Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Op zoek naar een hotel in Londen

<<

weegschaal

Noob

Berichten: 173

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 29 Sep 2013 19:45

Op zoek naar een hotel in Londen

Ik ga over 3 weken met een vriendin naar Londen. We zijn alleen nog op zoek naar een hotel. Heeft iemand tips?
En buiten een leuk hotel, welke wijk is leuk om te verblijven?
When life give you a hundred reasons to cry show life a thousend reasons to smile
<<

Anoniem 42

Bericht 29 Sep 2013 22:42

Re: Op zoek naar een hotel in Londen

Leuk! Nog geen tips, ik heb er in een hotel gezeten dat ik je nou niet bepaald aan wil raden :wink: . ik ga er binnenkort ook weer heen, dus ik lees even mee. Wat is jouw budget trouwens?
<<

Anoniem 42

Bericht 29 Sep 2013 22:43

Re: Op zoek naar een hotel in Londen

Qua wijk leek het me niet zo heel veel uit te maken waar je zit. Als je maar dicht bij een metrostation zit, ben je toch overal binnen de kortste keren.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 29 Sep 2013 22:43

Re: Op zoek naar een hotel in Londen

Het Charing Cross Hotel, daar ben ik verwekt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem173

Bericht 29 Sep 2013 22:53

Re: Op zoek naar een hotel in Londen

Wijk rondom hyde park is altijd leuk!
<<

Anoniem273

Bericht 03 Okt 2013 06:38

Re: Op zoek naar een hotel in Londen

Easy Hotel Victoria, wel raad ik een kamer mét raam aan :)
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 03 Okt 2013 08:14

Re: Op zoek naar een hotel in Londen

In ieder geval NIET easyHotel op Old St / Barbican. Kamer was niet goed schoongemaakt dus overal haren van vorige bezoeker (maar goed, dat zou ook incidenteel kunnen zijn). Kamer is ook heel gehorig, je hoort echt alles van de andere gasten.
Make happy memories
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 03 Okt 2013 08:23

Re: Op zoek naar een hotel in Londen

Valerie schreef:In ieder geval NIET easyHotel op Old St / Barbican. Kamer was niet goed schoongemaakt dus overal haren van vorige bezoeker (maar goed, dat zou ook incidenteel kunnen zijn). Kamer is ook heel gehorig, je hoort echt alles van de andere gasten.


Die ervaring hadden wij afgelopen weekend ook. :thumbdown: Het bed en badkamertje waren op zich wel aardig schoon, maar ze zijn de hoekjes goed vergeten. Barbican is trouwens relatief centraal, best wel business georienteerd, maar met de bus ben je in 15 minuten op centrale locaties.

Islington is wel een hele leuke wijk, net zoals Kensington en Paddington.
L2014 & H2017
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12143

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Okt 2013 21:34

Re: Op zoek naar een hotel in Londen

wij zaten in HOTEL: SEYMOUR EN ANNEXES .prima hotel. Alleen kleine kamers en mega warm toen wij er in de zomer waren
Afbeelding
<<

weegschaal

Noob

Berichten: 173

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 06 Okt 2013 13:23

Re: Op zoek naar een hotel in Londen

We hebben Kensington Close hotel geboekt, in de wijk Kensington. Ben benieuwd! De hele kleine kamertjes waar de warmte goed blijft hangen kom ik bijna overal tegen in de recensies. Maar we hoeven daar gelukkig niet veel tijd door te brengen. Ons budget was 75 euro pppn, en daar zitten we net iets onder.
When life give you a hundred reasons to cry show life a thousend reasons to smile
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 06 Okt 2013 13:38

Re: Op zoek naar een hotel in Londen

I :heart: Kensington! Ik heb net even gekeken waar het precies ligt en wat een superfijne uitvalsbasis zeg! Ik weet niet op welk vliegveld jullie vliegen, maar High St Kensington zit op zowel de Circle (geel) als District (groen) line. Als je het station uitgaat, loop je de hal door naar de straat, dan naar links en gelijk weer naar links (om Boots heen eigenlijk) en je bent er zo. Geen gezeul met jullie bagage!

Ik weet niet of ontbijt erbij in zit, maar op de High St zit een Tesco en een M&S waar je prima broodjes kan halen. Als je lekker wilt gaan zitten voor eten, dan kan ik het Montparnasse Café (franse patisserie) aanraden, dat is max. 10 min lopen van jullie hotel. Op de High St (tegenover Royal Garden Hotel ongeveer) zit ook een vestiging van Giraffe, wat goed vertoeven is. Vanuit jullie hotel is dat weer terug naar het station, maar dan verder lopen (dus rechtsaf de High St op).

Op Kensington Church St (die leidt naar Notting Hill, ook een leuk gebied om te shoppen) zitten een aantal leuke boetiek-achtige charity shops.

Oh je gaat het zo leuk hebben daar!!
L2014 & H2017
<<

weegschaal

Noob

Berichten: 173

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 06 Okt 2013 14:05

Re: Op zoek naar een hotel in Londen

Wat een leuke tips mzcharlotte, dankjewel!! Klinkt allemaal heel goed. We wilden ook heel centraal zitten met veel eettentjes en winkels in de buurt, dus dat lijkt wel goed gelukt. We vliegen met ryanair op Stansted. Moest nog even kijken hoe we er dan gingen komen met trein/metro, maar jij geeft al een goede tip. Veel bagage hebben we trouwens niet, meer dan 10 kilo gaat het niet worden ;-) Ga morgen een reisboekje halen en me eens goed inlezen, heb er ook heel veel zin in!
When life give you a hundred reasons to cry show life a thousend reasons to smile
<<

Anoniem 42

Bericht 06 Okt 2013 20:24

Re: Op zoek naar een hotel in Londen

Vanaf welke luchthaven vertrek je? Vaak staat er een soort kraampje in de wachtruimte na het inchecken waar je al een busticket kunt boeken. Is een tientje volgens mij. Op Stansted zelf staat buiten een hele rits bussen te wachten die allemaal naar de stad gaan voor ongeveer dezelfde prijs.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 06 Okt 2013 20:57

Re: Op zoek naar een hotel in Londen

Volgens mij verkopen Easyjet en Ryanair trein- en bustickets in het vliegtuig dus zou je even op de prijs moeten letten. Ik geef zelf de voorkeur aan de trein, omdat je in 50min (ongeveer) op Liverpool St Station staat en die trein héél regelmatig gaat. Op de site van nationalrail.co.uk staat dat een treinkaartje (enkel) GBP 23,40 kost.

Van Liverpool St Station uit kun je heel eenvoudig op de Circle lijn stappen, afhankelijk van welke je pakt is het mogelijk dat je bij Edgeware Road moet overstappen, maar dat is een kwestie van het perron oversteken (als er geen probleem op het spoor is).

Over het metro systeem kun je meer lezen op www.tfl.gov.uk, let ook op dat in het weekend 'planned closures' kunnen zijn. Ik weet niet of je wifi in het hotel hebt, maar je hebt bijna overal wel free wifi spots, dus mocht er nood aan de man zijn, kun je het e.e.a. altijd opzoeken. Misschien hebben ze ook wel een app, dat weet ik eigenlijk niet.

Mocht je nog meer willen weten, kun je me altijd even een berichtje sturen :wink:
L2014 & H2017

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers