Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dag van de leidster

<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1328

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:08

Bericht 16 Sep 2015 19:44

Re: Dag van de leidster

2 jaar geleden heb ik een filmpje gemaakt van onze kinderen. Kinderen hadden een paar blaadjes met tekst waarop stond wat ze van onze gastouder vonden. Daaronder het nummer van the worlds greatest. Filmpje heb ik geplaatst op Facebook. Werd erg goed ontvangen. Kreeg zelfs nog mailtje van het gastouderbureau erover.
Het koste ons erg weinig moeite, maar het was een groots gebaar. En eerlijk is eerlijk, dat verdient ze ook, het is met recht een topwijf!
Wat ik morgen doe weet ik nog niet eigenlijk. Misschien laat ik wel gewoon een bos bloemen bezorgen.
<<

Anoniem272

Bericht 16 Sep 2015 19:46

Re: Dag van de leidster

Believe, bedankt voor de reminder! Vorig jaar hebben we ook wat aan de gastouder gegeven, dus het zou een beetje gek zijn om dit jaar niks te doen. Mijn man haalt morgen even een doosje bonbons :thumbup:
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 20:45

Bericht 16 Sep 2015 21:02

Re: Dag van de leidster

mmm ik wist dit niet. Had anders graag iets gekocht. N zit op de opvang bij ons spil namelijk.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 17 Sep 2015 06:30

Re: Dag van de leidster

Ow daar had ik nog nooit van gehoord en ik wist al helemaal niet dat dat vandaag is.
Onze zoon gaat naar een gastouder, dus geen reminder van een oudercommisie of zo. Ik vind het ook niet echt nodig, we hebben haar een kleinigheidje gegeven toen haar zomervakantie begon en ik maak straks voor de feestdagen ook een klein kerstpakketje, ze krijgt op andere momenten dus wel iets.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 17 Sep 2015 07:12

Re: Dag van de leidster

B gaat ook naar een gastouder, wij kregen een mail van het gastouderbureau.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 17 Sep 2015 15:15

Re: Dag van de leidster

Hier heb ik wat gemaakt van de OC. Dit doe ik al 3 jaar, hierdoor schiet het voor mijn kids er eigenlijk bij in. Maar ze weten dat ik ze waardeer, laatst met afscheid van m'n oudste wat meer uitgepakt.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Anoniem137

Bericht 17 Sep 2015 18:27

Re: Dag van de leidster

Wij hebben niets gekregen van ouders, vandaag :( Ik vind het nooet netjes van mezelf om iets te verwachten, maar stiekem vind ik het toch wel een beetje jammer. Wel kregen we van de oudercommissie en de organisatie zelf een kleinigheidje.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 17 Sep 2015 18:33

Re: Dag van de leidster

Ik denk dat niemand het weet joh. Als ik het hier niet had gelezen had ik het ook niet geweten. Waar zou je dat ook lezen?

Is er eigenlijk ook een dag van de docent? Ik heb ook nog nooit iets gekregen van leerlingen/ouders namelijk.
#teammaple🍁
<<

Anoniem137

Bericht 17 Sep 2015 18:41

Re: Dag van de leidster

Meestal gaat er een bericht van de oudercommissie uit naar ouders, maar die is dit jaar te laat verzonden. Nouja, maakt ook niets uit :)

Ja, er is ook een dag van de leerkracht.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 17 Sep 2015 19:20

Re: Dag van de leidster

Misschien moet ik morgen samen met Ravi maar iets langs brengen. Geen idee wat, bonbons ofzo wordt ook een beetje duur voor alle leidsters.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem313

Bericht 17 Sep 2015 19:22

Re: Dag van de leidster

Ha, ik zit in de OC van onze opvang en wij hoorden het ook eind vorige week pas. We hebben met input van diverse ouders een soort wist-u-dat blaadje gemaakt met daarin uitspraken van kinderen over alle leidsters. Dat vonden ze erg leuk.
Het management heeft eergisteren een email gestuurd naar alle ouders om ze op deze dag te wijzen, dus ik denk dat er ook wel wat ouders een kleinigheidje hebben meegenomen vandaag.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 17 Sep 2015 19:29

Re: Dag van de leidster

Keet. schreef:Ja, er is ook een dag van de leerkracht.
Wel potverdikkie. Ik zie het. 5 oktober. Al 8 jaar lang niks van gemerkt. Ratten zijn het.
#teammaple🍁
<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1605

Geregistreerd: 20 Jul 2015 11:32

Bericht 17 Sep 2015 19:32

Re: Dag van de leidster

Urban Naked schreef:
Keet. schreef:Ja, er is ook een dag van de leerkracht.
Wel potverdikkie. Ik zie het. 5 oktober. Al 8 jaar lang niks van gemerkt. Ratten zijn het.

Lol
<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1605

Geregistreerd: 20 Jul 2015 11:32

Bericht 17 Sep 2015 19:33

Re: Dag van de leidster

Maar goed, ergens snap ik je wel een beetje Keet, als het iets is waar normaal wel aan gedacht wordt, zou ik het stiekem ook jammer vinden als er ineens niets gedaan wordt.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 17 Sep 2015 19:44

Re: Dag van de leidster

Ik vind zo'n dag zo 'verplicht'. Ik zou het veel leuker vinden om tussendoor een kaartje als blijk van waardering te geven, of met kerst een attentie. Of gewoon zomaar.. Vind ik veel leuker. Persoonlijk.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 17 Sep 2015 21:17

Re: Dag van de leidster

Wij vertelden onze gastouder dat we er vandaag achterkwamen. Zij zelf dus ook. Ze wist het niet eens haha.. Ze vond het zelf ook grote onzin en verwachtte dus ook niets.

Wij geven met haar verjaardag en kerst altijd een cadeau en dat vind ik ook wel voldoende.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem174

Bericht 18 Sep 2015 08:29

Re: Dag van de leidster

Keet dat is wel jammer.

Ik vind het zelf geen onzin, bij een gastouder koop je denk sneller iets kleins dan bij de leidsters op een kinderdagverblijf is mijn gevoel.
Laatst gewijzigd door Anoniem174 op 04 Dec 2015 15:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem129

Bericht 18 Sep 2015 08:51

Re: Dag van de leidster

Urban Naked schreef:
Keet. schreef:Ja, er is ook een dag van de leerkracht.
Wel potverdikkie. Ik zie het. 5 oktober. Al 8 jaar lang niks van gemerkt. Ratten zijn het.


Haha van leerlingen/ouders op die dag ook niets idd! Maar wel een babyshower van mn mentorklas dus misschien moet je ze tippen haha! Van de directie kregen we afgelopen jaar allemaal een zakje bloembollen en zonnebloempitten om ons in het zonnetje te zetten!
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 18 Sep 2015 09:11

Re: Dag van de leidster

Bij ons werd er vanuit het KDV zelf een cadeautje voor de leidsters gekocht.

Zelf hebben wij niks gedaan, omdat het een beetje kort dag was voor ik het wist.
<<

Anoniem205

Bericht 18 Sep 2015 09:14

Re: Dag van de leidster

Ik ben het compleet vergeten... maar ik neem van vakantie iets mee voor de gastouders.
<<

Anoniem123

Bericht 18 Sep 2015 09:58

Re: Dag van de leidster

Keet. schreef:Wij hebben niets gekregen van ouders, vandaag :( Ik vind het nooet netjes van mezelf om iets te verwachten, maar stiekem vind ik het toch wel een beetje jammer. Wel kregen we van de oudercommissie en de organisatie zelf een kleinigheidje.


Maar je hebt toch al iets gekregen? Op mijn vorige werk kregen we ook van de oudercommisie een kleinigheid. maar namens alle ouders. Gaven ouders zelf iets dan was dat extra.
<<

Anoniem137

Bericht 18 Sep 2015 10:18

Re: Dag van de leidster

SarahKey schreef:
Keet. schreef:Wij hebben niets gekregen van ouders, vandaag :( Ik vind het nooet netjes van mezelf om iets te verwachten, maar stiekem vind ik het toch wel een beetje jammer. Wel kregen we van de oudercommissie en de organisatie zelf een kleinigheidje.


Maar je hebt toch al iets gekregen? Op mijn vorige werk kregen we ook van de oudercommisie een kleinigheid. maar namens alle ouders. Gaven ouders zelf iets dan was dat extra.

Oh, ik neem het ouders ook niet kwalijk hoor, het komt gewoon omdat ouders er te laat op geattendeerd zijn.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers