Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


21wk zwanger ontzettend pijn in buik

<<

Janelie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 365

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:33

Bericht 18 Sep 2015 07:20

Re: 21wk zwanger ontzettend pijn in buik

Goed dat je geweest bent! En je bent echt geen aansteller hoor! Je hebt hartstikke veel pijn en dat het dan niks ernstigs blijkt te zijn is alleen maar mooi toch? De volgende keer gewoon weer gaan hoor, het gaat wel om je kindje.
Sterkte met de pijn.
Twee dochters!
Nov 2014 & Maart 2018
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 18 Sep 2015 09:14

Re: 21wk zwanger ontzettend pijn in buik

Wat naar dat je zo'n pijn hebt. Goed dat je toch naar de hap bent geweest.
Hoe is het gaat het nu?
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Mil

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 272

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:07

Woonplaats: A'foort

Bericht 18 Sep 2015 09:33

Re: 21wk zwanger ontzettend pijn in buik

Ik heb net mijn werk afgezegd. Wat een drama. Kreeg het gevoel dat baas het maar aanstelleritus vind. Heb ook gezegd dat ik rust moet houden op advies van de dokter. Werken gaat echt niet, ik kan niet de hele dag staan.

Nu gaat het, net kopje thee op. Lig nog half rechtop in bed. Dat is uit te houden. Zittend ook redelijk. Afwisseling helpt wel ietsjes. Maar slapen wil niet.
Weet iemand hoe het zit met nu naar buiten gaan? Ik ben in principe niet ziek ziek. Maar ik moet rustig aandoen. Hoe zit dat met zwangerschap?
Afbeelding
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 18 Sep 2015 09:48

Re: 21wk zwanger ontzettend pijn in buik

Ik zou even contact opnemen met je arbo-arts.
Die kan je precies vertellen hoe het zit met naar buiten gaan etc.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

anoniem196

Bericht 18 Sep 2015 11:21

Re: 21wk zwanger ontzettend pijn in buik

Dat je niet kan werken betekend niet dat je thuis in bed moet liggen.

Je kan gewoon een stukje gaan lopen of een boodschapje halen.
<<

Anoniem198

Bericht 18 Sep 2015 11:40

Re: 21wk zwanger ontzettend pijn in buik

Je bent echt geen aansteller straks was er wel iets aan de hand geweest.
Ik zou gewoon even een boodschap gaan doen kan mij wel voorstellen dat je daar moeite mee hebt maar even een boodschap doen is heel wat anders dan 8 uur lang werken.
Hopelijk wordt de pijn snel minder.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 18 Sep 2015 12:39

Re: 21wk zwanger ontzettend pijn in buik

Mil: als je ziekgemeld bent vanwege zwangerschap houd er dan rekening dat het UWV je vandaag nog kan bellen. Ik had mij op een dinsdagochtend ziekgemeld en dinsdagmiddag kreeg ik al een telefoontje van het UWV om na te gaan of ik ziek was vanwege een zwangerschap. Was verder een heel simpel telefoontje hoor. Maar het UWV vergoed bij ziekte als gevolg van zwangerschap je ziektewetuitkering. Hierdoor kost het je werkgever geen geld.

Ik zou gewoon een wandelingetje buiten gaan maken of boodschappen doen. Hoe weet je anders hoe "belastbaar" je nog bent? Als het goed voelt voor je lichaam gewoon doen hoor.
<<

Mil

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 272

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:07

Woonplaats: A'foort

Bericht 18 Sep 2015 12:54

Re: 21wk zwanger ontzettend pijn in buik

Isabel, ik weet niet of ze vanmiddag al bellen. Ik heb net de zwamgerschaps verklaring op de bus gedaan. Wist niet dat dat moest :palm:
Afbeelding
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 18 Sep 2015 13:13

Re: 21wk zwanger ontzettend pijn in buik

Oh, daar heeft het UWV niet zoveel mee te maken hoor. P&O gaf bij mij aan dat ze aan de hand van die zwangerschapsverklaring het verlof uitrekenen.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers