Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Winter 2012-2013 mama's

<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 01 Sep 2013 14:05

Winter 2012-2013 mama's

Zo ook voor ons weer een nieuw topic. Hoe gaat het met de kindjes?
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:28

Bericht 01 Sep 2013 20:23

Re: Winter 2012-2013 mama's

Zo en daar zijn we weer.

Hier gaat alles super goed. Geniet zo erg van onze kleine meid. Ik ga deze maand 3,5 dag op 'vakantie" met mijn zusje naar Mallorca. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat....met mij hahaha. Heb er erg veel zin in maar als ik bedenk hoe erg ik haar ga missen. Verder is ze bijna 7,5 maand en nog geen tandje te bekennen.

Hoe gaat het met jou Ella?

Volgens mij is er uit de winter 2012/2013 mama's weer 1 zwanger ! Snel maar erg leuk. Hoop dat ons huis binnen 1 jaar verkocht is....want wil ook wel graag een 2e :oops:
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 02 Sep 2013 11:57

Re: Winter 2012-2013 mama's

Gelukkig weer een eigen topic!!
Alles gaat goed hier.
Deze week weer beginnen met werken...spannend. Zin maar ook ook geen zin. Al dat geregel enzo. Ben reuze benieuwd hoe het gaat. Werken, huishouden, nakijkwerk, koken, reizen van werk naar huis, L bij de opa's en oma's.
Het werken zie ik niet tegenop, maar alles daarom heen wel.

L groeit als kool. Sinds van het weekend zit ze in de kinderstoel. Heel vermoeiend voor haar. Omdat ze nog niet zo lang zelfstandig kan zitten. Broodkorstjes vindt ze maar niets en ze eet sindskort haar fruithap niet meer op. Groente gaat super, fruit niet meer zo.
Verder hier ook geen tandje te bekennen. Ze tijgert een beetje en dan vooral na achter of in een rondje. Verder gebeurt er nog niet veel. Ze "kletst" wel echt de oren van je hoofd. Dat is heel lief. En ze is helemaal gek van onze poezen. Die moeten niets van haar hebben, ben benieuwd hoe dat gaat als ze wat mobieler wordt.

Weer iemand zwanger? Wie? Nu ben ik nieuwsgierig!!
22-2-2013
28-8-2015
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 02 Sep 2013 14:00

Re: Winter 2012-2013 mama's

Hallo meiden,

Ik had vanmorgen ook al een nieuw topic voor ons aangemaakt! :)

Hier gaat alles wel zijn gangetje. Ga regelmatig wandelen met ons kleine moppie, dat vind ze heerlijk! Voor de rest groeit ze als kool, maar dat is ook niet zo vreemd, want ze is een goede eter en lust behoorlijk veel verschillende dingen.
Broodkorstjes vind ze ook lekker, en ik vind het zo gezellig om samen met haar te lunchen.

Komend weekend gaan mijn man en ik naar Parijs, is een uitje van zijn werk. Aan de ene kant heel erg veel zin in, even lekker samen weg , gewoon lekker genieten van elkaar! Maar aan de andere kant vind ik het helemaal niet leuk dat ik mijn dochtertje moet missen. Maar die gaat het ook ongetwijfeld naar haar zin krijgen bij Opa en Oma, dus uiteindelijk komt het wel goed.

@ Travel:
Ook al op stap zonder dochter, spannend hé?! En wat fijn dat je zo lekker van je meisje geniet. Onze L heeft al 2 tandjes onder. Ooit willen wij misschien nog wel een tweede kindje, maar voorlopig moet ik er eerlijk gezegd nog niet aan denken hoor.

@ Dikkie Dik:
Leuk is dat nu ze de poezen ontdekt heeft! Hier zijn ze ook niet echt "veilig" meer als ze te dicht in de buurt van haar handjes komen! :twisted: Alleen onze rode kater komt bij haar in de buurt en die vind het ook niet erg dat hij half uitelkaar getrokken wordt door dochterlief, en als hij het niet meer leuk vind loopt hij gewoon weg. Probeer haar wel te leren dat ze lief moet zijn voor de katjes, maar dat gaat nog niet helemaal goed. Hahaha

Ook ik ben wel benieuwd wie er weer zwanger is uit ons topic!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 02 Sep 2013 14:16

Re: Winter 2012-2013 mama's

Ik weet wie er zwanger is maar weet niet of ze het hier bekend wil maken dus zeg het even niet. Wie weet meld ze het zelf binnenkort.

Travel: fijne vakantie! lekker genieten

Dikkie dik: ben je al gaan rennen met Evy? leuk he dat kletsen

Pinkel: leuk zeg naar Parijs. Probeer er lekker van te genieten.

Hier gaat alles ook goed. Mijn zoontje groeit super goed, eet echt alles wat je hem geeft. En kan al even staan als je hem neerzet. Heel vlot dus.
<<

Juutje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 104

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:10

Bericht 02 Sep 2013 21:20

Re: Winter 2012-2013 mama's

Hey meiden!
ik ben er ook weer maar wel in de afgekorte versie!
en ik ben ook benieuwd wie er zwanger is! (ik ben het niet :D )
hier gaat alles goed, even zeer drukke weken achter de rug! N. vindt momenteel alles ontzettend interessant... behalve slapen :roll: het is wel een ontzettend vrolijk en wijs kindje (om maar even op te scheppen over je eigen kindje whaha.. nee hoor, maar gewoon als ik hem vergelijk met zijn broer is hij zo ontzettend snel met alles, niet normaal! )
vandaag voor het laatst gewerkt en nu eindelijk even 3 weken vakantie! heerlijk! was er zo aan toe!

travel: wat leuk even naar Mallorca! maar lijkt me inderdaad ook heel vreemd! het langste wat ik weg ben geweest bij de oudste was 2 nachten en dat vond ik zo raar, maar tegelijk ook even heel lekker

Dikkie dik: succes weer met werken! je zit vast snel weer in een ritme! wat een luxe dat je zo lekker lang thuis kon blijven!

Pinkel: gaaf, naar Parijs! alvast heel veel plezier! zal wel vreemd zijn zonder jullie meisje maar die zal het vast geweldig hebben bij opa en oma.

Ella, wat goed dat hij al staat! ook helemaal los al? :shock: wat een snellerd! en ook al zo'n lekkerbek lees ik! haha
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem16

Bericht 02 Sep 2013 21:33

Re: Winter 2012-2013 mama's

Hoi allemaal

Hier gaat alles ook goed! N is nu flink verkouden maar is een snelle dame. Ze kan al zelf gaan zitten ( en soms meteen weer omvallen hahaha) en ook goed kruipen, vooral naar het speelgoed van R.

Ik weet wie er zwanger is, maar weet niet of ze hier nog komt, heb het op fb gelezen. Ik weet alleen niet of ik het hier mag vertellen, ik zal haar anders zeggen dat er naar haar gevraagd wordt.
<<

Juutje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 104

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:10

Bericht 02 Sep 2013 21:36

Re: Winter 2012-2013 mama's

hm ik dacht dat ik bijna iedereen wel op fb had.. :D
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem16

Bericht 02 Sep 2013 21:41

Re: Winter 2012-2013 mama's

Heb haar meteen even gesproken en ik mag het hier vertellen. Het is mama Titty volgens mij heeft ze ook als naam mom-of-3 gehad.
<<

Juutje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 104

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:10

Bericht 03 Sep 2013 06:36

Re: Winter 2012-2013 mama's

echt?! jee zeg, dat had ik niet verwacht! wat leuk voor haar! ze is op de zelfde dag als ik bevallen :shock: ik zou er echt niet aan moeten denken :oops:
maar ik heb haar ook gewoon op fb.. heb ik weer gemist dan :?
Afbeelding

Afbeelding
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 03 Sep 2013 07:47

Re: Winter 2012-2013 mama's

Ja het is inderdaad Mama Titty. Zal wel druk worden haha. Maar super leuk natuurlijk!

Juutje: fijne vakantie! Gaan jullie nog weg?

Mijn zoontje kan een paar seconden los staan aan tafel ofzo. Niet lang nog hoor. Is nog te wiebelig allemaal. Dalijk staat hij eerder als dat hij zelf kan gaan zitten.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 03 Sep 2013 08:18

Re: Winter 2012-2013 mama's

Leuk om te lezen hoe het bij jullie gaat!wat knap Ella dat hij al kan staan

Hier tijgert er een luid brabbelend meisje door de kamer, niks is meer veilig voor die handjes! Vooral mijn haren niet :)
Ze is erg ondernemend en valt regelmatig voorover op d'r neus omdat ze wil kruipen maar d'r handjes nog vergeet te verzetten.ook wil ze graag staan aan de hand en maakt dan wat stapjes. Zelf gaan zitten en staan heeft nog niet echt d'r interesse, ze is te liefst " onderweg "

Heb nu een videocamera gekregen,alvast voor m'n verjaardag, vind t wel leuk om vast te leggen.
Verder is voor de vakantie m'n bekken weer verschoven en na fysio ben ik gisteren gestart met Corelio stabiliteit training.
Ik hoop er straks toch echt vanaf te zijn!

Gefeliciteerd madam titty! Ik hoop dat je je goed voelt en dat alles goed zal gaan.

Zijn er nog meer die binnenkort weer voor een kindje willen gaan? Ik moet eerst m'n bekken weer aansterken voor ik er überhaupt aan begin want de kans op bekkeninstabiliteit is weer erg groot.dus ik wil zo sterk mogelijk zijn aan het" begin"
Ook moet A kunnen lopen anders word het wel heel lastig! Wellicht zomer 2014
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 03 Sep 2013 08:19

Re: Winter 2012-2013 mama's

Oog dikkie dik vergeet ik helemaal: leuk van die katten! Onze kat loopt ook met een boogje om A heen sinds de helft van haar snorbaarden gesneuveld waren
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 03 Sep 2013 08:56

Re: Winter 2012-2013 mama's

Wat leuk om te lezen hoe het jullie en jullie kleintjes allemaal vergaat!

L staat ook een paar tellen zelf als ze onze bedrand kan vasthouden, vervolgens moet ze heel hard lachen om zichzelf en dan laat ze haar handje weer los en kukelt ze om! Verder vind ze het hilarisch als ik haar vasthoud en ze mag "springen" op ons bed, heel erg leuk om te zien. Ook maakt ze spring bewegingen als ik haar uit haar eigen bedje haal.
Het is een lekker bewegelijk dametje dus.

@ Mama Titty: Wow wat snel! Maar wel heel leuk voor jullie. Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!

Hier wachten we nog denk een jaar om voor een tweede kindje te gaan, als die er überhaupt komt. Wij zijn beiden erg bang voor een herhaling zoals de vorige keer, dus vandaar dat wij hier nog niet over uit zijn. Als alles wel goed was gegaan hadden we er denk ik binnenkort ook wel weer voor willen gaan.
Ik vind het moederschap echt het mooiste wat me ooit is overkomen, en geniet heel erg van mijn dochtertje!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:28

Bericht 03 Sep 2013 09:28

Re: Winter 2012-2013 mama's

mama Titty gefeliciteerd! Pittig denk ik maar erg leuk!

pinkel: Wat leuk samen naar Parijs! have fun!

hahaha mijn haren moet ook het onderspit delven. Pfff heb het nu bijna altijd vast maar dan nog....auw met die grijp handjes <3
En ze doet nu snuiven als een konijntje....zooo heerlijk schattig hahaha.
En volgensmij voelde ik vanmorgen toen madam mijn vinger pakt en in haar mondje deed.....een aankomend tandje . net of ze even wilde laten voelen: kijk mam....daar komt een tandje :lol:
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 03 Sep 2013 10:26

Re: Winter 2012-2013 mama's

Bolus: ahh wat sneu dat ze iedere keer op haar neusje valt. Mijn knul gaat ook nog niet zelf zitten hoor. Die rolt het liefst de kamer door. Leuk een videocamera, hebben wij ook. Balen dat je weer zo'n last hebt van je bekken.

Pinkel: kan L al zelf zitten? Leuk dat springen op bed.

Travel: wat leuk een tandje!

Hebben jullie allemaal het nieuwe topic over de meeting gezien?
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 03 Sep 2013 12:35

Re: Winter 2012-2013 mama's

@ Ella:

Nee ze kan nog niet zelf gaan zitten. Wel als ik haar in de hoek van de bank zet met een koekje blijft ze zitten. Wel tijgerde ze vanmorgen in haar achteruit een stukje, was voor het eerst dat ik het haar zag doen. En blij dat ze het voor elkaar had gekregen! De kleine wijsneus. ;)
Afbeelding

Afbeelding
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 03 Sep 2013 12:42

Re: Winter 2012-2013 mama's

Pinkel schreef:@ Ella:

Nee ze kan nog niet zelf gaan zitten. Wel als ik haar in de hoek van de bank zet met een koekje blijft ze zitten. Wel tijgerde ze vanmorgen in haar achteruit een stukje, was voor het eerst dat ik het haar zag doen. En blij dat ze het voor elkaar had gekregen! De kleine wijsneus. ;)


Ahh wat leuk. Mijn zoontje blijft ook wel zitten als ik hem ergens tegenaan zet. Maar zo los op de grond lukt niet, dan valt hij om
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 03 Sep 2013 19:25

Re: Winter 2012-2013 mama's

A zit wel superstevig maar t lukt haar nog niet altijd om zelf te gaan zitten.Maar als ik haar neerzet blijft ze heel lang zitten en gaat dan spelen, draait zich dan op dr buik als ze ergens heen wil. we fietsen ook al kleine stukjes,(mocht zelfs van het cb)

meeting topic zal ik zo eens bekijken al weet ik niet zoveel in utrecht!

leuk he tandjes! A had er in 3 weken tijd 2 en haar 3e is ook onderweg. Ze sliep er per tand 2 nachten slecht van, heeft dan veel buikpijn en is heel verkouden.Als ze dan door zijn is het over en is ze gelukkgi weer happy!

juutje leuk naar parijs!
<<

Juutje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 104

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:10

Bericht 03 Sep 2013 19:29

Re: Winter 2012-2013 mama's

Bolus26 schreef:
juutje leuk naar parijs!


ikke? leuk! wanneer ga ik?!! :lol: denk dat je pinkel bedoelt! ik ga volgende week naar Brabant! (ook leuk natuurlijk 8-) )
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem16

Bericht 03 Sep 2013 19:33

Re: Winter 2012-2013 mama's

Juutje; heeee Brabant, the place to be!!! Waar ga je heen?

N heeft enorm veel last van haar eerste!!! doorkomende tandje, ze is verkouden, wat hangeriger en kwijlt enorm. Ze kruipt trouwens wel enorm schattig, ze doet haar armpjes echt nog heel hoog voordat ze het verzet zeg maar, maar goed ze komt snel vooruit dus het lukt haar wel;)
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 03 Sep 2013 20:13

Re: Winter 2012-2013 mama's

Ook oeps Brabant is zeker ook leuk!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 03 Sep 2013 20:24

Re: Winter 2012-2013 mama's

Printje wat sneu dat ze er zo last van heeft.

Ik denk dat er hier een 2de tandje aankomt. Hij kwijlt ineens weer vreselijk. Ben benieuwd
<<

Anoniem16

Bericht 03 Sep 2013 20:25

Re: Winter 2012-2013 mama's

Ja ze heeft er best last van, en dan ook nog flink verkouden. Heb haar mooi een zetpilletje gegeven voor de nacht.
<<

YMB

Kwebbel

Berichten: 338

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:15

Bericht 03 Sep 2013 20:34

Re: Winter 2012-2013 mama's

Klotetablet, waar is mijn reactie? Nou ja, dan kkmt ie morgen wel...
NoName
09-12-2012
22-06-2015
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Taeda