Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Rare lange menstruatie.

<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 28 Aug 2015 10:34

Re: Rare lange menstruatie.

He, wat vervelend zeg! Heel veel sterkte, wat balen dat je nog twee weken moet wachten ook.
<<

Anoniem181

Bericht 28 Aug 2015 13:56

Re: Rare lange menstruatie.

Nog steeds geen duidelijkheid dus, wat vervelend. En nu ook nog twee weken wachten tot je bij de gynaecoloog terecht kunt. Ik hoop dat je ook die twee weken nog rustig kunt blijven en dat je na je bezoek aan de gynaecoloog meer weet!
<<

Anoniem129

Bericht 28 Aug 2015 14:12

Re: Rare lange menstruatie.

Ik vind het wel lang duren voordat je naar de gynaecoloog kan! Ik had toen ook eens onverklaarbaar bloedverlies en de HA heeft me toen dezelfde dag nog laten zien bij de gynaecoloog. Achteraf kwam het bij mij door een slepende blindedarmontsteking die alles in de war gooide! Sterkte!

Edit: ik had wel koorts bedenk ik me nu!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 28 Aug 2015 15:00

Re: Rare lange menstruatie.

Ik heb het ook eens gehad en had een ontstoken baarmoedermond (geloof Ik). Was daarna over na pilletjes. Vind 2 weken wachten ook lang!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 28 Aug 2015 18:56

Re: Rare lange menstruatie.

Ik vind 2 weken ook lang. Heeft hij ook gezegd waarom baarmoederhalskanker niet in de lijn der verwachtingen lag? Vanwege die pap 1?
Sterkte in ieder geval de komende twee weken. Ik hoop dat het je blojft lukken rustig te blijven, dat je bij de gynaecoloog meer te horen lrijgt rn dat hey goed nieuws is.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 28 Aug 2015 22:30

Re: Rare lange menstruatie.

Wat vervelend dat je zo lang moet wachten.
Ook vreemd dat de dokter toch geen uitstrijkje heeft laten maken. Toen mijn huisarts mij naar de gynaecoloog doorstuurde (na een telefonisch consult), belde hij speciaal nog een keer terug of ik nog even langs wilde komen voor een uitstrijkje. Zijn woorden waren dat ze in het ziekenhuis ook die uitslagen wilde hebben en ze het anders daar nog zouden moeten doen en dat dit tijd zou kosten tot de uitslag er was.

Is er trouwens geen ander ziekenhuis in de buurt waar je eerder terecht kunt?
<<

Anoniem315

Bericht 29 Aug 2015 10:04

Re: Rare lange menstruatie.

Surya, omdat de symptomen niet overeen komen en idd vanwege de goede uitslag nog geen jaar geleden. Al zegt dat laatste niks, weet ik uit ervaring. Bij mn zus is het binnen een tijdbestek van een halfjaar uit de grond geschoten.

Lenthe, ik had de keuze uit 3 plaatsen en dit was de snelste. Raar he? De dokter zei nog dat de wachtlijsten vrij kort zijn: een paar dagen tot een week.

Maar.. het bloeden is gestopt!! Niet te hard roepen, pas sinds gister. Ik check de hele tijd of het echt zo is, maar tot nu toe zie ik slechts wat helder slijm. Jeej!
<<

Patsy

Bericht 29 Aug 2015 20:13

Re: Rare lange menstruatie.

Fijn dat het gestopt is!!
<<

Anoniem315

Bericht 11 Sep 2015 16:30

Re: Rare lange menstruatie.

Hoi,

Nou, er is niks gevonden. Alles zag er normaal uit. De eierstokken bevatten plenty eitjes en eentje was heel groot en is net een paar dagen geleden gesprongen (mooi, weet ik eens een keer wanneer ik mn menstruatie kan verwachten!).

Wel zagen de eierstokken er duidelijk uit als eierstokken die een onregelmatig verloop hebben. Niks nieuws dus eigenlijk.

Waarschijnlijk is die bloeding een hormonenverhaal geweest, veroorzaakt door de gekke eierstokken.

Baarmoedermond zag er normaal uit en was goed gesloten.

Als we over een jaar ofzo nog niet in verwachting zijn, kan er medicatie voorgeschreven worden. Maar vooralsnog is dat niet nodig. Ik moet er gewoon mee dealen dat ik veel minder kans heb om zwanger te raken dan een persoon met een normale cyclus. Ik heb maar 8 tot 10 kansen per jaar en ik weet nooit wanneer mn eisprong zal zijn, dus er valt niks te 'plannen'. Het is niet anders. Ik ben in ieder geval niet ziek :)
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 11 Sep 2015 16:34

Re: Rare lange menstruatie.

Wat een opluchting Exo dat je niet ziek bent, kan me voorstellen dat je met van alles rekening houdt door dat wat er met je zus is gebeurd. Gelukkig hoef je daar nu in ieder geval niet bang voor te zijn. Wel balen dat er geen pijl op je cyclus te trekken is. Hopelijk laat een zwangerschap niet heel lang op zich wachten.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem216

Bericht 11 Sep 2015 18:21

Re: Rare lange menstruatie.

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 16 Okt 2017 18:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 11 Sep 2015 18:33

Re: Rare lange menstruatie.

Gelukkig niets ernstigs. Wel balen van je verminderde kans natuurlijk. Hoop dat het snel raak is voor jullie!
#teammaple🍁
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 11 Sep 2015 18:49

Re: Rare lange menstruatie.

Fijn dat er niks ernstigs is! Wel balen dat je de bevestiging hebt dat het lastiger is om zwanger te worden, ik hoop dat het jullie toch snel gegund is!
<<

Patsy

Bericht 12 Sep 2015 08:27

Re: Rare lange menstruatie.

Gelukkig niks ernstigs! Wel heel erg balen dat het zwanger worden waarschijnlijk wat moeilijker gaat. Ik hoop dat het toch snel raak is voor jullie.
<<

Anoniem315

Bericht 12 Sep 2015 09:42

Re: Rare lange menstruatie.

Bedankt voor jullie lieve berichten.

Ik wil wel duidelijk maken dat ik absoluut niet wil klagen hoor. We zijn al enorm verwend met onze verrassingsdochter, ik ben moeder en er is geen haast qua leeftijd (ik word in december 30). Als ik al die verhalen lees van vrouwen bij wie het maar niet lukt en bij wie soms zelfs al de conclusie getrokken is dat het waarschijnlijk nooit gaat lukken, na slopende trajecten, dan valt mijn verhaaltje echt in het niet. Het is zo oneerlijk verdeeld.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers