Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 22 Mei 2015 08:27

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Heb je nog een ticket kunnen vinden voor het weekend dat je evt wel zou kunnen?
A.K.A Slaatje

]
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 29 Mei 2015 20:44

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Nee helaas...
Op de dag dat ik heen wil gaan er geen vluchten, dan zou ik een dag later moeten, maar dat wordt gewoon heel veel geld voor slechts 2 nachten uiteindelijk.... en daarbij kan hij die dagen geen vrij krijgen, dus dan zit ik daar.

Verder weinig updates, nog steeds elke dag contact en ik tel af tot September.... nog 13 weken :nopompom:
En ondertussen heb ik vannacht gedroomd dat Robert ten Brink 's nachts op m'n stoep stond haha!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Mei 2015 20:49

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Spannend, ben benieuwd hoe het verder gaat!
❤ 7 juni 2018
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 28 Aug 2015 23:23

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Ik ben eigenlijk benieuwd hoe het gaat met de ontwikkelingen van JaneDoe en haar onbereikbare crush! Heeft ze nog contact met hem?
Ik zie dat ze voor het laatst online is geweest op 15 juni. Iemand nog contact met haar?
<<

Anoniem149

Bericht 29 Aug 2015 04:09

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Oh ik had gehoopt dat er een leuke update was! Ben ook wel erg benieuwd hoe dit afgelopen is.
<<

Anoniem177

Bericht 29 Aug 2015 11:33

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Ik ben nu ook wel nieuwsgierig
<<

Anoniem127

Bericht 29 Aug 2015 21:16

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Ja ben ook benieuwd!!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Aug 2015 21:18

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Me too!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem281

Bericht 30 Aug 2015 15:11

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Ik heb JD een bericht gestuurd, ze zal binnenkort wel updaten, zei ze! (Ik verwacht alleen niet komende week, want er is feestweek, waar ze woont ;) )
<<

Anoniem181

Bericht 31 Aug 2015 17:26

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Ik lees dit nu pas, wat leuk zeg. Ik ben ook wel erg benieuwd hoe het nu gaat met haar Spaanse lover!
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 05 Sep 2015 23:54

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Hello all!

Ik kreeg via FB van verschillende mensen te horen dat er hier een aantal nieuwsgierige aagjes waren haha, dus hier ben ik met een update! :dance:

Al valt er weinig te updaten; De vakantie naar Tenerife was in Mei, en tot een week of 3 hebben we nog heel intensief ge-appt, geskyped enz. Het plan om naar Tenerife te gaan in mijn vakantie (ik ben nu 3 weken vrij) was een beetje van de baan, omdat hij begin Okt hierheen zou komen, en ik mijn geld hard kan gebruiken voor mijn reis naar Australië volgend jaar.
Tot opeens 3 weken terug hij appte dat hij een leuke meid was tegengekomen die daar werkte en ze nu een setje zijn.
Natuurlijk wel even balen, zo uit het niets, maar ergens had ik wel al die tijd in mijn achterhoofd dat dit toch uiteindelijk niks serieus zou worden. Dus heb er eerlijk gezegd geen tranen om gelaten, het was jammer, maar ik ga gewoon lekker door :) M'n reisplannen voor volgend jaar worden steeds langer en langer, dus eigenlijk hoop ik stiekem voor die tijd ook helemaal niemand tegen te komen....

Tot zover de update, lief dat jullie allemaal nieuwsgierig waren! :D
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 06 Sep 2015 06:17

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Jammer maar het scheelt misschien een hoop ingewikkeld gedoe. En je kunt terugkijken op een bijzonder avontuur.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers