Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Niet weten wat te zeggen/contact te maken

<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:04

Bericht 05 Okt 2013 20:24

Niet weten wat te zeggen/contact te maken

Via een uitje met vrienden heb ik een hele leuke jongen leren kennen. We hebben wel wat gepraat en ook wat geflirt, maar meer ook niet (ik had ook het idee dat hij met nog een meisje hetzelfde gedrag vertoonde). Nu heb ik wel zijn whatsapp en hebben we het even gehad over wat algemene dingen (dat ik het erg gezellig vond en de foto's zou doorsturen), maar verder niets. En nu wil ik zou graag weer in contact komen, maar weet ik niet meer hoe :laughcry: Ik kan gewoon geen openingen bedenken (ook omdat ik niet weet of hij mij ook wel ziet zitten).

Oh echt dit komt zo tienerachtig over. En dat terwijl ik normaal geen problemen heb met mannen aanspreken ed. Maar omdat ik gewoon niet weet of het meer dollen en een gezellig tijd hebben was, of toch meer, durf ik het nu niet.

Niet quoten graag!!
<<

Anoniem7

Bericht 05 Okt 2013 20:27

Re: Niet weten wat te zeggen/contact te maken

Waarom vraag je niet gewoon of hij het leuk vindt een keertje wat te drinken?
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 06 Okt 2013 09:28

Re: Niet weten wat te zeggen/contact te maken

Misschien kun je hem vragen hoe zijn weekend was en kijken hoe hij reageert. Als het een leuk gesprek is (waar hij ook veel vragen stelt en je het gevoel hebt dat hij ook interesse heeft) kun je hem misschien vragen of hij zin heeft om iets te gaan drinken.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 06 Okt 2013 11:15

Re: Niet weten wat te zeggen/contact te maken

Ik zou ook zoals Lenthe een vraag sturen over hoe het weekend was en naar aanleiding van de reactie en of het een gesprekje wordt kijken of ik hem zou vragen een keer een drankje te drinken of iets dergelijks.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:04

Bericht 06 Okt 2013 15:09

Re: Niet weten wat te zeggen/contact te maken

oh ja dat van het weekend is wel een goede, thx.
<<

Anoniem10

Bericht 06 Okt 2013 20:02

Re: Niet weten wat te zeggen/contact te maken

En? Heb je al wat gestuurd?
<<

Anoniem44

Bericht 06 Okt 2013 20:06

Re: Niet weten wat te zeggen/contact te maken

Hebben jullie het misschien gehad over een bepaalde film/serie/tentoonstelling/muziek? Dan zou je bijvoorbeeld kunnen voorstellen om samen naar die film te gaan (of een vervolgfilm, of een film van jullie favoriete regisseur als die net uit is), of die ene tentoonstelling waar jullie grappen over maakten, of dat ene bandje waar jullie beiden van houden en die optreed? Zoiets vind ik altijd wel een fijne en logische volgende stap om samen iets te ondernemen.

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers