Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Groentekoek /cake

<<

Anoniem145

Bericht 23 Sep 2015 16:20

Groentekoek /cake

Hoi hoi,

Ik heb net een grote groentekoek gemaakt in de oven met heel veel ei ( beetje te veel) bananen, tomaten, paprika, melk en sperziebonen.
Het is veeels te veel geworden. Denken jullie dat dit nog 2 dagen goed blijft in de koelkast ?
Helaas heb ik weer een zakje sperziebonen gebruikt waar de datum van vandaag op stond met 33% korting masr nu is het natuurlijk wel gebakken niet meer rauw.

En wat is lekker om hierbij te eten ?

Bedankt !

Groetjes
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 25 Sep 2015 17:14

Re: Groentekoek /cake

Misschien kun je er zoetzure saus bij maken zodat het een beetje foe yong hai-achtig wordt, met rijst erbij? De naam 'groentenkoek' hoor ik nu voor het eerst btw. Zou het eerder een groenteomelet noemen.
#teammaple🍁
<<

Anoniem168

Bericht 25 Sep 2015 19:58

Re: Groentekoek /cake

Hmm ik zou het denk ik morgen opmaken en niet na 2 dagen, denk dat het dan al een heel stuk minder lekker is eigenlijk.
Zou er denk ik ook iets als foe yong hai maken of het door de bami doen.

Edit: Ow je bericht is al twee dagen oud zie ik. Te laat :angel:
<<

Anoniem137

Bericht 25 Sep 2015 20:03

Re: Groentekoek /cake

Is dat niet gewoon een quiche of een frittata? :wink: Van het bewaren van eigerechten heb ik trouwens geen kaas gegeten, maar EAT de groenten betreft had ik het nog wel aangedurfd een dag te bewaren, ondanks de datum.
<<

Anoniem151

Bericht 26 Sep 2015 06:20

Re: Groentekoek /cake

In een omelet, quiche of frittata zit toch geen banaan?
<<

Anoniem237

Bericht 26 Sep 2015 06:50

Re: Groentekoek /cake

Blue Phone schreef:In een omelet, quiche of frittata zit toch geen banaan?

Ik vind die banaan ook echt een outsider in dit gerecht. :P

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers