Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat te drinken zonder (weinig) suiker.

<<

Anoniem255

Bericht 21 Sep 2015 15:37

Wat te drinken zonder (weinig) suiker.

Onze dochter drinkt heel erg slecht en lust weinig tot niks qua drinken.
Het enige dat er redelijk in gaat is appelsap. Maar ja... Dat kan ze niet eindeloos drinken. Water/thee drinkt ze weleens maar dat hoef ik niet mee naar school te geven, dat komt ongeopend terug. Die verse fruitsappen en smoothies lust ze ook maar ook dat is niet in elk drinkmoment te geven.

Wat drinken jullie kinderen en waar zit weinig suiker (of vervangers) in?
<<

Anoniem124

Bericht 21 Sep 2015 15:52

Re: Wat te drinken zonder (weinig) suiker.

Hier drinken ze vrijwel alleen water met een beetje vlierbessensiroop.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 21 Sep 2015 17:16

Re: Wat te drinken zonder (weinig) suiker.

Hoe sta je tegenver stevia?
Coolbear heeft limo met alleen stevia en dan 97% zuivere stevia en 0,1 kcal per glas. Ik ben wel fan. Iig van framboos en appel/zwarte bes.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

anoniem196

Bericht 21 Sep 2015 17:25

Re: Wat te drinken zonder (weinig) suiker.

http://www.ah.nl/zoeken?rq=biologische%20diksap

Onze dochter drink alleen biologische diksap van de AH, is zonder toegevoegde suikers.
Soms drinkt ze appelsap en sochtend met moeite een beker melk.

ze is ook een hele lastige drinker en elke dag moeite om er 500 ml in te krijgen.
<<

Anoniem154

Bericht 21 Sep 2015 17:32

Re: Wat te drinken zonder (weinig) suiker.

Bio diksap van de Appie.

Voor kindjes van school, etc die langs komen, heb ik vaak gewone ranja, gezien ik met bio diksap geregeld vieze gezichten krijg...en de bekers vervolgens vol blijven :)
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 21 Sep 2015 17:36

Re: Wat te drinken zonder (weinig) suiker.

Appelsap aanlengen met water?
Dochter drinkt diksap, maar met bijv een dagje weg heb ik ook een flesje appelsap bij me, die ik in haar rietjesbeker aanleng met water
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem272

Bericht 21 Sep 2015 18:37

Re: Wat te drinken zonder (weinig) suiker.

Ik zou doen wat Elsa zegt, en dan heel sneaky heeeel langzaam steeds meer water erbij doen, tot ze aan de smaak van water gewend is.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 21 Sep 2015 20:02

Re: Wat te drinken zonder (weinig) suiker.

Hier lust ze gelukkig wel water en zoon drinkt zelfs vooral water en amper wat anders. Maar wat er ook goed in gaat zijn diverse smaken diksap en roosvicee 50/50 (sap uit een pak dat half sap half water is). Vooral dat sap uit een pak vind ik zelf ook erg lekker, is een stuk minder zoet dan de meeste sappen (logisch ook want het is aangelengd). Vooral de smaak 'zacht fruit' valt hier bij het hele gezin goed in de smaak. Het is dan wel nog steeds sap, maar minder zoet en er zitten geen toegevoegde suikers in (wel suiker uit het fruit zelf natuurlijk, dus het is niet suikervrij helaas). Hier kwam laatst iemand in de omgeving met de suggestie om slimpie te geven ipv sap, maar ik geef dan zelf nog liever diksap op vruchtensap dan siroop met zoetstoffen erin.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: sarah1985