Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


teleurgesteld

<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 09 Sep 2015 23:42

teleurgesteld

**
Laatst gewijzigd door maia op 20 Okt 2015 15:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
Mother of 3 adorable children
<<

Chocolate

Noob

Berichten: 110

Geregistreerd: 13 Jun 2015 21:21

Bericht 09 Sep 2015 23:51

Re: teleurgesteld

Ik kan me je gevoel goed voorstellen hoor. Waarschijnlijk was ze niet eerlijk omdat ze zich ervoor schaamde, maar als vriendinnen zijnde zou ik wel eerlijkheid verwachten. Zeker omdat je het ook zo voor haar op hebt genomen, onterecht blijkt achteraf.

Vaak komen leugens toch wel uit. Ik ken het uit vriendschappen en merk dan toch dat ik zulke mensen liever niet teveel meer aanhaal of dat er toch een soort van vertrouwensbreuk komt. Want als ze hier niet eerlijk over is geweest, heeft ze over meer dingen gelogen? (Dat ga je jezelf toch afvragen)
Dus ja, je gevoel dat je gekwetst bent kan me heel erg goed voorstellen. Wat je er mee moet doen weet ik eigenlijk niet, zoals ik al zei neem ik dan zelf automatisch wat afstand.
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 09 Sep 2015 23:56

Re: teleurgesteld

**
Laatst gewijzigd door maia op 20 Okt 2015 15:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
Mother of 3 adorable children
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 10 Sep 2015 00:01

Re: teleurgesteld

Ik zou het laten afhangen van hoe ze het nu verantwoordt naar jou toe. Doet ze er luchtig over dat ze niet eerlijk was? Dan zou ik me enorm belazerd voelen. Heeft ze een aannemelijk verhaal waardoor ik me kan inleven in de situatie, en me kan voorstellen hoe het destijds gegaan is? Dan blijft het kut maar kan ik wel begrip opbrengen.

Biedt ze excuses aan voor het feit dat ze niet eerlijk is geweest?
#teammaple🍁
<<

Chocolate

Noob

Berichten: 110

Geregistreerd: 13 Jun 2015 21:21

Bericht 10 Sep 2015 00:02

Re: teleurgesteld

Als vriendinnen deel je lief en leed, en je verwacht dat je vriendin naar jou wel eerlijk is. Hoe naar de situatie dan ook, ze zou toch haar verhaal kwijt moeten en het is naar om te merken dat ze dat kennelijk liever bij haar nieuwe vlam deed dan bij vriendinnen die ze al langer had. Nee, ik snap dat ook niet, zeker niet als je elkaar zoveel ziet. Snap je gevoel heel goed hoor en vind niet dat je je aanstelt :hug:
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11577

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 10 Sep 2015 12:54

Re: teleurgesteld

Vind ook dat je je niet aanstelt. Tuurlijk voel jij je net zo bedrogen. Jij hebt vertrouwen uitgesproken naar iemand die ook tegen jou aan het liegen was. Dat is niet prettig.
2015 💙
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 10 Sep 2015 13:03

Re: teleurgesteld

Ik heb iets soortgelijks meegemaakt en de vriendschap is uiteindelijk stuk gelopen. Ik kon het niet waarderen dat mijn vriendin niet eerlijk was geweest hierover terwijl ik de indruk dat had dat we alles samen konden bespreken. Dat trok de verhouding tussen ons scheef. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven maar ik deelde dus heel veel met haar en het feit dat zij de reden voor haar scheiding voor mij zolang verzwegen heeft, terwijl ik haar enorm steunde gaf mij echt een knauw. We zijn wel vriendinnen gebleven in eerst instantie, maar uiteindelijk is de vriendschap doodgebloed omdat er een soort afstand tussen ons was ontstaan. Zij deed er trouwens zelf wat luchtig over, vond het rot dat ik mij zo voelde maar voor haar was het verder wel klaar.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 10 Sep 2015 13:04

Re: teleurgesteld

Urban Naked schreef:Ik zou het laten afhangen van hoe ze het nu verantwoordt naar jou toe. Doet ze er luchtig over dat ze niet eerlijk was? Dan zou ik me enorm belazerd voelen. Heeft ze een aannemelijk verhaal waardoor ik me kan inleven in de situatie, en me kan voorstellen hoe het destijds gegaan is? Dan blijft het kut maar kan ik wel begrip opbrengen.

Biedt ze excuses aan voor het feit dat ze niet eerlijk is geweest?


Hier ben ik het mee eens.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem282

Bericht 10 Sep 2015 18:58

Re: teleurgesteld

Het is niet netjes dat jij, zonder dat je daar zelf iets over te zeggen hebt gehad, onderdeel bent geworden van een leugen. Dat zou ik ook niet waarderen. Aanstellen en/of belazerd voelen, vind ik te zware termen, want ik zou het niet op mezelf betrekken. Ik zou dus niet meteen vraagtekens zetten bij de vriendschap en hoe eerlijk ze daarin naar mij toe is geweest. Ik denk dat het, vanuit haar gezien, vrij logisch is dat ze aan iedereen hetzelfde verhaal heeft verteld. Dat jij niet 'iedereen' bent en dat je kwetst, snap ik wel. Al met al heb je niets aan mijn reactie, want ik neem niet echt een duidelijke positie in, merk ik.
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 11 Sep 2015 10:51

Re: teleurgesteld

**
Laatst gewijzigd door maia op 20 Okt 2015 15:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
Mother of 3 adorable children
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 11 Sep 2015 10:53

Re: teleurgesteld

Tenzij je niet meer wil dat het goedkomt, zou ik nu wel openstaan voor haar uitleg.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem282

Bericht 11 Sep 2015 11:00

Re: teleurgesteld

Als jij er even geen behoefte aan hebt, mag dat natuurlijk. :) Kan me voorstellen dat je het niet zo fijn vond dat ze je een berichtje stuurde en that's it; daarna iig niet meer op je reageerde. Hoop voor jou dat er op een gegeven moment een oplossing komt, waar jij je prettig bij voelt.
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 11 Sep 2015 11:31

Re: teleurgesteld

**
Mother of 3 adorable children

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers