Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vreemdgaan bij een ander geconstateerd

<<

Carpe_Diem

Noob

Berichten: 28

Geregistreerd: 05 Sep 2013 00:06

Bericht 16 Aug 2015 14:33

Vreemdgaan bij een ander geconstateerd

Hallo allemaal.

Mijn man heeft een tijdje geleden de broer van zijn zwager betrapt toen hij stond te zoenen met een andere meid.
Dit terwijl hij net getrouwd is en een baby heeft.

Ik zit er echt mee in mijn maag. Mijn man wil niks zeggen en het zo laten.
Maar ik vind het verschrikkelijk om dit te moeten verzwijgen. Wat zouden jullie doen?
Afbeelding
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 16 Aug 2015 14:41

Re: Vreemdgaan bij een ander geconstateerd

Ik zou er niet tussen gaan zitten. De broer van je zwager is toch geen naaste familie van je. Je komt ze misschien op verjaardagen tegen maar verder niet. Straks krijg je gigantische heibel in de familie omdat jullie dit aangekaart hebben, jullie de zwarte piet zijn. Wil zijn vrouw jullie wel geloven? of gelooft ze haar partner. Jullie zwager en familie zitten dan ook maar mooi tussen jullie en de broer in.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem282

Bericht 16 Aug 2015 16:41

Re: Vreemdgaan bij een ander geconstateerd

Deze persoon staat toch veel te ver bij je vandaan om je daar druk om te maken? Ik zou er dus niets mee doen, want de kans dat jij niet wordt geloofd lijkt me heel reëel. En ook al word je wel geloofd, wat schiet je ermee op om je te mengen in de relatie van 2 mensen met wie jij op die manier helemaal geen connectie hebt, zoals je dat wel zou hebben als het directe familie is met wie je close bent. Dit is echt niet een rol die je moet pakken, want je gaat erin betrokken worden, waar je toch geheel niet op zit te wachten, lijkt me...?
<<

Anoniem137

Bericht 16 Aug 2015 16:47

Re: Vreemdgaan bij een ander geconstateerd

Ik zou me er ook niet in mengen.
<<

Anoniem315

Bericht 16 Aug 2015 19:02

Re: Vreemdgaan bij een ander geconstateerd

Hoe is jouw verhouding tot dat stel? Misschien kun je haar anoniem hinten? Ik zou zo'n geheim sowieso niet alleen willen dragen.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 16 Aug 2015 20:02

Re: Vreemdgaan bij een ander geconstateerd

Exogenesis schreef:Hoe is jouw verhouding tot dat stel? Misschien kun je haar anoniem hinten? Ik zou zo'n geheim sowieso niet alleen willen dragen.


Zou jij echt iemand anoniem gaan hinten over vreemdgaan van een partner? Zou je dat zelf ook waarderen dat iemand jouw anoniem een hint gaat sturen over het vreemdgaan van je partner? Wat moet je dan? Stel je partner ontkent dit dan kun je ook niet bij die anonieme persoon terecht. Je blijft wel met vragen en een vreemd gevoel zitten. Lijkt me ook vreselijk.

Als je geen geheim wilt dragen (waarom eigenlijk niet bij iemand met wie je in principe amper wat te maken hebt en wat je dus ook niets aan gaat) dan vind ik ook dat je het lef moet hebben om iets onder je eigen naam te doen en niet anoniem wat nog meer vragen gaat opleveren. Ik vraag me alleen altijd af wie je er gelukkiger mee gaat maken om zo iets als relatief onbekende te noemen/te laten ontploffen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem315

Bericht 16 Aug 2015 20:06

Re: Vreemdgaan bij een ander geconstateerd

Ja daar heb je een punt. Maar ik zou het wel willen weten, ook al komt het van een anonieme tipper.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 16 Aug 2015 20:43

Re: Vreemdgaan bij een ander geconstateerd

Ik zou het niet geloven als het van een anonieme tipgever komt.

Edit: ik zou ook graag in gesprek willen met degene die het heeft gezien en eigenlijk dan ook bewijs willen.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem272

Bericht 16 Aug 2015 20:55

Re: Vreemdgaan bij een ander geconstateerd

Nu wil ik niet klinken alsof ik vreemdgaan promoot (en zelf ben ik echt 100% betrouwbaar), maar een keer zoenen (in een dronken bui?) betekent niet meteen dat hij niet meer van zijn vrouw houdt, of dat hij haar consequent belazert, toch?

Of hebben jullie redenen om aan te nemen dat er meer aan de hand is?
<<

Anoniem282

Bericht 16 Aug 2015 21:44

Re: Vreemdgaan bij een ander geconstateerd

Ik zat me nog te bedenken dat het echt heel raar overkomt dat jij, terwijl je het niet eens zelf hebt gezien, dit gaat melden bij de desbetreffende vrouw. Ik vraag me af of ze je gelooft en ik vraag me ook af waarom je hier überhaupt mee zit? Ik haal namelijk nergens uit je post dat jullie close zijn/elkaar vaak zien.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 16 Aug 2015 22:21

Re: Vreemdgaan bij een ander geconstateerd

Misschien hebben zij daar wel duidelijke afspraken met elkaar over gemaakt., weet jij veel. Anyway, als ze net een kindje hebben, jij ze nauwelijks kent dan zou ik het laten. Misschien wil ze het helemaal niet weten, ze heeft waarschijnlijk belangrijkere dingen aan het hoofd. En dan ga jij het koste wat het kost het haar melden, zitten zij beiden met een rotgevoel in deze belangrijke periode in hun leven en misschien stelt het niks voor. Neemt niet weg dat een ander zoenen een stomme fout is natuurlijk.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 16 Aug 2015 22:39

Re: Vreemdgaan bij een ander geconstateerd

Wat vervelend dat jij dit weet en je er zo mee zit. Ik kan het me wel voorstellen, want jij hebt het gevoel dat je dingen moet verzwijgen en dat je een geheim in stand moet houden.
Maar ik sluit me aan bij bovenstaande reacties. Ik zou ook niks zeggen als ik jou was. Wie weet wat er gebeurt als je het wel doet (word je geloofd? hebben ze er afspraken over? misschien heeft hij verschrikkelijke spijt en maak je iets kapot wat je eigenlijk niet wilde.)
Probeer het van je af te zetten. Het is niet iemand die dichtbij je staat, dus je wordt er als het goed is niet zo vaak meer geconfronteerd denk ik.
<<

Carpe_Diem

Noob

Berichten: 28

Geregistreerd: 05 Sep 2013 00:06

Bericht 18 Aug 2015 13:30

Re: Vreemdgaan bij een ander geconstateerd

Thnx voor jullie reacties! Ik heb er voor gekozen het voor me te houden. Schiet er idd niets mee op. En heb al wel vaker de indruk gehad dat die persoon niet te vertrouwen was, maar ze moeten het zelf maar uitzoeken.

Ik ben idd straks de gebeten hond. Dat is wel het laatste wat ik wil. En een keer zoenen met een ander vind ik zelf al veel te ver gaan. Maar ja dat is dan persoonlijk. Ieder heeft daar zijn mening over en dat mag ook.

Thnx dames voor jullie reacties. We zien ze regelmatig op verjaardagen etc maar gelukkig ook niet meer dan dat.
Dus relatief makkelijk om me er weinig druk om te maken. Ik en mijn man weten het... en we laten het idd maar zo. Het is het beste...
Afbeelding
<<

Anoniem211

Bericht 30 Aug 2015 19:24

Re: Vreemdgaan bij een ander geconstateerd

Wat een smoezen allemaal om het goed te praten dat je een andere vrouw niet op de hoogte stelt van haar vreemdgaande vent...

Jij maakt niks kapot, hij maakt iets kapot.

Ik had het wel gedaan. Omdat ik zelf flink belazerd ben en weet hoe het voelt als niemand het je vertelt. Ik vind dat elke vrouw het mag weten als ze een lambal aan de haak heeft geslagen. Of ze het gelooft is haar keuze.
<<

Anoniem137

Bericht 30 Aug 2015 19:29

Re: Vreemdgaan bij een ander geconstateerd

Nou, mijn ex is ook vreemdgegaan, maar ik had het niet van iemand willen horen die ver van me af staat. Zo iemand staat dan te ver van me af om te kunnen en mogen oordelen over mijn relatie. Ik zou ook echt boos worden, denk ik.
<<

Anoniem211

Bericht 30 Aug 2015 19:30

Re: Vreemdgaan bij een ander geconstateerd

Het is geen oordeel, het is een constatering. Vervolgens kan ze zelf ermee doen wat ze wil. Nu heeft ze geen keuze omdat niemand het haar vertelt.
<<

Anoniem315

Bericht 30 Aug 2015 19:33

Re: Vreemdgaan bij een ander geconstateerd

Eens dus. Ook al heb ik het, voor zover ik weet, zelf niet meegemaakt.

En al hebben ze afspraken, dan is zo'n bericht toch juist niet vreemd? Dan kun je verwachten dat iemand het als verontrustend ziet en het komt melden. Waarom je mond houden? Dat vind ik een beetje struisvogel-achtig overkomen.
<<

Anoniem315

Bericht 30 Aug 2015 19:34

Re: Vreemdgaan bij een ander geconstateerd

Echt Keet? Ik zou diegene dankbaar zijn.
<<

Anoniem137

Bericht 30 Aug 2015 19:36

Re: Vreemdgaan bij een ander geconstateerd

Constatering, oordeel: ik wil het gewoon niet horen. Ik wil het sowieso níet van iemand anders horen dan uit de mond van mijn partner, eigenlijk. Dat is ook wat ik wilde aangeven: jouw ex is vreemdgegaan en jij hebt daardoor je mening gevormd dat je vindt dat iedere vrouw het recht heeft dat te weten, ik heb de mening dat ik het gewoon niet van iemand wil horen die buiten onze relatie staat. Zoveel mensen, zoveel meningen. Je hebt dus geen idee waar je goed aan doet.
<<

Anoniem255

Bericht 30 Aug 2015 19:45

Re: Vreemdgaan bij een ander geconstateerd

Maar Keet, je weet toch zelf ook wel dat de partner (om het even of de man of vrouw vreemdgaat) dat zo lang mogelijk geheim houd? Over het algemeen genomen...
Heb jij dan liever dat hij al een jaar vreemdgaat, terwijl verschillende mensen om je heen het weten, en niemand iets zegt? En uiteindelijk kom je er dan misschien zelf achter en dan hoor je later dat bijna iedereen het al wist...
Dat lijkt me echt kut. Voor mij zou het dan voelen alsof ik niet alleen door mijn partner ben bedrogen maar door diegene die het wisten ook.
<<

Anoniem137

Bericht 30 Aug 2015 19:50

Re: Vreemdgaan bij een ander geconstateerd

.
Laatst gewijzigd door Anoniem137 op 30 Aug 2015 20:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem211

Bericht 30 Aug 2015 19:55

Re: Vreemdgaan bij een ander geconstateerd

Dat heb ik ook gehad, dat controleren. Dat is toch ook logisch?

Tja, jij staat daar dan anders in dan ik. Dan nog verandert mijn mening daar in niet.
<<

Anoniem315

Bericht 30 Aug 2015 20:20

Re: Vreemdgaan bij een ander geconstateerd

Precies Mien, alsof iedereen je heeft voorgelogen.

Je zult er maar na jaren achter komen en iedereen om je heen wist het al die jaren.. wat zul je je dan verraden voelen.
<<

Anoniem255

Bericht 31 Aug 2015 12:36

Re: Vreemdgaan bij een ander geconstateerd

Mijn ex-schoonouders wisten precies waar mijn ex mee bezig was. Ik vond het zo erg dat ze nooit iets tegen mij gezegd hebben. Daarmee waren ze net zo fout als mijn ex.

Verraden is echt precies zoals je je dan voelt.
<<

Anoniem282

Bericht 02 Sep 2015 23:59

Re: Vreemdgaan bij een ander geconstateerd

Huh? Persoonlijk heb ik niet het idee dat ik iets goedpraat of smoezen gebruik, hoor. Ik denk er alleen anders over, zelfs met een vreemdgaande ex. Ik voelde zelf al vrij snel aan dat er iets niet meer klopte, maar kon er niet m'n vinger opleggen wat het was. Zijn beste vriend wist er wel van, maar toen mijn ex het eenmaal opbiechtte, is het echt niet in m'n hoofd opgenomen om zijn beste vriend dat kwalijk te nemen. Ik begreep toen en nog begrijp nog steeds dat hij loyaal is gebleven aan zijn vriend en niet aan mij. Zelf doe ik dat ook, wat niet betekent dat ik het niet bespreek met degene met wie ik bevriend ben. Ik vind het alleen niet aan mij om dit openbaar te maken. Dus ik snap Keet dat het het echt heel persoonlijk is waar je de voorkeur aan geeft in toch al een enorme klote-situatie.

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers