Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke droogshampoo gebruik jij?

<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 10 Sep 2015 19:49

Welke droogshampoo gebruik jij?

Ik heb al zolang ik mij kan herinneren heel snel vet haar. Om moedeloos van te worden. Ik heb al heel veel shampoo's geprobeerd maar dit heeft geen effect maar ik wil het wel graag afbouwen omdat ik nu dagelijks mijn haar moet wassen. Droogshampoo zou een mooie oplossing zijn voor 1 dag minder wassen maar die witte waas! Vreselijk! Ik heb er 2 geprobeerd van Batiste (XXL Volume & De bruine variant) maar ze geven een witte waas waardoor ik grijs lijk..bij de bruine variant is het minder maar wordt het donkergrijs :laughcry: Misschien omdat ik middenblond haar heb? Gisteren heb ik de paarse bus van Herbal Essences (Party-proof dacht ik) gekocht maar wederom een witte waas..

Welke droogshampoo gebruik jij en geeft geen witte waas?
Wat als het lukt
<<

Anoniem147

Bericht 10 Sep 2015 19:58

Re: Welke droogshampoo gebruik jij?

Alle droogshampoo's die ik heb gebruikt geven een witte waas maar als ik ze met mijn vingertoppen heel goed in mijn hoofdhuid masseren en mijn vingers door mijn haren haal (geen borstel gebruiken) is de waas zo goed als weg.

Ook spray ik niet te dicht op mijn hoofd. Ik denk zo'n 20 cm en echt per scheiding. Bovenop mijn hoofd (middenscheiding) gebruik ik het niet, dan pak ik een centimetertje haar wat ik vasthoud en dan spuit ik het daaronder. Als ik dan met mijn vingers door mijn haar ga smeer ik het uit maar niet met zo'n witte was op m'n hoofd.

Misschien dat dat nog helpt?
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 10 Sep 2015 23:27

Re: Welke droogshampoo gebruik jij?

Inderdaad doen alle droogshampoo's dat. Ik gebruik andrelon. Maar je moet het natuurlijk wel in je haar masseren. Dan is de waas weg. Ik gebruik het ook zodat ik het om de dag kan wassen.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem185

Bericht 11 Sep 2015 00:06

Re: Welke droogshampoo gebruik jij?

Aussie geeft bij mij geen witte waas en tot nu toe het beste effect. Bij veel andere droogshampoos is mijn haar na een half uur alsnog weer vetter dan voorheen. Bij Aussie kan ik wel echt een dag rekken.
<<

Anoniem177

Bericht 11 Sep 2015 01:56

Re: Welke droogshampoo gebruik jij?

Probeer niet teveel masseren, dan activeer je je talgklieren die haar vet maken .
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 11 Sep 2015 16:13

Re: Welke droogshampoo gebruik jij?

@ Marni: Ik las inderdaad dat je het in moet masseren maar dan nog blijft het grijzig..heel raar. Ik hou ook afstand maar alsnog helpt dit niet.. Maar misschien is dat een optie! Ik begin inderdaad altijd bij mijn middenscheiding en dan aan beide kanten maak ik nog 3 scheidingen. Ik spuit het er niet onder maar echt op zeg maar snap je het nog? Haha.

@ JustMeDaan: Ik masseer wel maar dan nog hou ik een grijzige waas..en naar mijn idee spuit ik er ook niet overdreven veel op.

@ Bob: Over Aussie (Miracle dry ofzo?) lees ik meer goede verhalen over! Ik kan hem alleen hier in de buurt nergens bij de kruidvat vinden :(

@ Bambina: Dat geldt ook voor je haren wassen toch? Maar hoe krijg je dit eraf dan..dat het zo snel vet wordt? Want droogshampoo moet je in masseren..
Wat als het lukt
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 12 Sep 2015 14:04

Re: Welke droogshampoo gebruik jij?

Ik vind die van Kruidvat erg fijn. Zo'n blauwe bus. Kost geloof ik 1,49 zoiets. Echt topspul. Het liefst heb ik Batiste, maar die vind ik wat aan de dure kant.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5488

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 12 Sep 2015 16:08

Re: Welke droogshampoo gebruik jij?

Batiste.
<<

Anoniem185

Bericht 12 Sep 2015 22:58

Re: Welke droogshampoo gebruik jij?

Onze Etos heeft Aussie. Die blauwe bus van kruidvat heb ik hele slechte ervaringen mee. Aussie masseer ik trouwens niet eens in, is niet nodig. Gewoon 3 scheidingen maken, midden links en rechts en dan allebei de kanten links en rechts achter je oor even spuiten.
<<

Anoniem282

Bericht 12 Sep 2015 23:42

Re: Welke droogshampoo gebruik jij?

Heb er eentje van Andrelon gehad en geen last van witte waas. Nu eentje van Kruidvat voor op reis en ik hoop daarbij ook geen witte waas. :)
<<

Anoniem127

Bericht 13 Sep 2015 09:09

Re: Welke droogshampoo gebruik jij?

Ook Aussie net als Bob, volgens mij de enige droogshampoo die ik heb gehad, dus kan niet vergelijken. Maar over Aussie ben ik tevreden en het ruikt lekker.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron