Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragen huishoudelijke hulp

<<

Anoniem180

Bericht 06 Sep 2015 11:42

Vragen huishoudelijke hulp

Wij overwegen een huishoudelijke hulp. Ik zat zelf te denken aan 1x in de 2 weken en dan met name voor de bovenverdieping (slaapkamers (4), overloop/trappen en badkamer). Wij hebben een gemiddelde rijtjeswoning. Hoe lang zou een schoonmaakster hier voor nodig hebben? En is 1x in de 2 weken voldoende, of is dit weinig? En wat zouden jullie dan nog tussendoor zelf doen?
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 06 Sep 2015 12:05

Re: Vragen huishoudelijke hulp

Als het alleen boven is en 1 keer in de 2 weken moet 3 uurtjes voldoende zijn.
Ik werk bij een gezin waar ik in 4 uur het hele huis doe, boerderij en heb dan ook tijd voor extra dingen zoals ramen wassen. Ik doe het daar wel wekelijks.
Ook bij een stel doe ik alleen beneden in 3 uurtjes, wekelijks maar die wonen ook in een oude boerderij met veel viezigheid en vliegen.
Als je er zelfs niks aan doet vind 1 keer per 2 weken wel weinig, maarja ligt er ook aan of je kinderen hebt of evt huisdieren, dus dat het sneller vies word.
En anders zou ik tussendoor een keer alles stofzuigen.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 06 Sep 2015 13:51

Re: Vragen huishoudelijke hulp

Ligt er denk ik ook aan wat je wilt dat er gebeurt. Denk dat 1x in de twee weken en dan een uurtje of 3 voor de bovenverdieping wel moet lukken. En dan tussendoor zelf in elk geval opgeruimd houden en een keer zuigen tussendoor. Moet denk ik wel te doen zijn.

Mijn moeder werkt bij een paar mensen thuis, ook bij een gezin. Die wonen in een heel groot vrijstaand huis en daar werkt ze elke week drie uurtjes en doet dan zo ongeveer het hele huis. Al doet ze dat niet alleen, de moeder van die vrouw is er ook altijd op die dag, voor de gezelligheid eigenlijk, maar die wil nooit toekijken en helpt vaak een handje mee en zet een bak koffie voor m'n moeder enzo.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 06 Sep 2015 13:58

Re: Vragen huishoudelijke hulp

Bij ons komt een mevrouw die in een ruime 3uur bijna het hele huis schoon maakt. We hebben een twee-onder-een kap, best een ruim huis. Ze maakt ook de koelkasten schoon en iedere keer een raam of twee. Ze komt eens in de twee weken.
Zelf houden we het tussendoor wel netjes, dus wc's schoon, stofzuigen, keuken, etc. We zijn maar met z'n tweeën dus het wordt ook niet enorm smerig.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 06 Sep 2015 14:15

Re: Vragen huishoudelijke hulp

Bij ons komt ze 1x per week 2 uur. Ze doet alles.
Ik stofzuig zelf ooit nog een keer. En als er visite is geweest doe ik het toilet. Verder niks.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Zora