Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Yfke Sturm zwaargewond

<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 04 Sep 2015 13:13

Re: Yfke Sturm zwaargewond

Vreselijk.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 04 Sep 2015 13:42

Re: Yfke Sturm zwaargewond

Laten we hopen dat dat bericht van haar ouders inderdaad klopt, en dat de coma vooral is voor het bespoedigen van het herstel.

En minx, sorry, met je 2e post maak je het alleen nog maar erger.
<<

Anoniem281

Bericht 04 Sep 2015 13:46

Re: Yfke Sturm zwaargewond

Minx, je kan ook struikelen en met je hoofd op de stoeprand terecht komen en dan een scheur in je hersenpan krijgen en in een coma raken.

En at kan als je zwanger bent. En als je net bevallen bent. En als je een drieling hebt. Als je heul erg dik bent. Als je anorexia hebt. Als je transgender bent. Als je een leidinggevende bent. Als je een prostituee bent. Als je een juf bent. Als je een kind bent. Als je een man bent. Als je een postbode bent. Als je een arts bent. Als je een topmodel bent. Als je een aidspatient bent. Als je kerngezond bent. Als je net bij de kapper vandaan komt. Als je gaat winkelen. Als je je ouders uitzwaait. Als je verdrietig bent. Als je net seks hebt gehad. Als je trek hebt in drop.
<<

Anoniem193

Bericht 04 Sep 2015 13:50

Re: Yfke Sturm zwaargewond

Carl schreef:
En at kan als je zwanger bent. En als je net bevallen bent. En als je een drieling hebt. Als je heul erg dik bent. Als je anorexia hebt. Als je transgender bent. Als je een leidinggevende bent. Als je een prostituee bent. Als je een juf bent. Als je een kind bent. Als je een man bent. Als je een postbode bent. Als je een arts bent. Als je een topmodel bent. Als je een aidspatient bent. Als je kerngezond bent. Als je net bij de kapper vandaan komt. Als je gaat winkelen. Als je je ouders uitzwaait. Als je verdrietig bent. Als je net seks hebt gehad. Als je trek hebt in drop.


Gelukkig. Ik ben dat allemaal niet.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Sep 2015 13:54

Re: Yfke Sturm zwaargewond

Ik las net dat ze niet meer in levensgevaar is
2014 2016
<<

Anoniem304

Bericht 04 Sep 2015 14:43

Re: Yfke Sturm zwaargewond

UPDATE Het 34-jarige topmodel Yfke Sturm zal waarschijnlijk helemaal herstellen van haar zware ongeluk. Dat heeft een woordvoerder van haar familie laten weten aan BuzzE. Het topmodel had donderdag een ongeluk op het water bij Napels, waar ze momenteel in het ziekenhuis ligt.
,,Yfke ligt nu op de intensive care omdat dat nu eenmaal in dit soort gevallen gebruikelijk is. Ze heeft een verwonding aan haar hoofd, maar het is minder ernstig dan de media in eerste instantie schreven. Ze heeft dus geen schedelbasisfractuur, maar een scheurtje in haar schedel. Ook zijn haar ribben of rug niet gebroken. De dokters verwachten dat ze weer helemaal zal herstellen, maar dat zal nog wel enige tijd duren'', aldus de woordvoerder.

Yfke had een ongeluk met een jetski of jetsurfboard in de buurt van het Italiaanse eiland Ischia, maar wat er precies is gebeurd is nog onduidelijk. Haar moeder en broer zijn direct met de privéjet van Yfke's vriend Giles naar Napels gevlogen, zo vertelde Yfke's vader eerder aan BuzzE. De 33-jarige Yfke is eind juli moeder geworden van zoontje Alexander en volgens haar vader wordt er door de verpleging goed gezorgd voor de kleine.

Geschokt
Het nieuws over Yfke slaat in Nederland in als een bom. De Rotterdamse stylist Fred van Leer (38) heeft regelmatig contact met Yfke en spreekt van 'een grote klap'.

Presentatrice en hoofdredacteur van magazine Talkies Kristina Bozilovic is 'enorm geschrokken'. ,,Ik vind het heel heftig. Yfke is ook nog eens net moeder geworden. Het is ook een reality check: er hoeft maar iets te gebeuren... Verschrikkelijk.'' De vriendin van Yfke volgt het nieuws op de voet. ,,Gelukkig is ze buiten levensgevaar. Ik ben in spanning aan het afwachten. Hopelijk wordt er snel meer bekend.''

,,Deze prachtige regenboog boven Muiderberg is voor Yfke Sturm, over wie ik net lees dat ze een zwaar ongeluk heeft gehad... Hang in there, schoonheid, veel sterkte vanuit Nederla'', schrijft Daphne Deckers op Instagram.

Yfke's Holland's Next Top Model-collega Bastiaan van Schaik hoopt dat ze snel weer beter wordt en wenst haar familie sterkte toe in deze tijden. Quinty Trustfull plaatste een foto waar ze samen met Yfke opstaat op Instagram met daarbij de tekst: ,,Ik brand een kaarsje voor je. Je bent zo'n sterke mooie en lieve vrouw, knokken schat.''
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 04 Sep 2015 16:42

Re: Yfke Sturm zwaargewond

Gelukkig dat het 'lijkt mee te vallen!'


Shit Carl.. ik ben juf.. :omg:
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 04 Sep 2015 17:15

Re: Yfke Sturm zwaargewond

Triest zeg! Ik hoop dat ze er bovenop komt.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 04 Sep 2015 17:21

Re: Yfke Sturm zwaargewond

Ik hoorde dit op de radio inderdaad, wat erg :snik:
<<

anoniem203

Bericht 04 Sep 2015 20:18

Re: Yfke Sturm zwaargewond

Jeetje hopelijk komt ze er bovenop.
<<

Anoniem149

Bericht 04 Sep 2015 20:27

Re: Yfke Sturm zwaargewond

Gelukkig is ze niet meer in levensgevaar. Hopelijk knapt ze weer helemaal op.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers