Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


niet kunnen plassen wegens pijn

<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 10 Sep 2015 19:00

niet kunnen plassen wegens pijn

Dit wordt een beetje een ongemakkelijk topic om te openen.

Al een week had ik pijn 'daar beneden'. Maandag constateerde de huisarts een schimmel infectie. Ik kreeg uitwendige zalf mee en inwendige zalf. Inmiddels begon het met plassen ook pijn te doen. Woensdag was de pijn wat heftiger, na een telefonisch contact met de huisarts wilde hij mij weer zien. Dit was een andere dan woensdag. Deze zag ook dat het een flinke infectie was en als het vrijdag nog niet over was moest ik weer langs komen.
Maar sinds vandaag is het plassen te pijnlijk. Ik ben vandaag om 12 uur voor het laatst geweest. Ik probeer het wel iedere keer, maar zodra mijn lichaam de pijn voelt stopt het ermee.
Ik weet me nu even geen raad meer. Ben echt moedeloos. Heb al van alles geprobeerd; flink sudocreme erop, plassen onder de douche zodat het gelijk met water weg gespoeld wordt.
Niks helpt. Wat een pijn is dit zeg :( en inmiddels lijkt het me ook echt niet goed dat ik niet meer kan plassen.

Heeft er iemand nog een gouden tip?
<<

Anoniem163

Bericht 10 Sep 2015 19:07

Re: niet kunnen plassen wegens pijn

Er is ook een orale pil tegen schimmelinfectie. Werkt bij mij beter dan zalfjes.

Zou er geen sudocreme op smeren, dan maak je juist een broedplaats voor bacteriën.

Zou ff overleggen met de hap. Niet kunnen plassen is niet goed hoor.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 10 Sep 2015 19:12

Re: niet kunnen plassen wegens pijn

Ik zou zeker overleggen met de HAP, je klachten zijn nu eigenlijk zodanig dat je er volgens mij niet zo maar zonder overleg nog een dag mee door moet lopen. Sterkte, lijkt me heel erg naar!
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 10 Sep 2015 19:22

Re: niet kunnen plassen wegens pijn

De sudocreme tip kreeg ik juist van de huisarts, stofzuiger.

Ik kijk het nog uurtje aan en anders bel ik hap. Heb morgenochtend sowieso weer afspraak bij de huisarts dus hoop dat ik vanavond nog keertje kan plassen.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 10 Sep 2015 19:25

Re: niet kunnen plassen wegens pijn

Ik zou ook bellen. En dan ook vragen om vaginale tabletten.
Sudocreme op je vagina smeren met schimmelinfectie vind ik beetje apart advies.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

anoniem203

Bericht 10 Sep 2015 19:43

Re: niet kunnen plassen wegens pijn

Heb je er niet een blaasontsteking bij?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 10 Sep 2015 20:16

Re: niet kunnen plassen wegens pijn

Ik zou de huisartsenpost bellen, zo lang niet plassen lijkt me echt niet gezond.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 10 Sep 2015 20:25

Re: niet kunnen plassen wegens pijn

Nee je blaas kan gaan knijpen, waardoor je er sowieso niks meer uit krijgt. Gevaarlijk.
Kunnen ze misschien catheteriseren.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 10 Sep 2015 20:44

Re: niet kunnen plassen wegens pijn

Ik wilde inderdaad de hap bellen, maar heb net toch kunnen plassen ondanks de pijn. Dus toch maar besloten om het nog even aan te kijken.

Ava, ik heb geen blaasontsteking. Daar is ook al op getest.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 10 Sep 2015 20:52

Re: niet kunnen plassen wegens pijn

Ik zou echt zo de nacht niet ingaan.
Gewoon vragen of ze bij de navhtapotheek een recept voor vaginale tabletten kunnen leggen. Kun je vannacht beginnen en morgen stuk beter.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 10 Sep 2015 20:55

Re: niet kunnen plassen wegens pijn

kan alsnog ontstaan he, zeker als je ook al een schimmelinfectie hebt en een zalf moet gebruiken. 1 ding niet netjes gesmeerd en je kan xo een ontsteking hebben. Zou inderdaad gewoon bellen
2015 💙
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 10 Sep 2015 23:04

Re: niet kunnen plassen wegens pijn

Ik vind vaseline altijd een wondermiddel.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 10 Sep 2015 23:18

Re: niet kunnen plassen wegens pijn

He getver wat naar! Je kunt ook wat pijnstillers nemen tegen de pijn, paracetamol of iets sterkers als dat geschikt voor je is. Hoop dat het morgen al wat beter gaat!
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 11 Sep 2015 07:25

Re: niet kunnen plassen wegens pijn

Ik heb gisteravond nog eventjes de HAP gebeld. Helaas konden ze niks voor me betekenen, omdat ik immers de huisarts al 2 keer had gezien deze week en gisteravond ook geplast had.
Het plassen ging gisteravond wel redelijk, kon gelukkig paar keer plassen ondanks de pijn. Vanochtend is het weer te pijnlijk, maar gelukkig kan ik over 1,5 uur bij de huisarts terecht. Ik ben erg benieuwd.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 11 Sep 2015 13:10

Re: niet kunnen plassen wegens pijn

Wat naar Hope! Hopelijk kan de huisarts gauw iets aan je klachten doen!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 11 Sep 2015 15:21

Re: niet kunnen plassen wegens pijn

Wat zei de ha?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem164

Bericht 13 Sep 2015 12:16

Re: niet kunnen plassen wegens pijn

Ik heb dat ook een keer gehad, in 1e instantie begon het met een schimmelinfectie. Ik kon ook niet plassen van de pijn, maar toch moest het, inderdaad onder de douche lukte het een beetje, ik ging ook weinig drinken omdat ik niet wilde plassen, ook niet goed! Ik moest toen bijna naar het zkh voor opname, alles zat ook helemaal onder de bloedblaren en ik hield het niet meer uit van de pijn, maar toen ineens ging het weer beter en knapte ik weer op. Ik kon een lange tijd niet fietsen omdat het nog zo gevoelig was. Achteraf bleek dat ik overgevoelig was voor het medicijn tegen schimmelinfectie(die eitjes die je in moet brengen) dus die mag ik nooit meer.
Ik heb sindsdien ook nooit meer een schimmelinfectie gehad godzijdank!
Ben benieuwd hoe het nu met je is............
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 13 Sep 2015 15:27

Re: niet kunnen plassen wegens pijn

Ik bleek ook inderdaad 'allergisch' te zijn voor die crème, waardoor alles helemaal pijnlijk is geworden. Ik heb nu andere zalf en voor het plassen heb ik een verdovende zalf die ik kort van te voren op moet smeren. Ook de tip gekregen om in een badje te gaan zitten om te plassen en sindsdien gaat dat stukken beter. Hele geruststelling. Ik moest de HAP bellen als de pijn dit weekend erger werd, maar dat is gelukkig niet het geval.
<<

Anoniem164

Bericht 13 Sep 2015 19:22

Re: niet kunnen plassen wegens pijn

Beterschap dan maar...hopelijk trekt het snel weg. Sterkte!!

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers