Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeau 2-jarig meisje

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 17 Sep 2015 11:31

Cadeau 2-jarig meisje

Vorig jaar had ik een briljante tip hier gekregen voor hetzelfde meisje toen ze 1 werd: het theeservies van Fisher Price. Nu wordt ze twee, en ben ik natuurlijk weer op zoek naar een geweldig cadeau. Iemand een idee? Het is wel echt een meisje-meisje dat houdt van poppen, maar ravot ook in de zandbak en is dus niet bang om vies te worden.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 17 Sep 2015 12:19

Re: Cadeau 2-jarig meisje

Ik weet niet of ze al een keukentje heeft of krijgt met haar verjaardag? Dan zou ik hout snijfruit, pannetjes, keukengerei oid geven. Verder vindt J. hier houten puzzels heel leuk en met "mijn eerste tasje" speelt ze ook veel. Daar zit ook zo'n plastic armbandje bij en die vindt ze helemaal geweldig.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 18 Sep 2015 05:59

Re: Cadeau 2-jarig meisje

Mijn dochter was toen heel blij met haar keukentje. Een kinderstoel voor haar pop een loopfiets en Playmobil 1.2.3
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 18 Sep 2015 08:24

Re: Cadeau 2-jarig meisje

Keukentje heeft ze al, inclusief alle bijbehorende dingetjes :-). Misschien is die kinderstoel wel iets!

iemand nog andere ideen?
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 18 Sep 2015 08:32

Re: Cadeau 2-jarig meisje

Hier waren toen ook het keukentje en accessoires een hit, maar die heeft ze dus al. Wat hier ook in de smaak viel was poppen of spulletjes daarvoor. Zo kreeg ze toen bijvoorbeeld een poppenbedje en dat wordt nu nog gebruikt. Kinderstoel voor de pop is ook een goede, die wordt ook nog steeds gebruikt hier. Of misschien iets van een poppendraagzak, poppen maxi cosi? Wat hier ook een groot succes was/is dat is een poppenluiertas die inmiddels gevuld is met allerlei spullen. We hebben luiers, billendoekjes, flesje, dekentje, speentje, etc.

Of iets heel anders, dingen die het altijd wel goed doen zijn denk ik boekjes, duplo, misschien little people (was hier een succes), houten puzzels. Of misschien, als het er is voor de juiste leeftijd (ivm kleine onderdelen enzo) iets van een setje met een spiegeltje, make-up (kan ook gewoon geheel nep, mijn dochter heeft bijvoorbeeld een plastic lippenstift), borsteltje enzo? Kan ze lekker tutten.
<<

Anoniem171

Bericht 18 Sep 2015 08:54

Re: Cadeau 2-jarig meisje

Pop met badje/ flesje/ luier/ potje/ bedje.
Kinderwagen/ buggy voor de pop.
Glitterklei
Kinetic sand
Little people drukke dag huis
Loopfiets
Knutselspullen (vouwblaadjes, stempeltjes, verf)
Kralenarmbandjes/ kettinkjes
Verkleedkleding
Dokterskoffer

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers