Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voorjaar 2014 mama's

<<

Anoniem 82

Bericht 03 Okt 2013 15:51

Re: Voorjaar 2014 mama's

Shy, mijn vriend wilde dus ook graag een jongen. Ziet A als zijn eigen kind en hem leek een koningskoppel toch wel het einde! Mij maakte het minder uit, ik vond het sowieso super bijzonder dat we een kindje krijgen. Maar vind het leuk dat het een jongen is, en vind het voor mijn vriend ook heel leuk, want het is zijn eerste.

Dolfijntje, misschien is het een harde buik? Al kan ik je niet vertellen hoe dat voelt, want ik heb ze vorige zwangerschap niet gehad en nu gelukkig ook nog niet.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 04 Okt 2013 06:49

Re: Voorjaar 2014 mama's

Jeetje, wat praten jullie snel.. Dat hou ik niet bij hoor :P Ik doe even een poging voor de laatste pagina.

@shy: Hoe is het met je zoontje? Ahhhh.. zo sneu.

@lindsya: Ik hoop echt dat je je snel wat beter voelt.. Grote knuffel voor jou in ieder geval!

@eppie: Leuk he, om het te vertellen aan mensen? Wisten ze het op je werk nog helemaal niet? Hopelijk voel jij je ook snel weer beter trouwens...

@dolfijntje: Jeetje, wat een gedoe met je gezondheid zeg... Ook voor jou- hopelijk voel je je snel weer wat beter.

@razz: Lekker he, dat gekriebel? :heart:

Sorry, hier hou ik het weer even bij.. Zo L naar KDV brengen en dan maar weer eens dagje werken. Vandaag leuk dagje, cliniclowns komen op mijn locatie en mijn groep. Kinderen zullen lekker stuiteren, maar wel echt leuk.
Ik werk trouwens nu alleen nog maar kindertijd (in overleg met bedrijfsarts vorige week.. Haha, ik helemaal tegenop gezien, haha, is ie super aardig...Maar goed, waarschijnlijk omdat ik zwanger ben en niet "ziek"), en ik moet zeggen dat het deze week super goed gaat met mijn rug. En ja, tuurlijk voel ik t nog, maar ik loop tenminste niet zo kreupel aan het eind van de dag...
Ik heb het met mijn man over een co-sleeper gehad en die vond het ook prima, dus ik ben helemaal blij :thumbup: Bij L hadden we dat niet, heb ik ook wekenlang op een stoel zitten voeden... Dus dan zet ik een co-sleeper op onze kamer en een wiegje in zijn/haar eigen kamer. Me is happy :clown:

Fijn weekend allemaal! Nog plannen?
Afbeelding

Afbeelding
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 04 Okt 2013 10:27

Re: Voorjaar 2014 mama's

Het gaat goed hoor met hem, gister is hij weer naar de dokter geweest. Weer opnieuw verbonden, maandag moet hij weer terug ermee. In het weekend moeten we het nu even zelf verbinden. Ben gek genoeg wel erg benieuwd hoe het eruit ziet.

Ook ik heb het gister gehad met mijn man over een cosleeper, en hij vond het ook een goed idee :cheering:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem 82

Bericht 04 Okt 2013 10:42

Re: Voorjaar 2014 mama's

Fijn dat het de goede kant op gaat met je zoontje Shy, hopelijk geneest het goed.

Snoezel, wat fijn dat het meeviel met de arbo-arts en dat je nu alleen de kindertijden hoeft te werken!

Ik twijfel nog over een co-sleeper. Vorige keer niet gehad, maar weet ook niet of ik het echt nodig vind. Ja, het lijkt me wel heel erg fijn. Maar als ik kijk naar het wiegje wat we hebben (is vrij ruim, A paste er tot en met 7 maanden in), dat is exact even hoog als ons bed. Als je hem er dus tegenaan zet zitten er alleen een paar spijlen tussen van het wiegje. Wat me misschien ook wel weer handig lijkt, hoef ik niet bang te zijn dat ons kindje onder de dekens raakt of iets anders. Ik denk er nog even over wat we willen.. Want het is met die spijlen ertussen natuurlijk net wat minder makkelijk. En vorige keer gaf ik fv, nu hoop ik wel bv te kunnen geven.

Hoe zit het trouwens met jullie weerstand? Ik heb meestal al een zwakke weerstand, en je weerstand is in de zwangerschap sowieso lager dan normaal. Nou, dat merk ik inderdaad! De afgelopen weken heb ik echt het ene na het andere, bah. Buikgriep, migraine, verkoudheid, keelontsteking, nu weer een heel dicht en pijnlijk hoofd.. Ik slik al vitaminen, maar ga denk ik ook maar weer aan de probiotica, hopelijk helpt dat een beetje!

Gisteren eindelijk het grote nieuws op FB gezet, mijn vriend was een beetje traag met bepaalde mensen op denhoogte stellen, maar nu had hij eindelijk iedereen gehad en mocht het ook op FB. Dat werd wel tijd na ruim 16 weken, haha!
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 05 Okt 2013 08:36

Re: Voorjaar 2014 mama's

dolfijntje24 schreef:Sinds deze week zo ongeveer wordt op sommige momenten mijn baarmoeder (bij mijn blaas nu) keihard! Zo geen fijn gevoel. Wie herkent dit ook en wat is t?


Ik had hier overheen gelezen! Het klinkt inderdaad als een harde buik. Ik heb het sinds een week of 1,5 ook, bij mijn oudste dochter (bijna) nooit gehad. Alleen toen ik een blaasontsteking had. Daarom ben ik er nu heel erg op gebrand. Maar ik heb het nu volgens mij alleen omdat mijn baarmoeder enorm hard groeit.

Lees dit maar eens:
http://www.geboortecentrumwonderwereld.nl/harde-buiken

@roze:
Ja, een co-sleeper lijkt mij echt heerlijk. Maar inderdaad als hij tegen je bed aangeschoven kan worden... Ik zie echt alleen maar voordelen van een co-sleeper (of iig slapen naast me). Mijn man was bij L heel onzeker, en is sowieso een slechte slaper. Hij werd wakker van elke zucht. L is met een paar dagen dan ook naar haar eigen kamertje verhuisd. Nu is hij er relaxter onder. Verder alleen maar voordelen. Voor mezelf omdat ik er niet elke keer uithoef (ik zat bij L zeker de eerste maanden altijd in een stoel op haar kamertje te voeden, daarna haalde ik haar uit bed en nam haar wel mee naar ons bed, maar erna weer terug...), voor L omdat de baby dan (hopelijk) niet zo veel huilt, omdat ik er eerder bij ben en ze daardoor minder last heeft van het nachtelijke gebeuren en voor de baby zelf omdat ik eerder kan reageren als ie wakker wordt...

Verder heb ik nog geen problemen met mijn weerstand gelukkig. Maar ik heb in het algemeen een goede weerstand, werk met kinderen, dus die harden mijn weerstand ook enorm. Mijn halve groep loopt te snotteren en ik loop de hele dag snottebellen te vegen, maar ikzelf (even afkloppen) nog nergens last van.

Hier verder alles prima. Sinds deze week last van mijn banden. Alleen heeeelll anders dan bij L (toen heb ik een week niet kunnen lopen). Ik was eerst half in paniek, wist niet wat er was. Ik had ineens een stekende pijn aan de linkerkant van mijn buik, tegen mijn heup aan. Maar een dusdanige pijn dat ik echt naar adem lag te happen en het liefst heeelllll hard gegild had. Dit nu een keer of 5 deze week gehad, vooral als ik me omdraai in bed of ga staan/zitten. Het voelt alsof er een spier enorm in de kramp gaat... Brrr...

Verder ben ik echt mega über gelukkig. IK HOU VAN DE HERFST!!! Allemaal knusse hoekjes in huis gemaakt, ik merk dat ik meteen lekker knus en kneuterig van alles in huis wil doen. En lekker buiten wil zijn, lekker wandelen in het bos enzo. Vorige week gedaan en bramen gezocht. :heart: Ik word er echt gelukkig van.
Vandaag een dagje alleen met L. Mijn man is een dag op pad met een vriend. We houden het lekker rustig aan, want we hebben een beetje drukke week gehad. Dus naast boodschappen doen, blijven we lekker binnen kneuteren. :heart: Lekker knutselen, spelletjes doen... Lekker relaxen. Ik wil nog het een en ander in haar kamertje doen, want eigenlijk wil ik het volgend weekend af hebben. Die maandag hebben we de 20weken echo, dus dan wil ik me gaan richten op Ukkepuk ziijn/haar kamer...

Jullie ook allemaal een fijn weekend!!!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem75

Bericht 05 Okt 2013 10:56

Re: Voorjaar 2014 mama's

Shy gelukkig gaat het weer wat beter met je zoontje!

Snoezel fijn dat je nu alleen kindertijd hoeft te werken! En gelukkig gaat het weer wat beter met je rug. Ik moet wel lachen om je liefde voor de herfst haha. Nu ik zwanger ben vind ik alles ook veel mooier lijkt wel. De bomen die nu verkleuren kan ik echt 10 minuten met een blij gevoel naar kijken, muziek op de radio raakt me meer. Ik voel me soms echt zo'n sentimentele muts :wink: Succes maandag bij de echo! Wil je het hier ook vertellen wat het geslacht is? Wij hebben 30 okt de 20 weken echo en woensdag een pretecho.

Roze mijn weerstand is echt prut. 2/3 weken terug en flink verkouden enzo geweest en het leek allemaal wel langer te duren dan normaal. Verder heb ik vaker last van m'n darmen, ben snel moe en heb veel hoofdpijn. Ook doen m'n spieren zeer en daarvoor ga ik dinsdag even naar de fysio. M'n blaasontsteking is iig weer over gelukkig! Ik voel me soms echt een jaar of 80 :laughcry: Ik heb ook je aankondiging op fb gezien. Ik dacht huh ik dacht dat ze dat allang had gedaan :wink:

Ik heb nu heerlijk een weekje vakantie. Mijn vriend vanaf dinsdag ook. S. gaat een keer logeren, we gaan samen lekker een keer uit eten en verder wat dingen opruimen hier in huis. Over een maandje komen namelijk onze nieuwe meubels de de kasten moeten nog leeg en uitgezocht worden. Woensdag de geslachtsbepalingsecho en ik vind het echt zó spannend! :bounce: Mijn vriend blijft bij onze zoon. Hij hoeft het niet perse te weten wat we krijgen plus hij hoort het daarna liever van mij. Als verassing heb ik gisteren mijn moeder gevraagd of ze mee ging en ze moest bijna huilen omdat ze het zo bijzonder vind. Echt iedereen om mij heen zegt dat het een meisje is. Zou wel echt super leuk zijn maar ik zou het ook leuk vinden als het een jongen is. Dan heeft iedereen het gewoon mis haha (en ik denk zowat als enige dat het een jongen is) Ik ga nu weer verder met wachten! We doen mee met de Open Huizen Route. Ik heb er helaas geen goed gevoel over en ik denk in vergelijking met de afgelopen 3 keer er deze keer niemand komt.

Hier nog een foto van mijn buikje van vandaag :

*
Laatst gewijzigd door Anoniem75 op 16 Okt 2013 16:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 82

Bericht 05 Okt 2013 15:16

Re: Voorjaar 2014 mama's

Snoezel: Ik ben ook herfstfan :) Heb her en der in huis ook al leuke hoekjes en losse decoratie neergezet. Staat zo gezellig! Vervelend dat je last hebt van de banden. Ik heb het ook, maar gelukkig niet heel erg. Hopelijk blijft het bij wat ik nu heb, zo ging het in elk geval vorige keer en dat was goed te doen. Spannend, maandag 20 weken echo! Ben benieuwd wat jullie krijgen! Hopelijk ziet alles er goed uit maandag! Fijn dat je weerstand gewoon goed is, ik heb normaal gesproken ook al pech, dus op zich niet heel gek dat ik nu nog meer last heb. En ik ga toch eens nadenken over een co-sleeper. Al weet ik niet wat m'n vriend ervan vindt, maar dat overleggen we nog wel. Die vond het geloof ik eerst al een schok dat ik de baby op de slaapkamer wil hebben, haha. Maar dat gaat gelukkig wel gewoon gebeuren.

Razz: Balen, ook al last van je weerstand dus. Hopelijk gaan we gauw wat betere tijden tegemoet qua gezondheid. Fijn, een weekje vakantie, veel plezier! En spannend, woensdag weten jullie hopelijk wat jullie krijgen. Ik ben benieuwd! Mijn moeder was ook mee, en ze vond het geweldig! Mijn vriend en A waren er ook bij, dus we waren met een heel groepje, haha. Nog kijkers gehad vandaag voor jullie huis? En wat heb je al een mooi buikje!

Ik denk dat ik mezelf even moet gaan afremmen, haha. Ik heb echt al enorm veel gekocht afgelopen week. Met wat ik nog had erbij hebben we maat 50 en 56 denk ik al wel compleet, oeps! Naast kleertjes heb ik ook al een draagdoek, twee ledikantdekens, twee boxkleden, twee ledikantlakentjes, een paar monddoekjes, een omslagdoek, twee aankleedkussenhoezen.. Waar is mijn rem..? Op zich wel allemaal dingen die we nodig hebben, heb nog niet echt iets teveel gekocht ofzo. Maar dat kan zomaar gaan gebeuren als ik in dit tempo door blijf gaan, dus ik ga maar even een andere hobby verzinnen..
<<

Anoniem75

Bericht 05 Okt 2013 16:36

Re: Voorjaar 2014 mama's

Roze nee helaas geen kijkers gehad. Ik zat er net even flink doorheen (ook omdat S. net met zijn duimpje tussen de deur zat vanmiddag, hij heeft alleen een sneetje in z'n duim maar hij kan 'm nog goed bewegen) :pale:. Het gebeurde bij m'n ouders en ik schrok zo erg dat ik daarna alles even eruit heb gegooid. Gelukkig heeft m'n moeder mij weer wat opgebeurd. Het staat nu al ruim 2 jaar te koop en heb niet echt veel hoop meer. :(

Leuk hé shoppen :D Ik ga aankomende donderdag ook gelijk even langs de Prénatal!
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 05 Okt 2013 19:43

Re: Voorjaar 2014 mama's

Oh ik ben mij gister rot geschrokken van zijn handjes, we moeten het nu dus zelf verbinden en ik assisteerde mijn man een beetje.
Echt op elk vingertopje aan de binnenkant van zijn hand zeg maar, of helemaal stuk of blaartjes. Zo'n sneu gezicht ik zat er alweer bij te janken :nerd:
Dacht aah jochie toch wat heb je toch gedaan.

Vandaag voor het eerst wat gekocht voor de baby, leuke badcape van Nijntje. Is toch hartstikke leuk voor jongen of meisje en dacht aah die moet ik hebben!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

dolfijntje24

Noob

Berichten: 176

Geregistreerd: 08 Sep 2013 07:44

Bericht 05 Okt 2013 21:55

Re: Voorjaar 2014 mama's

Thnx Snoezel. Als ik t zo lees op die site is dat t denk ik wel.

Hier weer zo sip wat betreft mijn darmen. Maandag weer langs de huisarts.. Ik word er moedeloos van.
Morgen maar wat afleiding en op zoek naar positiekleding. :)
Afbeelding
Afbeelding
<<

Eppie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 441

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:56

Bericht 06 Okt 2013 14:49

Re: Voorjaar 2014 mama's

Hoi dames,

Weer een teken van leven van mij.
Ik voel me gelukkig alweer een stuk beter. De stootkuur heeft zijn werk gedaan.
Ondertussen zijn de sloopwerkzaamheden in de babykamer begonnen. Er moet veel structureel werk gebeuren zoals een nieuw dakraam, nieuwe elektra, nieuwe verwarming en de schuine wand moet opnieuw bekleed want de schrootjes zijn er inmiddels af. Vandaar dat we mooi op tijd begonnen zijn.
We hebben een huis van 1980, vorig jaar de benedenverdieping gedaan en nu dus boven beginnen. We hebben een half jaar de tijd nog, dus moet goedkomen. Al zeggen mijn hormonen mij anders. Het ziet er nu zo troosteloos uit... Komt goed denk ik.

@Roze, je bent lekker los gegaan. Klinkt inderdaad als spullen die je allemaal gaat gebruiken, dus dat is toch niet erg?
Toch juist leuk, lekker shoppen voor de kleine.

@Snoezel, fijn dat ze op je werk meewerken en dat je nu meer rust kunt nemen. Vast fijner voor je rug.
Ik werd vanochtend ook wakker met rugpijn. Dit voelt echt als spierpijn. Morgen controle bij de vk en ik zal dit haar eens voorleggen.

@Razz, Wat jammer dat je geen kijkers hebt gehad. Ik kan me voorstellen dat je graag je huis wilt verkopen. Wonen jullie is het huis dat te koop staat of hebben jullie inmiddels een nieuw huis?
Ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken dat je zoontje zijn vinger tussen de deur kreeg. Gelukkig kan hij hem nog goed bewegen. Nu nog steeds geen last? Mooi buikje al zeg. De mijne is ook steeds meer zichtbaar. Ik zal binnenkort ook eens een foto plaatsen.

@Snoezel, nog een nachtje slapen en dan de 20 weken echo. Spannend hoor! \\

@Shy, daar zou ik ook wel van schrikken. Wanneer moet je weer op controle voor je zoontje?

@ Dolfijntje, vervelend dat je er zo mee blijft zitten. Je wilt er natuurlijk gewoon vanaf zijn. Logisch dat je daardoor sip bent. Hopelijk heeft de huisarts maandag goed nieuws. Shoppen is natuurlijk altijd een goede afleiding.



@Shy,
Afbeelding
<<

Anoniem75

Bericht 06 Okt 2013 19:00

Re: Voorjaar 2014 mama's

Dolfijntje wat balen van je darmen zeg. Hopelijk kan de huisarts morgen iets voor je doen.

Eppie nee we hebben nog geen ander huis op het oog. Dat durven we toch niet aan. Ik moet er echt niet aan denken om met 2 hypotheken te zitten. Met S. zijn duimpje gaat het gelukkig goed. Hij heeft een klein sneetje maar het is niet meer dik of blauw. Fijn dat het kuurtje heeft geholpen! En ik ben benieuwd naar een foto van je buik! :D En succes met klussen!

Gisteren ben ik nog op verjaardag geweest bij een vriendin. Ik was rond 1.15 thuis en vanmorgen leek het net of ik een kater had terwijl ik geen drup alcohol heb gehad :laughcry: Moeders is dit echt niet meer gewend haha. Gelukkig mocht ik van mijn 2 mannen uitslapen :D
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 06 Okt 2013 21:35

Re: Voorjaar 2014 mama's

Eppie: morgen moet hij weer naar de dokter, ben benieuwd wel. Het ziet er zo sneu uit dat we denk ik voorlopig nog niet klaar zijn ermee.
Het zal wel goedkomen met jullie huis! Toen ik met verlof ging, en zwanger was van zoontje hadden we besloten om de badkamer te laten doen. Met het idee, als je een baby hebt hoef je daar voorlopig niet aan te beginnen. Alles is uiteindelijk goed gekomen maar voor mijn gevoel schoot het niet op. Plus ergens anders gaan douchen als je zwanger bent is ook niet ideaal haha.

Razz: wat sneu ook voor je kindje! Gelukkig valt het mee, maar wat is het moeilijk om je kindje zo te zien met pijn he en je kan niks doen. Ik vraag mij toch nog vaak af hoe het ook zo heeft kunnen gebeuren met ons jochie.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Eppie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 441

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:56

Bericht 07 Okt 2013 10:35

Re: Voorjaar 2014 mama's

Ik ben net bij de verloskundige geweest. Alle uitslagen waren goed en...
Ik heb een mooi kloppend hartje gehoord!!! Heel bijzonder.
Ik heb ook even een buikfoto gemaakt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Eppie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 441

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:56

Bericht 07 Okt 2013 10:36

Re: Voorjaar 2014 mama's

Oeps. Ik krijg ze niet gedraaid.
Afbeelding
<<

Eppie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 441

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:56

Bericht 07 Okt 2013 10:40

Re: Voorjaar 2014 mama's

Shy schreef:Eppie: morgen moet hij weer naar de dokter, ben benieuwd wel. Het ziet er zo sneu uit dat we denk ik voorlopig nog niet klaar zijn ermee.
Het zal wel goedkomen met jullie huis! Toen ik met verlof ging, en zwanger was van zoontje hadden we besloten om de badkamer te laten doen. Met het idee, als je een baby hebt hoef je daar voorlopig niet aan te beginnen. Alles is uiteindelijk goed gekomen maar voor mijn gevoel schoot het niet op. Plus ergens anders gaan douchen als je zwanger bent is ook niet ideaal haha.

Razz: wat sneu ook voor je kindje! Gelukkig valt het mee, maar wat is het moeilijk om je kindje zo te zien met pijn he en je kan niks doen. Ik vraag mij toch nog vaak af hoe het ook zo heeft kunnen gebeuren met ons jochie.


Oh dat lijkt me helemaal wat, de badkamer. Fijn om te lezen dat het bij jullie is goedgekomen. Dat geeft de burger moed .
Afbeelding
<<

Anoniem75

Bericht 07 Okt 2013 13:01

Re: Voorjaar 2014 mama's

Mooi buikje Eppie!
<<

Anoniem 82

Bericht 07 Okt 2013 13:36

Re: Voorjaar 2014 mama's

Razz: Balen zeg, geen kijkers! Hopelijk komt er toch gauw een koper voorbij! Herkenbaar van het katergevoel, ik ging zaterdag ook tegen 2 uur naar bed en de volgende ochtend was geen succes!

Shy: Leuk, ook al wat geshopt! En klinkt naar, de handjes van je zoontje. Hopelijk herstelt het snel.

Dolfijntje: Rot dat je zo'n last hebt van je darmen, sterkte!

Eppie: Goed dat de stootkuur z'n werk heeft gedaan! En klinkt alsof jullie nog aardig wat moeten doen boven, maar gelukkig hebben jullie ook nog wel even de tijd. Fijn dat alle uitslagen goed waren! En je hebt een mooi buikje!

Ik heb ondertussen nog wat geshopt, haha. Een luiertas van Lief besteld, die krijg ik van mijn vriend. En nog een omslagdoek gekocht en van iemand een leuk setje kleertjes overgenomen. En ondertussen ook al wat dingen cadeau gekregen. Gaat hard! Ondertussen ook het eerste beetje kleding van A. te koop aangeboden, toch best raar. Maar ik wil lichamelijk gezien geen derde, dus doe ik het meeste toch vast weg. Scheelt als er weer wat weg is straks ook ruimte op zolder, dat is voor een gedeelte echt net een opslagplaats, haha. Verder weinig nieuws. Ja, dat ik me vergeleken met de vorige keer voor deze termijn al redelijk gigantisch voel. Toen zag je pas ergens na de twintig weken iets gaan groeien, en nu heb ik al een flinke buik. Ik hoop dat het deze keer gewoon wat geleidelijker groeit (vorige keer ging het laat groeien maar dus wel hard) en niet dat ik echt helemaal gigantisch ga worden, haha. Vorige keer had ik volgens mij op het einde een gemiddelde buik, daar hoop ik nu maar weer op! Want al staat het leuk, op het laatst zit het toch vooral in de weg merkte ik toen.
<<

dolfijntje24

Noob

Berichten: 176

Geregistreerd: 08 Sep 2013 07:44

Bericht 07 Okt 2013 15:11

Re: Voorjaar 2014 mama's

Wat een mooie buikjes al dames! Leuk om te zien.

Eppie: fijn dat t uitslag goed was! Nu lekker genieten!

Update : vandaag naar mijn huisarts. Zij heeft zelf de medicijnen voorgeschreven dusprima. Ze zegt neem t dan en dan ook geen twijfel meer dan laat je t achter je. Nu weer naar de cardioloog het houdt niet op. Heb hartritmestoornis in rust en kan een half uur aanhouden (gaat 260 slagen pm). Het is niet schadelijk voor ons kleintje net zoals de parasiet).
Afbeelding
Afbeelding
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:42

Bericht 07 Okt 2013 18:31

Re: Voorjaar 2014 mama's

Wat is er al weer veel bij geschreven. Probeer op iedereen te reageren, mocht ik iemand vergeten zijn sorry.

Eppie: Het was inderdaad erg leuk. Woon jij in de buurt van Hardenberg? Gelukkig dat je je al weer wat beter voelt en dat de stootkuur zijn werk gedaan heeft. Dat klinkt nog als veel werk in de babykamer.
Fijn dat alles goed was bij de verloskundige en mooi is dat he dat kloppende hartje. Mooi buikje heb je al.

Snoezel: Fijn dat ze op je werk begripvol reageerden en dat het aardig goed gaat met je rug. Hopelijk blijft het zo en helpt het echt dat je alleen maar de kind uren hoeft te werken.

Shy: Wat zielig zeg hoe de handjes van je zoontje eruit zien, kan me voorstellen dat je bent geschrokken. Leuk is dat he wat shoppen voor de baby, ik vind het er ook allemaal zo schattig uitzien haha.

Roze: klinkt allemaal heel leuk wat je geshopt hebt en ook nuttig dus dan is het niet zo erg ja haha. Vervelend dat je weerstand zo laag is.

Dolfijntje: Jij hebt ook wel alle pech wat ziektes betreft tijdens je zwangerschap. Wel fijn dat het allemaal niet schadelijk voor de kleine is, maar wel heel vervelend voor jou. Hopelijk helpen de medicijnen voor je darmen snel.


Razz: wat jammer dat er helemaal geen kijkers voor jullie huis zijn geweest. Lijkt me dat je daar heel moedeloos van kunt worden. En dan ook nog je zoontje zijn duimpje tussen de deur. Fijn dat je moeder je weer een beetje op kon beuren.

Ik heb sinds gisteren behoorlijke pijn aan mijn banden, opstaan wil bijna niet, zeker niet als ik te snel wil. Dan schiet het er echt doorheen.
Verder ben ik lekker vergeetachtig haha. Woensdag moest ik even naar de stad en stond al in de parkeergarage toen ik dacht oh een portemonnee zou ook wel handig zijn, dus kon ik weer terug haha.
Ben de afgelopen tijd toch weer heel druk geweest, merk echt dat ik het lastig vind om het rustiger aan te doen. Ik vind alles ook zo leuk haha. Het gaat verder ook goed met me dus "vergeet" wel eens dat ik zwanger ben. Maar 's avonds moet ik dat dan weer bezuren, dus moet echt wat rustiger aan gaan doen.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 08 Okt 2013 05:28

Re: Voorjaar 2014 mama's

Razz: nog 1 dagje wachten, houd je het nog vol? :P

Ik ga mijn verloskundige maar even heeeel lief aankijken de 24e duurt nog even en ik weet niet eens of ik dan een echo krijg, maar vorige keer is het ook gelukt :P

Nou vandaag gaat mijn man weer naar de dokter met het jochie, gister ging niet door. Zijn linkerhand ziet er op zich goed uit. Zijn rechterhand zijn nog vooral veel blaartjes.

Ohja en vandaag gaat hij even zijn verhaal doen, en verhaal halen bij de intratuin. Spannend wel :yes:

Hoe gaat het verder met jullie? Voelen jullie je goed enz?
Ik ben nog vaak best erg moe, gister weer behoorlijk misselijk. Ben even benieuwd of ik de enige ben haha.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 08 Okt 2013 08:43

Re: Voorjaar 2014 mama's

Even snel tussendoor: doen jullie ook weer mee met de mama en bijna-mama sinterklaaslootjes??? :dance:

Topic is helaas verplaatst door de beheerders naar de meet-en-greet pijler, waardoor minder mensen het lezen... Dus maar even hier laten vallen, het is zoooo leuk namelijk (en het lijkt me ook heeellll leuk om een van jullie te trekken :angel: )
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem75

Bericht 08 Okt 2013 11:10

Re: Voorjaar 2014 mama's

Shy schreef:Razz: nog 1 dagje wachten, houd je het nog vol? :P


Neeeeee :bounce: Ik ben echt zenuwachtig haha. En het is morgen pas om 20.00 uur dus ik moet nog even geduld hebben!

Snoezel ik heb mezelf ook opgegeven!
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 08 Okt 2013 11:48

Re: Voorjaar 2014 mama's

Haha ooh dat duurt dan nog best even! Sterkte met de zenuwen :^^:

Ik ben een beetje boos en teleurgesteld, mijn man is bij de intratuin geweest. Heeft het voorgelegd aan een caissière, ze schrok van wat er gebeurd was en ging het voorleggen.

Allereerst daar horen we dus nooit meer wat van. Tenzij je er zelf 100 x achteraan belt.
Ik weet niet ik had even wat meer verwacht ofzo.
Wil nu zelf bellen of morgen even langs gaan.. Ik weet even niet of ik nu onredelijk zou zijn als ik ga bellen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem75

Bericht 08 Okt 2013 12:31

Re: Voorjaar 2014 mama's

Shy waarom heeft hij niet naar de bedrijfsleider gevraagd? Ik wekt ook in een winkel een mijn bazin neemt zulke dingen echt serieus. Nu scheelt dat natuurlijk per winkel en per persoon maar eigenlijk horen ze dit gewoon netjes af te handelen. Zo niet vragen om een nummer van het hoofdkantoor en als ze moeilijk gaan doen zeggen dat je verdere stappen gaat ondernemen, dat heeft meestal wel effect. Ik zou nog even afwachten tot na het weekend en als je dan niks hebt gehoord zelf even langsgaan.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Char