Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik zoek deze nikes

<<

Anoniem286

Bericht 06 Sep 2015 21:52

Ik zoek deze nikes

Ik zag deze nikes via fb, maar geen type oid en nu ben ik er verliefd op. Iemand die weet waar ik ze kan krijgen? Op nike.com kon ik ze niet vinden
Afbeelding
<<

Anoniem286

Bericht 06 Sep 2015 22:30

Re: Ik zoek deze nikes

Het zijn roshe run's ben ik inmiddels achter maar ik kan ze helaas nog steeds niet vinden
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 06 Sep 2015 22:39

Re: Ik zoek deze nikes

Volgens mij zag ik ze gisteren bij Pro shoes staan in Eindhoven.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 06 Sep 2015 23:49

Re: Ik zoek deze nikes

Via de site van Nike zelf, je kunt deze customized maken. Dan kunne zelf het materiaal en de kleur kiezen, de kleur van de stipjes etc. Dan pas ja dat model even zodat je de maat weet en bestel je ze via de site.
<<

Anoniem286

Bericht 07 Sep 2015 09:00

Re: Ik zoek deze nikes

Bedankt! Ik ga eens op de site kijken wat ik ervan kan maken qua customizen :)
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:32

Bericht 07 Sep 2015 15:15

Re: Ik zoek deze nikes

Kan je niet helpen, maar wat zijn ze gaaf. Die zool maakt het nét wat specialer <3
<<

Anoniem234

Bericht 07 Sep 2015 15:53

Re: Ik zoek deze nikes

Ja ik was ze ook al aan het zoeken! En zag idd dat ze zelf kan samen stellen.
<<

Zinzi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 33

Geregistreerd: 09 Aug 2015 22:55

Bericht 07 Sep 2015 20:11

Re: Ik zoek deze nikes

Die zijn gaaf!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers