Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pssssttt mama's!

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 26 Sep 2015 08:47

Pssssttt mama's!

Voor 'zij die alleen in deze pijler kijken', in de meet & greet pijler is weer het jaarlijkse Sint-Mama-lootjes-trek-topic geopend. Maar er zijn nog maar heel weinig mama's die mee doen!
Dus kom op, open die pijler even, en doe gezellig mee! :D
<<

Anoniem148

Bericht 26 Sep 2015 08:54

Re: Pssssttt mama's!

Goed topic lejow :D
<<

Anoniem151

Bericht 26 Sep 2015 09:45

Re: Pssssttt mama's!

Haha! Nu ben ik wel nieuwsgierig wie er echt alleen maar in deze pijler komen
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 26 Sep 2015 12:04

Re: Pssssttt mama's!

Er zijn ook in het algemene Sintlootjes-topic veel moeders die meedoen geloof ik.
<<

anoniem196

Bericht 27 Sep 2015 10:38

Re: Pssssttt mama's!

Ik sla een jaartje over.
<<

Anoniem315

Bericht 27 Sep 2015 10:40

Re: Pssssttt mama's!

Ik vind 1 wel genoeg dit jaar. En op dat lootje kan ik ook dingen voor mijn kind zetten eventueel.
<<

Anoniem304

Bericht 27 Sep 2015 10:41

Re: Pssssttt mama's!

Exogenesis schreef:Ik vind 1 wel genoeg dit jaar. En op dat lootje kan ik ook dingen voor mijn kind zetten eventueel.

Zo is het. En jezelf verwennen is ook wel eens leuk! ;)
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 27 Sep 2015 11:22

Re: Pssssttt mama's!

Ik vind het ook onnodig om 2 verschillende sinterklaaslootjes topics te hebben, eigenlijk.
Je valt toch niet ineens buiten de gewone populatie omdat je moeder bent? Ik vind dat echt onzin.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 27 Sep 2015 12:30

Re: Pssssttt mama's!

Ja maar ik ben nog geen mama Mag ik dan wel mee doen? ;)
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem148

Bericht 27 Sep 2015 13:13

Re: Pssssttt mama's!

Ja dan mag je ook gewoon mee doen als aanstaande moeder.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 27 Sep 2015 20:43

Re: Pssssttt mama's!

Wat leuk! Ik denk dat ik me wel aanmeld.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem154

Bericht 27 Sep 2015 21:45

Re: Pssssttt mama's!

Ik doe aan geen van beide topics mee, maar ik snap het onderscheid ook niet zo.
Wat exo zegt, je kunt iets op je lootje zetten, mocht je perse iets voor je kind willen.
Daarnaast vind ik sinterklaas al zo'n kinderfeest, lijkt me leuker om iets voor mijzelf te ontvangen :) Maar dat is natuurlijk persoonlijk natuurlijk.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 27 Sep 2015 22:33

Re: Pssssttt mama's!

Het verschil was er toch, omdat het 'normale' lootje juist voor dingen voor jezelf was, en het 'mama' lootje ook met dingen voor de kids?
<<

Anoniem154

Bericht 28 Sep 2015 07:25

Re: Pssssttt mama's!

Lijkt me niet dat daar harde regels voor zijn. Wellicht is de splitsing van topics destijds enkel op aannames gebasseerd?
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 28 Sep 2015 09:22

Re: Pssssttt mama's!

Lejow schreef:Het verschil was er toch, omdat het 'normale' lootje juist voor dingen voor jezelf was, en het 'mama' lootje ook met dingen voor de kids?

Ik heb vorig jaar ook meegedaan met het niet-mama-lootjes-topic en er zat toen ook wat voor N. bij. Vond het juist leuk om voor ons allebei wat te ontvangen. En daarbij wat meer voor mij dan voor haar. Mag ook weleens, ze krijgt straks weer genoeg :wink:
<<

Anoniem205

Bericht 28 Sep 2015 12:16

Re: Pssssttt mama's!

Lekker meedoen LS! Leuk!
En wat maakt het uit dat er 2 topics zijn? Was vorig jaar wn het jaar ervoor ook al zo. Ik doe met allebei mee :) Eentje voor mijzelf en eentje voor zoon en mij samen. Heb ook 2 totaal andere lijstjes ingevuld!
<<

Anoniem137

Bericht 28 Sep 2015 12:29

Re: Pssssttt mama's!

Parisienne schreef:
Lejow schreef:Het verschil was er toch, omdat het 'normale' lootje juist voor dingen voor jezelf was, en het 'mama' lootje ook met dingen voor de kids?

Ik heb vorig jaar ook meegedaan met het niet-mama-lootjes-topic en er zat toen ook wat voor N. bij. Vond het juist leuk om voor ons allebei wat te ontvangen. En daarbij wat meer voor mij dan voor haar. Mag ook weleens, ze krijgt straks weer genoeg :wink:

Oh, wat leuk, volgens mij was ik dat :) Was dat vorig jaar nog maar? Voor mijn gevoel al veel langer terug.

Volgens mij is het trouwens niet zo dat er gedwongen een splitsing is ontstaan, erwaren gewoon mama's die het leuker vinden om lootjes te trekken puur voor de kinderen, en die hebben die gewoon ieder jaar een eigen topic gemaakt, in mijn beleving. Ik vind dit lootjestrektopic dan ook niet overbodig ofzo, als je je op wilt geven dan doe je toch gewoon bij degene wat jij het leukst vindt? Ik zie het probleem niet zo :)
<<

Anoniem304

Bericht 28 Sep 2015 12:32

Re: Pssssttt mama's!

Keet. schreef:
Volgens mij is het trouwens niet zo dat er gedwongen een splitsing is ontstaan, erwaren gewoon mama's die het leuker vinden om lootjes te trekken puur voor de kinderen, en die hebben die gewoon ieder jaar een eigen topic gemaakt, in mijn beleving. Ik vind dit lootjestrektopic dan ook niet overbodig ofzo, als je je op wilt geven dan doe je toch gewoon bij degene wat jij het leukst vindt? Ik zie het probleem niet zo :)

Zo is het gegaan inderdaad.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 28 Sep 2015 12:33

Re: Pssssttt mama's!

Ja Keet? Ik heb geen idee meer, hahah! Wie was jij hiervoor dan?
<<

Anoniem137

Bericht 28 Sep 2015 12:39

Re: Pssssttt mama's!

Maple :)

Maar ik zit nu te twijfelen. Ik heb jou wel een aantal jaar terug getrokken (dat moet zelfs 2012 al geweest zijn, 2013 heb ik volgens mij over geslagen, 2014 deed ik sowieso niet mee), ik ben toen ook nog echt wel even op zoek geweest naar iets voor N. Maar ik vond het zo lastig, zonder meteen over het budget heen te gaan. Dus ik twijfel of ik er nou ook echt iets voor N. heb bij gedaan. Volgens mij wel, maar kan dus best zijn dat jij weer op iemand anders doelt.
<<

Anoniem154

Bericht 28 Sep 2015 12:44

Re: Pssssttt mama's!

Er is toch ook geen probleem...althans, niet in die zin.
Maar, wanneer je 'te weinig animo' als een probleem ziet, dan is de opsplitsing wellicht de oorzaak.
That's it. :paard:
<<

Anoniem304

Bericht 28 Sep 2015 12:52

Re: Pssssttt mama's!

Wij hebben geen animo problemen hoor :P Al 40 aanmeldingen 'on the other side'!
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 28 Sep 2015 13:06

Re: Pssssttt mama's!

Ik doe gewoon lekker met allebei mee, leuk, zin in
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers