Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


"date" vraagje

<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:13

Bericht 06 Sep 2015 09:03

"date" vraagje

Ik heb een vraag over het afspreken met een man.

Ik heb een leuke collega. Wij werken nu 5 jaar samen maar we zijn pas echt met elkaar in contact gekomen zo'n anderhalf jaar terug. Ik was toen vrijgezel, hij niet maar we hadden gewoon leuk contact. Verder niets dus. We appten in die tijd ook wel veel omdat we elkaar niet altijd even veel zagen op het werk. We konden toen al hele fijne gesprekken , houden samen. Ik heb wel eens gedacht dat we meer voor elkaar voelden maar toen hij besloot samen te gaan wonen, zag ik dat mijn kansen verkeken waren. Hij heeft overigens nooit wat geprobeerd hoor en ik ook niet.
Toen hij een vriendin had, spraken we ongeveer 3 keer per jaar af om iets te doen buiten het werk. Zoals lunchen in de stad, o.i.d.

MAAR, nu is hij sinds mei vrijgezel. Hij zocht me niet gelijk op, maar we kwamen steeds meer in contact met elkaar. Hij heeft zelf zijn relatie beëindigd en hij is ook niet verdrietig hierover. In het begin had ik nog een scharrel maar dat is nu ook over dus eigenlijk zijn we beide vrijgezel nu. Begin augustus hebben we weer een op terras gezeten samen, een week later weer en nu is hij gisteravond bij mij wezen eten en film kijken. Echt super gezellig.
We kunnen nog steeds heel goed met elkaar praten en voeren hele mooie gesprekken samen over allemaal levensvisies enzo.
Alleen ik merk dat ik echt verliefd aan het worden ben op hem.. Maar hij zoekt lichamelijk geen enkele toenadering, dus ik vind het zo lastig om hem te peilen. Als hij geen collega was, dan had ik veel sneller de gok genomen en het hem verteld.. Maar nu durf ik dat niet zo goed. Ik had hem gisteren nog wel geappt: "je bent echt een leuk persoon. Nogmaals bedankt voor de fijne avond" en dan krijg ik terug ":-) Jij ook bedankt voor de fijne avond. Ik vond het ook heel gezellig en leuk met je."

Waah wat kan ik nou het beste doen? Hem toch vragen hoe date-achtig onze afspraken zijn? Dat kan natuurlijk wel maar ik merk wel dat we elkaar steeds beter leren kennen en dat het steeds leuker wordt. Met zo'n vraag wil ik het niet verpesten, misschien heeft hij gewoon wat tijd nodig. Hij is immers nu zo'n 4 maanden weer vrijgezel na een relatie van 3 jaar.

Hmm.. wat zouden jullie doen?
<<

Anoniem185

Bericht 06 Sep 2015 10:21

Re: "date" vraagje

Ik zou het denk ik nog even op zijn beloop laten en kijken hoe het zich ontwikkelt. Als er ook gevoelens van zijn kant zijn ga je dat na verloop van tijd wel merken lijkt me. Ik zou nu de gok nog niet nemen, omdat je ook met hem samen moet werken, daarvoor zou ik meer 'hints' afwachten. Maar ik ben dan ook wel een heel afwachtend en voorzichtig persoon in zulke kwesties.
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:13

Bericht 07 Sep 2015 20:18

Re: "date" vraagje

Ja klopt.

Ik ben het inderdaad met je eens.

Edit: ligt het aan mij? Of is het forum aan het doodbloeden? Ik vind 1 reactie wel weinig voordat het bericht 350 keer gelezen is..
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 07 Sep 2015 20:28

Re: "date" vraagje

Ik had je bericht gisteren gelezen, maar moest er ff over nadenken. Ik denk dat ik ook voorzichtig zou zijn in deze kwestie en sluit me bij Bob aan. Lijkt me pijnlijk als het toch niet wederzijds blijkt te zijn en jullie moeten nog samenwerken. Gewoon binnenkort weer afspreken en je dateradar op volle toeren laten draaien :)
❤ 7 juni 2018
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 07 Sep 2015 20:29

Re: "date" vraagje

Ik zou het idd ook nog even afwachten. Kan ook zijn dat hij niet 'durft'. Bang is om jullie vriendschap hiermee in gevaar te brengen! Succes ermee in ieder geval, en hoop op een mooi vervolg voor je.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 07 Sep 2015 20:51

Re: "date" vraagje

Ik ben altijd van het afwachten. Gewoon een aantal afspraakjes plannen. Misschien krijg je er dan meer idee bij. Lijkt me wel erg lastig als hij een collega is en je hem over je gevoelens verteld en het blijkt niet wederzijds te zijn.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:13

Bericht 07 Sep 2015 20:54

Re: "date" vraagje

Ik ben het inderdaad helemaal met jullie eens.
Hij reageerde zondag wel weer super leuk op de app en kwam vandaag op het werk naar me toe en bedankte mij voor het teruggeven van zijn usb. Terwijl hij ook al via de app een bedankberichtje had gestuurd....

Maar goed ik wacht af en spreek gewoon met hem af voor de leuk. Hij geeft tijdens het afspreken niet echt "date hints". Dusja..
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 07 Sep 2015 20:55

Re: "date" vraagje

Wat lastig hè.... Gemixte signalen. Misschien zit hij zich op dit moment wel af te vragen wat jij voor hem voelt :)
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Zinzi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 33

Geregistreerd: 09 Aug 2015 23:55

Bericht 07 Sep 2015 20:59

Re: "date" vraagje

Ooh lastig! Ik ben ook altijd slecht in dit soort dingen. Ik zou het afwachten.
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:13

Bericht 07 Sep 2015 21:00

Re: "date" vraagje

Haha ja.. al vind ik wel dat ik genoeg hints aan hem geef. Beetje (echt maar beetje) flirten en met mijn been tegen zijn been aan op de bank zitten... leuke dingetjes appen....

En andersom... ja ook wel een beetje... Ik vond het in ieder geval heel gaaf dat hij het ook zo gezellig vond zaterdagavond.. Maar ja op het werk, dan houden we het of zakelijk of oppervlakkig privé..

Ach we zien wel.. Spannend en leuk is het zeker wel. :-)
<<

Anoniem282

Bericht 07 Sep 2015 22:22

Re: "date" vraagje

Misschien vind je het heel bot dat ik dit zeg en dat is geheel niet mijn bedoeling, maar sorry... ik zie geen gemixte signalen en haal uit de dingen die je hier nu vertelt ook niet op dat hij bovengemiddelde interesse in je heeft en/of dat dit nog gaat groeien. Hij doet aardig tegen je en kan goed met je opschieten. Zo lees ik het, plus dat jij m.i. graag gedragingen/uitspraken uitlegt alsof er van zijn kant wel meer interesse is dan gewoon collega's zij ----> Logisch, jij bent verliefd. Wellicht kijk ik er veel teveel met afstand naar, maar hoezeer ik doorgaans ook voor eerlijkheid/openheid ben, zou ik het in dit geval niet doen. Dit is trouwens ook de reden dat ik niet eerder heb gereageerd, want ik zeg waarschijnlijk nu niet iets wat voor jou fijn is om te lezen, terwijl ik het natuurlijk niet zeker weet. Het is puur het gevoel dat ik erbij krijg.
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:13

Bericht 08 Sep 2015 21:57

Re: "date" vraagje

Ik vind het juist fijn dat je de andere kant belicht. Ik ga het inderdaad niet zeggen.

Ik laat het allemaal maar even op z'n beloop..... (en ga me niet blindstaren op deze man)

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers