Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Shaping jeans H&M

<<

Snowflakes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 184

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 28 Aug 2015 21:11

Shaping jeans H&M

Iemand ervaring met de shaping jeans van H&M. Ik had vandaag de zwarte variant aan, maar twijfel nog een beetje.
Ik zit voor mijn gevoel ook net tussen twee maten in, ene maat zit heel iets los en de andere zit net iets te strak.
Nu denk ik bij stretch jeans altijd dat ik de 'strakste' moet nemen, omdat deze broeken vaak uitlopen gedurende de dag.

Hoe vinden jullie de broeken zitten?
En hebben jullie echt jullie eigen maat gekocht of vallen ze bij groter/kleiner?
Afbeelding
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 28 Aug 2015 22:07

Re: Shaping jeans H&M

Ik heb vandaag een skinnyjeans bij H&M gekocht, geen shaping model, en die heb ik eens maat kleiner dan normaal gekocht. Hij zit niet te strak maar precies goed.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 28 Aug 2015 23:30

Re: Shaping jeans H&M

Ik heb alleen nog maar shaping jeans. Ze horen iets strakker te zitten anders shapen ze niet. Lopen niet echt uit, ik heb mijn eigen maat bij h&m.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Aug 2015 09:25

Re: Shaping jeans H&M

Ik stond hier laatst ook bij te kijken, maar door de hoeveelheid stretch kreeg ik er zo'n leggingidee bij. Hebben jullie dat niet? Lijkt het wel gewoon echt een spijkerbroek?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem147

Bericht 29 Aug 2015 10:02

Re: Shaping jeans H&M

Ik zou hem echt een maat kleiner kopen. Ik heb laatst weer een broek bij de H&M vandaan gehaald. In het hokje had ik een maat 38 aan die net iets aan de ruime kant zat, de 36 zat net iets te strak. Toch de 36 genomen en die zit nu zo los. Ik had eigenlijk een 34 moeten pakken, maar goed.. Die had ik amper dicht gekregen in dat hokje waarschijnlijk.

Dus ik zeg, de kleinere pakken!
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 29 Aug 2015 20:34

Re: Shaping jeans H&M

Geen ervaring hier met shaping jeans, maar wat ik me wel afvraag, doet dat nou echt iets voor je figuur? Of ie het gewoon een jeans met extra stretch?
Ik kan hier een daar best wat geshaped worden namelijk... :angel:
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Aug 2015 20:38

Re: Shaping jeans H&M

Ik heb toch maar eens zo'n ding besteld, ben benieuwd.
❤ 7 juni 2018
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:14

Bericht 30 Aug 2015 09:54

Re: Shaping jeans H&M

Ik heb er ook 2 en ze zitten heerlijk. Gewoon als een normale spijkerbroek maar met meer stretch.
Alleen bij mij zijn ze aan de bovenkant wel wat wijder dus zou denk ik ook aanraden om dan toch voor de strakkere te gaan.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Sep 2015 17:31

Re: Shaping jeans H&M

Ik heb er nu één, vandaag aan gehad. Heb toch liever een gewone spijkerbroek, dit doet me te veel aan een legging denken. Ga m wel dragen, maar dan wel met wat langers erover denk ik.
❤ 7 juni 2018

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers