Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zonder deken slapen

<<

Anoniem186

Bericht 07 Okt 2013 08:44

Zonder deken slapen

Mijn zoon beweegt nogal veel in bed, dus een deken is niet echt handig. Hij ligt nu alleen in een slaapzak, maar dat vind ik toch wel wat fris.

Hoe slaapt jullie beweeglijke baby?

En wat voor slaapzak is fijn?

Hebben jullie nog tips tegen het stoten in bed? Hij gaat z'n hele bed door en stoot dan keihard z'n hoofd, met flinke huilbuien tot gevolg.
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2836

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 07 Okt 2013 08:54

Re: Zonder deken slapen

Luuk heeft alleen een slaapzak. Hij blijft ook niet onder een deken of laken liggen. Hij kan soms ook op dr raarste manieren zichzelf tegen de rand aandrukken dat hij er wakker van word.
Hij heeft gewoon een slaapzak van de hema of v&d. Nu nog de zomervariant en als het wat kouder word een winterslaapzak.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Anoniem 82

Bericht 07 Okt 2013 08:59

Re: Zonder deken slapen

Toen ze hier te beweeglijk werd was ik al snel klaar met de deken. We hebben het toen alleen bij een slaapzak gehouden. Dat was in eerste instantie in de zomer, dus toen een pyjama en zomerslaapzakje. Later in de winter een dikkere pyjama en een lekker warme winterslaapzak met mouwen. Ik heb hier nooit de indruk gehad dat ze het koud had. Voelde ook af en toe om te kijken, maar ze was altijd lekker warm (maar ook weer niet heet).
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 07 Okt 2013 08:59

Re: Zonder deken slapen

Mijn dochter slaapt nog in haar slaapzak. Ze heeft een pyjama aan met lange mouwen en een lange broek.
Als het kouder wordt heb ik nog twee dikkere slaapzakken van de wibra liggen.
En vorig jaar heeft ze in de winter en slaapzak met mouwen aan gehad maar die past ze nu niet meer. Dus misschien dat ik die nog wel haal voor als het echt koud is.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Flip Fluitketel

Kwebbel

Berichten: 311

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:41

Bericht 07 Okt 2013 08:59

Re: Zonder deken slapen

Zowel onze jongste als onze oudste hebben altijd sinds dat ze een maand of 4/5 zijn zonder deken in het ledikant geslapen. Omdat ze altijd heel beweeglijk waren/zijn. Ze slaapt nu nog gewoon in een zomerslaapzak met een pyama met lange mouw aan. Straks krijgt ze een winterslaapzak aan i.p.v. de zomerslaapzak.
No language can express the power and beauty of a mothers love
Grote zus oktober 2010
Kleine zus januari 2013
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 07 Okt 2013 11:00

Re: Zonder deken slapen

Mijn zoon is ook heel beweeglijk. Hij heeft nu nog een zomerslaapzakje aan met een pyjama en romper. Ik heb al een winterslaapzak in huis. Ik zie hem namelijk niet binnenkort braaf onder een dekentje liggen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11152

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 07 Okt 2013 11:27

Re: Zonder deken slapen

Als het niet zo warm is, kan je hem dan geen muts op doen? Dat verzacht het stoten misschien een beetje.

R ligt muurvast met zijn slaapzak onder een laken, die kan echt geen kant op.
R. 2013
D. 2016
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 07 Okt 2013 11:52

Re: Zonder deken slapen

Ik heb E in een slaapzak onder een lakentje liggen, maar dat is meer voor het idee, want heel snel ligt ze er weer onderuit haha. Ik heb een puckababy slaapzak gekregen, die is voor meerdere seizoenen.
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem186

Bericht 07 Okt 2013 12:08

Re: Zonder deken slapen

Ik gebruik nu inderdaad de puck a bag. Die had ik nog van m'n dochter. Fijne slaapzak. Alleen zoon spuugt nogal veel en ik heb er maar 1. Ik vind het te prijzig om er nog 1 te kopen.
Eens kijken voor een goedkopere winterslaapzak dan.

Caroow, nee dat kan echt niet. Die heeft hij er binnen no time vanaf getrokken. Hij is echt héél beweeglijk. Hij gaat z'n hele bed door, van voor tot achter en andersom.
Hij heeft een paar dagen in een campingbedje geslapen, dat hielp wel. Maar ik zou hem eigenlijk gewoon weer in z'n eigen bed willen hebben.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11152

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 07 Okt 2013 12:10

Re: Zonder deken slapen

En die muts?

Ik heb overigens een hele dikke slaapzak voor heel weinig geld van de Zeeman, misschien een tip?
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem186

Bericht 07 Okt 2013 12:14

Re: Zonder deken slapen

Caroow schreef:En die muts?

Ik heb overigens een hele dikke slaapzak voor heel weinig geld van de Zeeman, misschien een tip?


Ja, ik bedoelde die muts. Die heeft hij er zo vanaf.

Dank je! Daar ga ik even kijken! Zoon is echt een koukleum.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11152

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 07 Okt 2013 12:18

Re: Zonder deken slapen

O sorry! Ja dan weet ik het ook niet. Randbeschermers mogen in NL niet he?
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem186

Bericht 07 Okt 2013 12:22

Re: Zonder deken slapen

Caroow schreef:O sorry! Ja dan weet ik het ook niet. Randbeschermers mogen in NL niet he?


Ze raden het af. Maar ik heb er wel al naar zitten kijken. Bij babydump zag ik ze waarbij ze alleen aan 1 kant zitten, dat heeft geen zin, want dan zal je net zien dat hij dan andersom in z'n bed ligt.
Ik zag ergens anders een mooie die rond het hele bed gaat, maar die was 50 euro. Dat vind ik wel erg prijzig. Nou ja, hopelijk gaat tie het gewoon gauw snappen dat het zeer doet en dat hij dat dus beter niet kan doen.
<<

Anoniem 42

Bericht 07 Okt 2013 13:17

Re: Zonder deken slapen

Ik doe extra kleren aan: mijn dochter heeft nu bijvoorbeeld een maillot aan onder de pyamabroek.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers