Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Iemand die deze klachten herkent

<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 16 Sep 2015 10:35

Iemand die deze klachten herkent

Onze zoon is nu bijna 3 weken.
Krijgt 5 keer 100cc en 1 keer 120cc netjes om de 3.5/4 uur hypoallergene voeding.

Ik voel/merk dat V niet blij is. Hij slikt veel met een vies gezicht. Lijkt helemaal vol te zitten met slijm of voeding en rochelt en snurkt heel veel tegen het benauwde aan. Boert slecht. Geeft niet echt veel voeding terug. Hij zit gewoon niet lekker in zijn velletje.

Op advies van CB gaan indikken met jbpm. Want mogelijke symptomen verborgen reflux. Het werkt alleen niet ondanks de dr Brown fles schrokt hij alle voeding naar binnen met alle gevolgen van dien. Piepende ademhaling,huilerig, overstrekken, de hik, veel slikken enz.

Wanneer is het genoeg en bel je de huisarts. Die heel vervelend is overigens.. ik durf bijna niet te bellen omdat ik me altijd moet verantwoorden waarom ik langs wil komen.

Ik wil gewoon een blij mannetje.
22-2-2013
28-8-2015
<<

Puckini29

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 167

Geregistreerd: 30 Aug 2015 09:36

Bericht 16 Sep 2015 10:41

Re: Iemand die deze klachten herkent

Het klinkt wel als reflux.
Misschien toch goed om langs te huisarts te gaan. Als je kindje niet lekker in zn vel zit is toch een goede reden om even langs te gaan?
Afbeelding
<<

Anoniem148

Bericht 16 Sep 2015 10:42

Re: Iemand die deze klachten herkent

Gewoon bellen!
<<

Anoniem272

Bericht 16 Sep 2015 11:03

Re: Iemand die deze klachten herkent

Wat sneu voor je kleine mannetje!

Is een nieuwe huisarts een optie?
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 16 Sep 2015 11:52

Re: Iemand die deze klachten herkent

Wat sneu!
Zou de ha bellen en dan maar 'zeuren'. Alles voor je kind toch..
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem304

Bericht 16 Sep 2015 11:54

Re: Iemand die deze klachten herkent

Ik zou de huisarts wel bellen.

En daarna een huisarts zoeken waar je je niet hoeft te verantwoorden.
<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 16 Sep 2015 12:25

Re: Iemand die deze klachten herkent

Een nieuwe huisarts is geen optie. De praktijk waar ik mijn zinnen op heb gezet neemt geen nieuwe patiënten aan. Als je van huisarts wil switchen moet je dat eerst met je huidige huisarts bespreken. Ja die ik zie of spreek ik nooit. Ik ga altijd bij een andere arts uit de praktijk.
Morgen sowieso jeugdarts bij cb. Kijken wat haar bevindingen zijn en anders zit ik vrijdag bij de huisarts.

Hij ligt nu eindelijk te slapen ipv in de draagdoek. En heb ik even mn handen vrij. Dochterlief moet zo naar psz.

Pfftt heb echt een baaldag. Ben moe en emo.
22-2-2013
28-8-2015
<<

Anoniem129

Bericht 16 Sep 2015 12:34

Re: Iemand die deze klachten herkent

Aah arme V. Ik herken wel het vol zitten en rochelende geluidje dat doet F. ook maar die is ook erg verkouden. Als ze boert lijkt het net of ze heel veel spuugt maar dat doet ze niet. Het verschil is alleen dat F. een heel tevreden meisje is!

Hoop dat de jeugdarts advies heeft en andere naar de ha hoor. Je moet een tevreden baby hebben!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 16 Sep 2015 12:40

Re: Iemand die deze klachten herkent

Ik herken wel een paar dingen die je zegt, E. had ook echt last van dat overstrekken en rochelen, maar gaf ook niet echt voeding terug. Het is de afgelopen tijd gelukkig wel beter geworden, we hebben ook echt getwijfeld om de HA te bellen. Op een gegeven moment is ze meer gaan teruggeven/spugen en sindsdien heeft ze naar mijn idee wel minder last. Hoewel dat spugen ook niet echt tof is natuurlijk, haha, maar dat schijnt er toch wat bij te horen toch?
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers