Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Auto tegen andere auto. Wat hadden jullie gedaan?

<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 28 Sep 2015 09:48

Re: Auto tegen andere auto. Wat hadden jullie gedaan?

Als ik nog naar m'n eigen auto moet lopen of m'n auto net geparkeerd heb dan zou ik denk wel even paar minuten later gaan kijken of er een briefje achtergelaten is, maar als ik al rijdend al op weg ben naar de uitgang van de parkeergarage, dan ga ik echt niet als een soort havik maar rondjes blijven rijden om te kijken of dat briefje er al eens ligt.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 28 Sep 2015 09:59

Re: Auto tegen andere auto. Wat hadden jullie gedaan?

In dit geval: nee. Ik ben sowieso iemand die dit soort dingen dus vaak niet eens ziet gebeuren maar als ik al richting uitgang rij, dan ga ik niet terugrijden (in een parkeer garage nog hartstikke gevaarlijk ook). Vaak als je richting uitgang rijdt, is er maar één manier qua uitrijden. Anders ga je tegen het verkeer in. Dus nee, dan zou ik dat niet riskeren.

En het is hartstikke sneu als mensen niks achterlaten: maar ik sluit me aan bij UN. Als ik het zie gebeuren en ik zie op dat moment dat niemand iets achterlaat, dan zou ik mijn best doen iets te noteren/ foto te maken.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers