.
R. 2013
D. 2016
<<

Tiara

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:05

Bericht 07 Sep 2015 19:23

Re: Alternatief voor spijkerbroek/panty(band)

Bedankt voor jullie reacties! Ga eens kijken.
Elliot, die is leuk ja! Dankje.
Highway, ja dan zit t vaak nog te strak dat band gevoel. En zit strak om m'n benen.
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 512

Geregistreerd: 22 Sep 2014 14:00

Bericht 07 Sep 2015 22:05

Re: Alternatief voor spijkerbroek/panty(band)

Misschien niet warm genoeg, maar voor onder een jurkje zou je ook hold ups kunnen proberen.
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 08 Sep 2015 14:16

Re: Alternatief voor spijkerbroek/panty(band)

Ik heb al jaren hetzelfde. Eerst kon ik nog wel makkelijk een low waist broek aan, zo laag als ik kon vinden en dat ging meestal wel goed. Na de tweede zwangerschap niet meer, geen gezicht omdat mijn buik daar nu echt niet geschikt voor is. En de meeste normale of high waist broeken verdraag ik dus echt niet bij mijn buik. Leggings, maillots en panty's sla ik of terug, of ik let erop dat ik ze bijna tot onder mijn oksels kan optrekken (lekker charmant, haha, maar zolang je het niet ziet vind ik het prima). En omdat ik vroeger echt een spijkerbroekenfreak was wilde ik toch ook graag spijkerbroeken blijven dragen. Daar heb ik nog geen oplossing op gevonden, of mijn buik hangt eroverheen of het zit mooi maar doet pijn. Dus nu heb ik nog maar drie spijkerbroeken en dat zijn allemaal positiejeans. Vind het wel een beetje stom, maar dat is op dit moment nog even de enige manier waarop ik een beetje fijn een broek kan dragen. Al blijf ik wel proberen en zoeken, zo heb ik voor afgelopen zomer een leuke jeansshort gevonden bij New Look, en die was heel elastisch en zat los genoeg zonder dat hij afzakte. Ook heb ik daar twee fijne zomerbroeken gekocht met elastische taille. Voor de winter moet ik nog gaan shoppen, ben benieuwd.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 12 Sep 2015 20:13

Re: Alternatief voor spijkerbroek/panty(band)

Jogajeans misschien een optie dan?
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 13 Sep 2015 11:10

Re: Alternatief voor spijkerbroek/panty(band)

Ik heb een jeans van didi die bij de buik ook vrij elastisch is. Misschien wat voor jou?
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 29 Sep 2015 02:21

Re: Alternatief voor spijkerbroek/panty(band)

Hema heeft nu panty's zonder taille band, zit een stuks lekkerder dan normale panty's.
<<

Tiara

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:05

Bericht 29 Sep 2015 08:06

Re: Alternatief voor spijkerbroek/panty(band)

Prosecco schreef:Hema heeft nu panty's zonder taille band, zit een stuks lekkerder dan normale panty's.



Thanks voor de tip ga even kijken!


De rest ook bedankt voor de tips, hier kan ik wel wat mee!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers