Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afvaltopic #1

<<

Nyx

Bericht 06 Okt 2013 19:19

Re: Afvaltopic

Ik doe mijn eigen dieet. Een beetje van alles wat, zeg maar. Misschien dat het daarom zo belabberd werkt. :P

Ik heb mijn ticker weer onder mijn naam gezet. Kijken hoe ver ik nu kom.
<<

Anoniem 49

Bericht 06 Okt 2013 22:45

Re: Afvaltopic

Hoe is bij jullie de knop echt om gegaan?
Het lukt helaas hier nog steeds niet.
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 07 Okt 2013 08:37

Re: Afvaltopic

Bij mij is de knop omgegaan toen ik dacht: nu ben ik het zat.
Ik denk niet eens dat je er zelf wat aan kan doen om de knop om te zetten, dat gebeurt vanzelf denk ik.

Ik heb niet een heel gezond weekend gehad. Ik heb een paar keer kruidnootjes gegeten en ik heb wijn gedronken zaterdag. Nu weer goed verder gaan.

Ik heb van mijn moeder een personal blender gekregen, zo leuk! Ik heb vanmorgen mijn eerste smoothie gemaakt (banaan-kaneel), en ik vind 't helemaal geweldig :D
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 07 Okt 2013 10:20

Re: Afvaltopic

Wat moet ik me voorstellen bij een 'personal blender'?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Okt 2013 13:39

Re: Afvaltopic

Feline schreef:Wat moet ik me voorstellen bij een 'personal blender'?


Ik denk een leuke man die smoothies voor je komt maken. :yes:
❤ 7 juni 2018
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 07 Okt 2013 14:12

Re: Afvaltopic

Bliss schreef:
Feline schreef:Wat moet ik me voorstellen bij een 'personal blender'?


Ik denk een leuke man die smoothies voor je komt maken. :yes:


:cry: Helaas is dat niet zo, zou echt leuk zijn :D

Haha, nee een personal blender is een blender waarvan het menggedeelte gelijk een beker is, dus je hoeft het niet over te schenken in een glas (al doe ik dat alsnog wel hoor).

Ik heb deze:
Afbeelding
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:06

Bericht 07 Okt 2013 17:01

Re: Afvaltopic

Dat lijkt me een fijn ding zeg! Vrijdag en zaterdag ben ik even flink streng geweest. Gisteren wel lekker frietjes op. Morgen word ik weer gewogen! Ben benieuwd.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Okt 2013 06:18

Re: Afvaltopic

Hier gaat het nog steeds goed. Iets zwaarder dan voor het weekend, maar wel minder dan vorige week dinsdag. Dus dat is positief. Deze dagen ben ik nog even streng voor mijzelf. Ik heb nu een app, heel bij, met een plantje die ik water moet geven en eigenlijk moet ik dan zelf ook drinken. Ik merk wel dat het voor mij, nu, werkt. Ik drink nu meer ( en beter). Ik drink eigenlijk altijd te weinig. Dus voor mij is het wel een reminder, aangezien ik er ook een push-bericht bij krijg.

Leuke blender Sushi
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 08 Okt 2013 08:19

Re: Afvaltopic

Bliss schreef:
Feline schreef:Wat moet ik me voorstellen bij een 'personal blender'?


Ik denk een leuke man die smoothies voor je komt maken. :yes:


Haha die zou ik ook wel willen :yes:
Ik heb het weekend niet echt opgelet met eten, en nu een halve kilo aangekomen. Nu moet er echt weer wat van af, dus ik ga streng zijn voor mezelf. Ik vind dit alleen zo moeilijk!
Wat fijn dat het bij jullie zo lekker gaat allemaal!
Afbeelding
<<

Nyx

Bericht 08 Okt 2013 11:17

Re: Afvaltopic

Ik ben weer terug op het gewicht wat ik al die maanden ben geweest. Snelle kg gaan er kennelijk ook weer snel af. Zojuist besloten dat ik even ga 'uitwaaien' in het park. Dat is toch een uur lopen van hier af aan. En weer terug natuurlijk. Dan heb ik in ieder geval iets goeds gedaan vandaag.
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:06

Bericht 08 Okt 2013 21:17

Re: Afvaltopic

Yes! 300 gram eraf deze week. Lekker vooruitzicht voor mijn vakantie (week in bikini).
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Okt 2013 21:25

Re: Afvaltopic

Hmm, vanmorgen ineens weer 87.3! Bah, ik haat dat, dan ben ik ineens weer veel minder gemotiveerd! Ik wilde eind vd week nog wel onder de 86 zitten. Ben op dinsdag wel altijd het zwaarst, dus hopelijk is t morgen weer wat minder.
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem213

Bericht 08 Okt 2013 21:27

Re: Afvaltopic

Bliss schreef:Hmm, vanmorgen ineens weer 87.3! Bah, ik haat dat, dan ben ik ineens weer veel minder gemotiveerd! Ik wilde eind vd week nog wel onder de 86 zitten. Ben op dinsdag wel altijd het zwaarst, dus hopelijk is t morgen weer wat minder.

Volgens mij baal jij elke dinsdag! En dan zeg je ook nog dat je dan minder gemotiveerd bent. Weeg dan niet op dinsdag. Weeg lekker eens in de week, op de dag waar je van weet dat hij je bevalt. Goed voor je motivatie!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Okt 2013 21:29

Re: Afvaltopic

Haha ja dat klopt! Dinsdag is mijn zware dag :laughcry: Maar ik vergeet 's morgens met m'n duffe kop altijd dat het dinsdag is en dan sta ik er alweer op haha.
❤ 7 juni 2018
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Okt 2013 07:30

Re: Afvaltopic

Ik herken het wel Bliss. Na het weekend was er bij mij ook ineens 1 kilo bij t.o.v. vrijdag. Nu weet ik ook dat het niet reëel is, maar toch baalde ik even. Gelukkig is het nu weer bijgetrokken en is mijn gewicht hetzelfde ten opzichte van vorige week. Gewoon gemotiveerd blijven. Als het zo blijft gaan weeg ik voor mijn vakantie 80 en dan ben ik happy haha.

Ik merk echt wel dat het scheelt dat ik 's avonds geen koolhydraten eet als ik niet hoef te sporten.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem36

Bericht 09 Okt 2013 08:14

Re: Afvaltopic

Vanmiddag moet ik naar de dietiste, spannend! Was vorige keer 4 kilo afgevallen dus het zou super zijn als ik nu weer zo rond de 3/4 kilo kwijt ben.
Hier gaat het goed overigens. Ik dacht toen ik begon, dat ik niets meer mocht eten maar ik mag dus nog heel veel! Ik sta veel meer in de keuken en ik vind het nog leuk ook :)
<<

anoniem213

Bericht 09 Okt 2013 08:29

Re: Afvaltopic

Bliss schreef:Haha ja dat klopt! Dinsdag is mijn zware dag :laughcry: Maar ik vergeet 's morgens met m'n duffe kop altijd dat het dinsdag is en dan sta ik er alweer op haha.

Trek de batterij er dan uit en stop die er alleen in op je weegdag! Dan doe je het niet automatisch. Maar dat moet je zelf weten natuurlijk!
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 09 Okt 2013 10:16

Re: Afvaltopic

Bliss, moeilijk is het he om niet elke dag te wegen? Ik doe dat eigenlijk ook. Nu is alleen de batterij van mijn weegschaal leeg en ik heb besloten om pas over een tijdje een nieuw batterijtje te gaan kopen. Ik wil er niet meer elke dag op staan haha.

Verder: ik ben nu al verslaafd aan mijn personal blender. Echt te lekker die smoothies. Vandaag als ontbijt een aardbeien-banaan smoothie, hmmm! Zo'n smoothie vult ook echt heel goed dus ik ben echt supertevreden!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Okt 2013 11:22

Re: Afvaltopic

June schreef:
Bliss schreef:Haha ja dat klopt! Dinsdag is mijn zware dag :laughcry: Maar ik vergeet 's morgens met m'n duffe kop altijd dat het dinsdag is en dan sta ik er alweer op haha.

Trek de batterij er dan uit en stop die er alleen in op je weegdag! Dan doe je het niet automatisch. Maar dat moet je zelf weten natuurlijk!


Laatst waren de batterijen leeg en toen kon ik dus een tijdje niet wegen. Eerst dacht ik dat dat relaxed was, maar al gauw merkte ik dat ik die controle toch heel erg nodig heb, omdat ik anders al snel m'n kop in het zand ga steken. Toen dus toch maar nieuwe batterijen gekocht en nu sta ik er weer (bijna) dagelijks op. Hang nu nog in pyjama, tot 11:30 geslapen, maar ik ga er zo toch weer op, kijken of het beter is dan gisteren :)
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Okt 2013 13:36

Re: Afvaltopic

En jawel, 86.0 vandaag :cheering: 1.3 verschil met gisteren dus, raar hè. Ik zal proberen nooit meer iets te zeggen over mijn heavy Tuesday haha. Ik dacht eigenlijk dat ik dan altijd zwaarder was omdat ik maandagavond altijd sport, maar afgelopen maandag heb ik niet gesport, dus het zullen dan toch ook wel de naweeën van het weekend zijn ofzo (alcohol!).
❤ 7 juni 2018
<<

Nyx

Bericht 09 Okt 2013 14:12

Re: Afvaltopic

De dinsdag dus overslaan en op woensdag wegen, Bliss. :wink:

Ik heb mezelf ook gewogen. Ik woog minder dan gisteren, maar ik schrok er zo van dat ik spontaan ben vergeten wat er nu eigenlijk af is. :laughcry: Morgen maar een nieuwe poging.

Ik ben suikerhars aan het maken, een andere manier om suiker te gebruiken. :P
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 09 Okt 2013 15:13

Re: Afvaltopic

Jongens ik bemoei me er even mee hoor, maar meerdere keren per week wegen heeft toch totaal geen zin..? 1 keer naar het toilet en er kan al weer 500gr af zijn, dan zegt dat toch niks. Ik snap niet waarom jullie daar zo krampachtig in zijn :)
Ik woog me laatst 2 keer op een dag, er zat 4 uur tussen en het scheelde 3 kilo. Ben blij dat ik weet dat dat niet aan een reep chocola ligt.
#teammaple🍁
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Okt 2013 15:52

Re: Afvaltopic

Ik weet dat iedere dag wegen geen zin heeft. Ik heb voor mijzelf ook altijd de maandag als weegdag in mijn hoofd. Maar ik vind het wel prettig om iedere dag op die weegschaal te staan. Puur om het in de gaten te houden. Maar de maandag is gewoon de dag waarmee ik het echt vergelijk.
Als ik ben wezen hardlopen dan weeg ik standaard een 800 gram minder dan ervoor, puur zweet. Wel handig, maar dat drink je er zo weer aan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem44

Bericht 09 Okt 2013 15:53

Re: Afvaltopic

Het komt wel wat obsessief over inderdaad. Het lijkt mij dat het juist extra moeilijk wordt om af te vallen wanneer je er zo krampachtig mee bezig bent.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 09 Okt 2013 16:03

Re: Afvaltopic

Silly-One schreef:Ik weet dat iedere dag wegen geen zin heeft. Ik heb voor mijzelf ook altijd de maandag als weegdag in mijn hoofd. Maar ik vind het wel prettig om iedere dag op die weegschaal te staan. Puur om het in de gaten te houden. Maar de maandag is gewoon de dag waarmee ik het echt vergelijk.
Als ik ben wezen hardlopen dan weeg ik standaard een 800 gram minder dan ervoor, puur zweet. Wel handig, maar dat drink je er zo weer aan.


Maar zo kan je het toch helemaal niet echt in de gaten houden? Iedere dag wegen is allesbehalve representatief.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers