Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik wil een nieuwe look!

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 03 Sep 2015 09:55

Ik wil een nieuwe look!

Maar zoek me het apenzuur maar ik wil dus iets nieuws. Iets leuks. Stoer, sexy, vrouwelijk. Maar ik verval beetje in mijn gewoontes van het grijze, duffe muisjes en dat wil ik dus niet meer.

Wie oh wie helpt? Ik heb echt even andere inzichten nodig, even uit mijn normale cirkeltje en gewoon wat leuke, hippe nieuwe dingen. Van schoenen tot parka's, tuinbroeken tot lange vesten: ALLES mag.

Maat 40 (helaas :palm: ); beetje een zandloper figuur, best behoorlijke tieten zitten erop, heupen en kont ook en ik ben ook nog lekker klein. Nou.. leef je uit!

(ik ben wel heel dankbaar en blij als er iemand al wil helpen hoor :-))
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 03 Sep 2015 16:51

Re: Ik wil een nieuwe look!

Leuk Caro! Jij mag nooit meer terug naar hoe je er vroeger uitzag hoor! Ik kan even geen dingetjes zoeken maar vesten en leuke sneakers zijn altijd goed! En gewoon naar hippe winkels met hippe vriendinnen gaan en van alles proberen! Dan komt alles goed! Ik ben ineens fan van de SissBoy die hebben leuke dingetjes :)
Smile, it's free!
<<

Anoniem313

Bericht 03 Sep 2015 17:45

Re: Ik wil een nieuwe look!

Maat 40 met een zandloperfiguur klinkt perfect!
Ik weet niet wat je stijl nu is. Kun je dat omschrijven? En in welke winkels kom je nu?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 04 Sep 2015 09:10

Re: Ik wil een nieuwe look!

Lavendel schreef:Leuk Caro! Jij mag nooit meer terug naar hoe je er vroeger uitzag hoor! Ik kan even geen dingetjes zoeken maar vesten en leuke sneakers zijn altijd goed! En gewoon naar hippe winkels met hippe vriendinnen gaan en van alles proberen! Dan komt alles goed! Ik ben ineens fan van de SissBoy die hebben leuke dingetjes :)


Hahaha gisteren realiseerde ik me dat weer. Ik had in de sale bij geshopt en had een strakke skinny aan, witte sneakers, leuke top en een boyfriend model blazer erop. En toen had ik ook zoiets van 'jeee.. wat ben ik toch veranderd!'

Maar goed: ik wil ideeen he Lavendel ;-). Sissboy? Bedoel je Sissyboy?

Ik moet ook weer naar de kapper trouwens. Het zit nog wel in mijn hoofd hoor dat ik dat suffe doosje ben, ook al weet ik dat dat niet helemaal waar is.

Thanx Caulfield :-). Ik hang beetje tussen het echte vrouwelijke soms in, met kokerrokken, jurkjes en dan hakken eronder. Maar kan ook heel casual. Ik vind Nikkie erg leuk qua merk, en voor de rest is het toch Zara, Mango... en het mag van mij wel minder eenheidsworst. Ben echt nog op zoek naar dat 'eigen' stukje in mijn stijl.

Ik ben niet van het kant, of het echte truttige. Dat is niet aan mij besteed. Liever wat stoerder, maar nog wel vrouwelijk.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 04 Sep 2015 17:56

Re: Ik wil een nieuwe look!

Ja Sissyboy! Super leuk :) en Vanillia ook wel. En ik lees dit soort dingen altijd id trein haha dus kan nooit zoeken.
Smile, it's free!
<<

Anoniem147

Bericht 04 Sep 2015 18:13

Re: Ik wil een nieuwe look!

Ik zou in powerpoint ofzo een collage maken! Items van websites maar ook gewoon streetstyle zoeken via Pinterest. Ik ben zelf ook weer heel erg zoekende naar een stijl. Toevallig had ik vorige week een doorbraak haha!

De kapper hoort er inderdaad ook bij. Ik kan ook niet wachten om weer in de stoel te zitten.

Ik bedoel zoiets met een collage.
Afbeelding
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 04 Sep 2015 22:57

Re: Ik wil een nieuwe look!

Wat is je doorbraak Marni?
Smile, it's free!
<<

Anoniem147

Bericht 05 Sep 2015 09:31

Re: Ik wil een nieuwe look!

Ik hou van Scandinavisch. Geen printjes en kleurtjes. Kleuren pallet van zwart, wit, lichtgrijs, lichtblauw en navy. Een subtiel streepje vind ik nog wel leuk. Verder geen meuk kopen, liever wat meer geld (80-120 euro) naar een mooi vest, een tijdloos item van mooi materiaal dan dingen kopen omdat ze goedkoop zijn. Die blijven toch in de kast liggen. Ik heb het afgelopen jaar maar 1 broek bij de H&M gekocht en daar heb ik spijt van gehad, ding liep onwijs uit. Zoek ook leuke aparte webwinkels op, die zijn inderdaad duurder maar dan mag je er ook wat van verwachten. Het voelt alsof je jezelf iets gunt, een fijn, sexy, mooi, positief kledingstuk.

Ook geef ik cijfers aan producten als ik ze aan heb, als ik product een 8 of hoger geef mag ik het menemen. Bij twijfel, gelijk wegleggen. En ook (dit klinkt misschien verwaand ofzo haha, maar zo bedoel ik het niet).. Als ik kleding pas staat eigenlijk bijna wel okee op mijn lijf (slank, maat 36, zandloper figuur), maar niet alles past bij mij. Dus als kleding mooi zit, maar ik vind het niet bij mezelf passen dan moet ik gewoon denken 'ben ik dit wel?' als die gedachte ook maar door mijn hoofd schiet..wegleggen dat item.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers