Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is het hier stil!

<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Sep 2015 21:10

Re: Wat is het hier stil!

Eens met Spencer. Als ik op mijn telefoon lees, heb ik weinig behoefte om te reageren omdat het plaatsen van een reactie meer tijd/moeite kost.
08/2018
05/2021
<<

Anoniem205

Bericht 18 Sep 2015 21:20

Re: Wat is het hier stil!

Nu ik geen treintijd meer heb, heb ik ook geen tijd meer om te posten 's morgens en 's middags :( Mijn werk is loeidruk, zoon vraagt veel aandacht en vrijwilligerswerk ook. Daar gaat mijn energie heen.

Ik vind dat Pompoen goed verwoord over de aanwezigheid van Nougat. Ik stoor me niet zo heel erg aan wat ze schrijft, maar wel hoe en wanneer. Gewoon lukraak, kwetsend en onnodig. En daar houd ik ook niet van.

Pit proberen de burgemeesters al voor ons terug te krijgen door de stellingen, maar ik heb weinig behoefte om daar op te reageren.

Heb nu meerdere appgroepjes, spreek regelmatig met forummers af. Dan is er weinig tijd om live te forummen :(
<<

Anoniem315

Bericht 18 Sep 2015 21:33

Re: Wat is het hier stil!

Hoi! Ik ben er ook nog. Ik forum nu ruim een halfjaar via mn telefoon. Vandaar dat mn reacties vaak wat korter en simpeler zijn en dat bijvoorbeeld mn niet als m'n typ.

Ik vind het forum ook echt een stukje saaier op het gebied van mooie discussies. Daarentegen vind ik de rol van de burgemeesters en het werk dat zij verrichten wel ontzettend positief veranderd.
<<

Anoniem154

Bericht 18 Sep 2015 22:01

Re: Wat is het hier stil!

Luisa schreef:
Forumster schreef:Ik kom hier ook steeds minder. Ik vind het ook jammer dat een afwijkende mening niet gewaardeerd wordt en dat er (op Nougat na) ook bijna niemand meer reageert met een sterke en/of afwijkende mening.


Eens. Daarbij vind ik dat discussies vaak doodgeslagen worden of niet meer inhoudelijk omdat mensen hier vaak alles zo persoonlijk opvatten en emotioneel reageren.



Eens.

Daar vind ik juist iedere keer weer dat gedram op nougat vervelend en voorspelbaar, los van mijn mening mbt haar als forumster.
Kom op, punt is nu wel duidelijk. 95% van het forum mag haar en/of haar gedachtengang niet. Maar om nu elk topic aan te grijpen, om haar belachelijk te maken...ik begrijp dat echt niet. Net als destijds met de schaarsgeklede bb.
Is dat nu het hedendaagse forumvermaak? Waarom niet de betreffende discussie inhoudelijk aangaan, en met tegenargumenten komen? Wellicht gaat ze daar niet op in, maar het zorgt iig voor een beetje 'levendigheid', en wekt wellicht een diepere discussie met meerdere forummers op.
<<

Anoniem315

Bericht 18 Sep 2015 22:05

Re: Wat is het hier stil!

Eens met Wolbol en genoemde reacties. Ik heb geen probleem met Nougat.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 18 Sep 2015 23:55

Re: Wat is het hier stil!

Keet, ik zie dat persoonlijk opvatten eigenlijk op twee manieren gebeuren. Allereerst zoals spencer volgens mij ook bedoeld, opmerkingen worden al snel in het negatieve getrokken en dan volgen er reacties in de trant van 'waarom zeg jij dat? Ik vind niet leuk dat je dit tegen of over mij zegt', of ' bedoel je nou dat ik ...' Waarop forummer A met de opmerking in eerste instantie weer genoodzaakt is te reageren met dat het helemaal niet zo bedoeld was, maar gewoon een algemene opmerkingen o.i.d.
Tweede manier is als iemand met een feit komt gelijk 10 forummers de uitzondering komen uitleggen. Bijvoorbeeld feit is dat koeien melk geven. En dan dus reacties in de trant van ja, maar mijn koe is ziek en heeft daarom geen melk, of mijn koe krijgt medicijnen, mijn koe zus/zo. Allemaal ongetwijfeld waar, maar vaak voor de discussie, het nut van boerderijdieren, niet relevant omdat iedereen wel weet dat er uitzonderingen op het gebrachte feit zijn, maar daar gaat het nou juist niet om. En als er dan veel van die reacties komen waarop vervolgens weer reacties komen van ' ah wat erg dat jouw koe geen melk kan geven' , hoe goedbedoelde en lief ook, slaat de discussie dood.

(excuses voor het waardeloze voorbeeld :eyes:)
<<

anoniem213

Bericht 19 Sep 2015 01:30

Re: Wat is het hier stil!

Dat laatste vind ik inderdaad erg herkenbaar! Daardoor heb ik soms het gevoel dat ik bij alles moet benoemen dat er uitzonderingen zijn. Ook als dat gewoon vanzelfsprekend is.
<<

Maura

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 224

Geregistreerd: 06 Mrt 2015 00:02

Bericht 19 Sep 2015 01:36

Re: Wat is het hier stil!

Ik vind dit forum, andere fora's trouwens ook, inmiddels minder dan interessant en dan vooral om de antwoorden die ik hier krijg. MIJN mening is dat een bepaalde groep hun grief probeert te halen over de rug van een ander en dat een afwijkende mening niet op prijs wordt gesteld. Soms zegt Nougat hele nuttige dingen, maar dat wordt alleen al, omdat ze Nougat heet, met de grond gelijk gemaakt. Ik was het tijdens het meelezen ook niet eens met de kledingkeuze/uiterlijk van BB, maar hoe dit meisje is weggepest is ronduit belachelijk. Maar als je daar dan op inhaakt word je met de grond gelijk gemaakt door hetzelfde groepje, want zij zijn niet zo en zij zijn gweldig. Nee, natuurlijk niet, en ja absoluut, daarom is het meisje nu ook weg.

Dit forum ligt me dus niet meer, omdat de reacties voorspelbaar zijn. Voorheen heb ik hier gepost, omdat ik dacht dat mensen me zouden kennen, maar die illusie ben ik armer. Ik ben inmiddels zo ver dat ik 'onschuldige' forummers van Facebook haal. Ze hebben hier niets naars gepost, maar ik begin mensen te generaliseren vanwege dit forum.

En ja, kom maar weer met de meningen. Misschien kom ik medio week 45 nog een keer online, want heb helemaal niets aan mensen die hun innerlijk proberen te sterken met onzin hier op het forum.
<<

Anoniem137

Bericht 19 Sep 2015 07:03

Re: Wat is het hier stil!

Luisa schreef:Keet, ik zie dat persoonlijk opvatten eigenlijk op twee manieren gebeuren. Allereerst zoals spencer volgens mij ook bedoeld, opmerkingen worden al snel in het negatieve getrokken en dan volgen er reacties in de trant van 'waarom zeg jij dat? Ik vind niet leuk dat je dit tegen of over mij zegt', of ' bedoel je nou dat ik ...' Waarop forummer A met de opmerking in eerste instantie weer genoodzaakt is te reageren met dat het helemaal niet zo bedoeld was, maar gewoon een algemene opmerkingen o.i.d.
Tweede manier is als iemand met een feit komt gelijk 10 forummers de uitzondering komen uitleggen. Bijvoorbeeld feit is dat koeien melk geven. En dan dus reacties in de trant van ja, maar mijn koe is ziek en heeft daarom geen melk, of mijn koe krijgt medicijnen, mijn koe zus/zo. Allemaal ongetwijfeld waar, maar vaak voor de discussie, het nut van boerderijdieren, niet relevant omdat iedereen wel weet dat er uitzonderingen op het gebrachte feit zijn, maar daar gaat het nou juist niet om. En als er dan veel van die reacties komen waarop vervolgens weer reacties komen van ' ah wat erg dat jouw koe geen melk kan geven' , hoe goedbedoelde en lief ook, slaat de discussie dood.

(excuses voor het waardeloze voorbeeld :eyes:)


Je eerste voorbeeld zie ik eigenlijk niet in algemene discussies gebeuren. Wél in topics waar iemand gewoon om advies vraagt, en waar dan ineens een ongezouten mening naar voren komt.
Je tweede voorbeeld zie ik wel gebeuren, maar dit zie ik niet zozeer als persoonlijk opvatten/aangevallen voelen. Ik vind het ook wel heel mooi dat je dit aanhaalt. Ik vind dit namelijk heel typerend voor dit forum, juist omdat de groep inmiddels zo klein is, iedereen elkaar hier al jaren 'kent', gaat het hier al gauw over koetjes en kalfjes en ontstaan er in discussies gewoon offtopicgesprekken. Ik denk dat je dit forum ook meer moet zien als een gezellig kletsforum, en niet als een platform waar nog regelmatig een leuke en goeie discussie kan ontstaan. Daarvoor is de groep te klein, niet divers genoeg, er is geen verloop van forummers die positief bijdragen aan discussies. Ja, er gaan veel mensen weg, maar er komt nauwelijks iets bij.

Ik denk eigenlijk ook wel een beetje dat het gewoon een onhaalbare illusie is om te denken dat het misschien ooit nog een interessant discussie-forum hier zal worden. En dat geeft ook niet... Maar als je hier om die reden zit, dan zit je hier gewoon verkeerd. Ik vind dit forum tegenwoordig eerder gewoon een schoolplein waar moeders om half 3 staan te wachten om hun kind op te halen, de gesprekken komen in mijn ogen niet verder dan dat. En dat is niet erg, een gezellig kletsforum, maar dat maakt inderdaad dat mensen afhaken omdat zij op den duur saai vinden.
<<

Anoniem131

Bericht 19 Sep 2015 08:28

Re: Wat is het hier stil!

Maura schreef:Ik vind dit forum, andere fora's trouwens ook, inmiddels minder dan interessant en dan vooral om de antwoorden die ik hier krijg. MIJN mening is dat een bepaalde groep hun grief probeert te halen over de rug van een ander en dat een afwijkende mening niet op prijs wordt gesteld. Soms zegt Nougat hele nuttige dingen, maar dat wordt alleen al, omdat ze Nougat heet, met de grond gelijk gemaakt. Ik was het tijdens het meelezen ook niet eens met de kledingkeuze/uiterlijk van BB, maar hoe dit meisje is weggepest is ronduit belachelijk. Maar als je daar dan op inhaakt word je met de grond gelijk gemaakt door hetzelfde groepje, want zij zijn niet zo en zij zijn gweldig. Nee, natuurlijk niet, en ja absoluut, daarom is het meisje nu ook weg.

Dit forum ligt me dus niet meer, omdat de reacties voorspelbaar zijn. Voorheen heb ik hier gepost, omdat ik dacht dat mensen me zouden kennen, maar die illusie ben ik armer. Ik ben inmiddels zo ver dat ik 'onschuldige' forummers van Facebook haal. Ze hebben hier niets naars gepost, maar ik begin mensen te generaliseren vanwege dit forum.

En ja, kom maar weer met de meningen. Misschien kom ik medio week 45 nog een keer online, want heb helemaal niets aan mensen die hun innerlijk proberen te sterken met onzin hier op het forum.

BB. Dan noem je ook een ding. Die had ook zo lekker veel respect voor haar medeforummers.

Ik heb best een afwijkende mening maar ik heb me altijd wel geaccepteerd gevoeld. Ik post nog maar heel weinig door Nougat. Niet om haar mening maar om haar gekwetst.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Sep 2015 09:05

Re: Wat is het hier stil!

Keet. schreef:
Luisa schreef:Keet, ik zie dat persoonlijk opvatten eigenlijk op twee manieren gebeuren. Allereerst zoals spencer volgens mij ook bedoeld, opmerkingen worden al snel in het negatieve getrokken en dan volgen er reacties in de trant van 'waarom zeg jij dat? Ik vind niet leuk dat je dit tegen of over mij zegt', of ' bedoel je nou dat ik ...' Waarop forummer A met de opmerking in eerste instantie weer genoodzaakt is te reageren met dat het helemaal niet zo bedoeld was, maar gewoon een algemene opmerkingen o.i.d.
Tweede manier is als iemand met een feit komt gelijk 10 forummers de uitzondering komen uitleggen. Bijvoorbeeld feit is dat koeien melk geven. En dan dus reacties in de trant van ja, maar mijn koe is ziek en heeft daarom geen melk, of mijn koe krijgt medicijnen, mijn koe zus/zo. Allemaal ongetwijfeld waar, maar vaak voor de discussie, het nut van boerderijdieren, niet relevant omdat iedereen wel weet dat er uitzonderingen op het gebrachte feit zijn, maar daar gaat het nou juist niet om. En als er dan veel van die reacties komen waarop vervolgens weer reacties komen van ' ah wat erg dat jouw koe geen melk kan geven' , hoe goedbedoelde en lief ook, slaat de discussie dood.

(excuses voor het waardeloze voorbeeld :eyes:)


Je eerste voorbeeld zie ik eigenlijk niet in algemene discussies gebeuren. Wél in topics waar iemand gewoon om advies vraagt, en waar dan ineens een ongezouten mening naar voren komt.
Je tweede voorbeeld zie ik wel gebeuren, maar dit zie ik niet zozeer als persoonlijk opvatten/aangevallen voelen. Ik vind het ook wel heel mooi dat je dit aanhaalt. Ik vind dit namelijk heel typerend voor dit forum, juist omdat de groep inmiddels zo klein is, iedereen elkaar hier al jaren 'kent', gaat het hier al gauw over koetjes en kalfjes en ontstaan er in discussies gewoon offtopicgesprekken. Ik denk dat je dit forum ook meer moet zien als een gezellig kletsforum, en niet als een platform waar nog regelmatig een leuke en goeie discussie kan ontstaan. Daarvoor is de groep te klein, niet divers genoeg, er is geen verloop van forummers die positief bijdragen aan discussies. Ja, er gaan veel mensen weg, maar er komt nauwelijks iets bij.

Ik denk eigenlijk ook wel een beetje dat het gewoon een onhaalbare illusie is om te denken dat het misschien ooit nog een interessant discussie-forum hier zal worden. En dat geeft ook niet... Maar als je hier om die reden zit, dan zit je hier gewoon verkeerd. Ik vind dit forum tegenwoordig eerder gewoon een schoolplein waar moeders om half 3 staan te wachten om hun kind op te halen, de gesprekken komen in mijn ogen niet verder dan dat. En dat is niet erg, een gezellig kletsforum, maar dat maakt inderdaad dat mensen afhaken omdat zij op den duur saai vinden.

Kletsforum voor moeders. Dat is wel een goede omschrijving eigenlijk :P
<<

Anoniem137

Bericht 19 Sep 2015 09:09

Re: Wat is het hier stil!

Haha, ja, inderdaad :wink:
<<

Anoniem168

Bericht 19 Sep 2015 09:43

Re: Wat is het hier stil!

Ik ben er ook nog steeds, af en aan. Dat dit forum is zoals het is heb ik jaren geleden al 'geaccepteerd'. Be the change you want to see, of laat het lekker voor wat het is zou ik zeggen. Ik ben dus inderdaad zo'n 'schoolpleinmoeder' als ik de omschrijvingen hierboven lees. En daar heb ik lol in, anders kwam ik hier niet. Val je niet in die categorie dan moet je je plezier misschien ergens anders vandaan halen?
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 19 Sep 2015 11:46

Re: Wat is het hier stil!

Jeetje mineetje, omdat het zo rustig is op het forum wat betreft nieuwe topics, kom ik maar 1 keer in de paar dagen en nu is gewoon mijn eigen topic 4 pagina's lang. Wel fijn te zien dat er dus nog veel actieve mensen zijn. Ik kan me erg goed vinden in de bewoording van Keet en Pompoen. Ik merk inderdaad ook dat topics vaak een negatieve draai krijgen, dat mensen zich tot vervelens moeten verdedigen of gevoel krijgen te moeten.

Ik kom ook al meer dan 10 jaar op het forum maar zo erg als de laatste tijd is nooit geweest. Discussiëren vind ik prachtig, andere visies en meningen ook en ik vind het leuk dat er zoveel verschillende mensen hier op het forum zitten. Maar inderdaad ELK topic op stelten zetten met een duidelijke en afwegende mening is maar aan een paar aangewezen hier.

Ik ben ook niet op mijn mondje gevallen, maar het is wel de toon die de muziek maakt, dat heb ik ook moeten leren. Ik post er niet minder om hoor, maar kan me voorstellen dat anderen dat wel doen. En dat er hierdoor mensen weggaan snap ik eigenlijk ook. Als op elk woord van je zout gelegd wordt en je je moet verdedigen, dan gaat of het plezier weg of je zegt uiteindelijk niks meer.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 19 Sep 2015 12:04

Re: Wat is het hier stil!

Kiatu schreef:Ik ben er ook nog steeds, af en aan. Dat dit forum is zoals het is heb ik jaren geleden al 'geaccepteerd'. Be the change you want to see, of laat het lekker voor wat het is zou ik zeggen. Ik ben dus inderdaad zo'n 'schoolpleinmoeder' als ik de omschrijvingen hierboven lees. En daar heb ik lol in, anders kwam ik hier niet. Val je niet in die categorie dan moet je je plezier misschien ergens anders vandaan halen?

Dat doe ik inderdaad ook.

Ik vind het niet erg dat dit forum bestaat uit kletspraatjes, integendeel. Maar je moet wel de aansluiting voelen in de onderwerpen.

Er zijn genoeg leuke topics hoor. Maar als er bijv maar 2 forummers zijn die linksgedraaide letters borduren leuk vinden, dan is het gewoon saai.

Schoolplein moeder ben ik nog niet, maar ook dat gaat vaak over hetzelfde waarvan je al weet wat 90% gaat zeggen.

Ik lees dat ook wel eens, natuurlijk. Want ik vind het wel leuk om te lezen hoe het bekenden vergaat. Maar vermaak en aansluiting? Nee dat heb ik ergens anders gevonden :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Sep 2015 12:22

Re: Wat is het hier stil!

Ik ben ook nog actief hoor! Het is wel rustig idd, maar ik zit daar niet zo mee. Heb wat vaste topics waar ik graag kom en open zelf weinig nieuws lately. Het kabbelt een beetje voort, maar het voelt wel vertrouwd ofzo :)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem237

Bericht 19 Sep 2015 13:03

Re: Wat is het hier stil!

Ik zat net in een ander topic (edit; inmiddels 2 topics) te lezen en daarin viel het me dus ook echt op dat het hier wel enorm ons kent ons is. Iemand zegt iets en omdat die iemand die iemand is krijgt ze hele flauwe opmerkingen terug. Ik vraag me dan echt af; als je haar niet zo goed zou kennen, zou ze dan dezelfde reacties hebben gekregen?

En daarbij; ik had in dat topic dus een hele reactie geschreven maar weer weggehaald omdat ik eigenlijk al wel aanvoelde dat er meteen een reactie zou komen waarin alles in die kiem gesmoord wordt.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 19 Sep 2015 13:15

Re: Wat is het hier stil!

Ik ben er ook nog, maar lees ook voornamelijk mee. Sowieso is de helft van het forum voor mij als niet-moeder niet interessant en op de andere onderwerpen probeer ik wel te reageren als ik wat nuttigs kan toevoegen. Inspiratie voor nieuwe topics heb ik meestal niet echt. Ik zie het forum ook meer als gezellig kletsen, info delen enzo dan een discussieforum. En om eerlijk te zijn vind ik het soms inderdaad wel lastig met de "ons kent ons" cultuur op het forum en ik kan me goed voorstellen dat dat veel mensen weerhoudt om soms te reageren wanneer die een afwijkende mening hebben, ook omdat mensen zich hier best wel snel aangevallen voelen. Maar goed, ik zal proberen wat meer te reageren op het forum en zelf ook meer topics te plaatsen :-)
<<

Anoniem185

Bericht 19 Sep 2015 14:38

Re: Wat is het hier stil!

Ik ben er ook nog maar ben druk aan de klus in mijn nieuwe huis. Iedere vrije minuut gaat daar in zitten!
<<

Anoniem301

Bericht 19 Sep 2015 18:11

Re: Wat is het hier stil!

Maura schreef:Ik vind dit forum, andere fora's trouwens ook, inmiddels minder dan interessant en dan vooral om de antwoorden die ik hier krijg. MIJN mening is dat een bepaalde groep hun grief probeert te halen over de rug van een ander en dat een afwijkende mening niet op prijs wordt gesteld. Soms zegt Nougat hele nuttige dingen, maar dat wordt alleen al, omdat ze Nougat heet, met de grond gelijk gemaakt. Ik was het tijdens het meelezen ook niet eens met de kledingkeuze/uiterlijk van BB, maar hoe dit meisje is weggepest is ronduit belachelijk. Maar als je daar dan op inhaakt word je met de grond gelijk gemaakt door hetzelfde groepje, want zij zijn niet zo en zij zijn gweldig. Nee, natuurlijk niet, en ja absoluut, daarom is het meisje nu ook weg.

Dit forum ligt me dus niet meer, omdat de reacties voorspelbaar zijn. Voorheen heb ik hier gepost, omdat ik dacht dat mensen me zouden kennen, maar die illusie ben ik armer. Ik ben inmiddels zo ver dat ik 'onschuldige' forummers van Facebook haal. Ze hebben hier niets naars gepost, maar ik begin mensen te generaliseren vanwege dit forum.

En ja, kom maar weer met de meningen. Misschien kom ik medio week 45 nog een keer online, want heb helemaal niets aan mensen die hun innerlijk proberen te sterken met onzin hier op het forum.


Wat bedoel je met je laatste zin? En als je het hier zo stom vindt, waarom blijf je dan jaren lang tot in den treuren terugkomen naar dit forum?
<<

Anoniem168

Bericht 19 Sep 2015 23:35

Re: Wat is het hier stil!

Yadira schreef:
Kiatu schreef:Ik ben er ook nog steeds, af en aan. Dat dit forum is zoals het is heb ik jaren geleden al 'geaccepteerd'. Be the change you want to see, of laat het lekker voor wat het is zou ik zeggen. Ik ben dus inderdaad zo'n 'schoolpleinmoeder' als ik de omschrijvingen hierboven lees. En daar heb ik lol in, anders kwam ik hier niet. Val je niet in die categorie dan moet je je plezier misschien ergens anders vandaan halen?

Dat doe ik inderdaad ook.

Ik vind het niet erg dat dit forum bestaat uit kletspraatjes, integendeel. Maar je moet wel de aansluiting voelen in de onderwerpen.

Er zijn genoeg leuke topics hoor. Maar als er bijv maar 2 forummers zijn die linksgedraaide letters borduren leuk vinden, dan is het gewoon saai.

Schoolplein moeder ben ik nog niet, maar ook dat gaat vaak over hetzelfde waarvan je al weet wat 90% gaat zeggen.

Ik lees dat ook wel eens, natuurlijk. Want ik vind het wel leuk om te lezen hoe het bekenden vergaat. Maar vermaak en aansluiting? Nee dat heb ik ergens anders gevonden :)


Nou ja, precies dat dus. We draaien hier al jaren in hetzelfde cirkeltje denk ik, een topic als dit is er al zo vaak geweest. Het is zoals het is. Jij vindt dus meer op Fok! ? Mijn beeld van dat forum zal vast niet kloppen, haha. Ik lees er wel eens reacties (als ik ergens op google) die negen van de tien keer in de categorieën kinderachtig, flauw of asosciaal vallen (wat mij betreft). Komen er niet heel veel tieners?
<<

Anoniem304

Bericht 19 Sep 2015 23:56

Re: Wat is het hier stil!

Kiatu schreef:
Nou ja, precies dat dus. We draaien hier al jaren in hetzelfde cirkeltje denk ik, een topic als dit is er al zo vaak geweest. Het is zoals het is. Jij vindt dus meer op Fok! ? Mijn beeld van dat forum zal vast niet kloppen, haha. Ik lees er wel eens reacties (als ik ergens op google) die negen van de tien keer in de categorieën kinderachtig, flauw of asosciaal vallen (wat mij betreft). Komen er niet heel veel tieners?

In de onzintopics komen wel tieners en flauwe reacties, maar dat is een apart subforum dus daar heb je geen last van.

In de serieuze topics kom je dat soort onzin niet tegen en de Moderators zijn er ook vrij streng in. Niet ouwehoeren in serieuze topics wordt wel goed nageleefd.

Ik lees veel mee in OUD, Ouders dus. Daar kom je van alles tegen, mannen en vrouwen, tussen de 20 en 50 jaar zo ongeveer. En in de topics over series is de leeftijd zo rond de 30, mannen en vrouwen. En in nog wat andere onderdelen waar ik zit komen voornamelijk vrouwen, zo tussen de 20 en 40.
Er is veel activiteit, dat maakt het sowieso al leuk.

Ik dacht dat Fok! ook altijd een aso forum was haha. Maar daar heb je in de normale topics geen last van. Ik heb er zelfs leuke contacten aan over gehouden. Ze willen zelf uiteraard ook graag van dat imago af.

Maar goed. Dit moet geen sales praatje worden. Ik mis vooral activiteit hier. En dan in de zin van massa qua gebruikers, niet van topics. Er zijn opzich genoeg leuke topics en als het moet praat ik de hele dag over 1 serie, maar tegen mezelf praten gaat ook vervelen.
<<

Anoniem168

Bericht 20 Sep 2015 00:06

Re: Wat is het hier stil!

Haha, ach, je hebt geen aandelen toch? Klinkt wel beter dan dat ik in mijn hoofd had ja. OUD ken ik niet. Ik ben ook niet van plan hier weg te gaan verder, zoals gezegd vind ik het wel best zoals het is. Maar was benieuwd!

Het publiek hier is ook inderdaad niet erg divers, dat is zeker jammer.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Sep 2015 00:09

Re: Wat is het hier stil!

Haha. Nee hoor, niks van dat. Maar je hebt daar net als hier gewoon verschillende subfora en die hebben allemaal een heel divers publiek. Ik kom er in ieder geval graag.

Ik kom hier ook graag en ik vind het ook echt heel jammer dat de actieve onderwerpen soms de hele dag amper veranderd, maar ik weet eigenlijk ook niet wat 'wij' er aan kunnen veranderen. Wat je zegt, het is die cirkel. Ik hoop wel dat er op een of andere manier uit te komen is, want het groepje wordt kleiner en kleiner totdat het een soort privé vriendinnen forum wordt haha.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers