Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bah, nominatie slechtste moeder

<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 01 Sep 2015 04:36

Bah, nominatie slechtste moeder

Ik zei vorige week nog dat het me gelukkig nooit was overkomen, maar vannacht is dochter (13 maanden) uit bed gevallen. Sliep tussen ons in (we zijn stapsgewijs bezig met haar zelfstandig leren inslapen en daarna in eigen bed), normaal word ik echt van elk zuchtje wakker. Nu werd ik wakker, hoorde een klap en toen huilen :cry: via het voeteneinde van het bed gekropen / gerold. Doktersdienst gebeld, ze reageert goed en geen buil te bekennen dus het lijkt allemaal goed te zijn gegaan. Maar ik voel me zo naar en ontzettend schuldig :(
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 01 Sep 2015 06:01

Re: Bah, nominatie slechtste moeder

Wat een schrik zeg! Dat soort dingen kunnen je echt een schuldgevoelgeven. Maar tegelijkertijd maakt eigenlijk elke ouder weleens zoiets mee. Reken het jezelf niet te veel aan.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 01 Sep 2015 06:33

Re: Bah, nominatie slechtste moeder

Oh wat schrikken zeg! Gelukkig dat ze meteen huilde en er waarschijnlijk niks aan de hand is. Mijn zoon is ook een keer van het bed af gevallen toen ik de was aan het opvouwen was. Ik voelde me echt zo stom en heb nog harder zitten huilen dan mijn zoon zelf. Maar het is echt niet nodig om je schuldig te voelen, dat soort dingen kan iedereen overkomen.
2010 2012
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 01 Sep 2015 06:44

Re: Bah, nominatie slechtste moeder

Wat had je er aan kunnen doen dan?
#teammaple🍁
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 01 Sep 2015 07:13

Re: Bah, nominatie slechtste moeder

Mijn dochter is een dag voor haar eerste verjaardag van bed gevallen, terwijl ik er naast stond...
Op alle foto's van haar verjaardag staat ze met een joekel van en blauwe plek op d'r hoofd.

Ik voelde me gigantisch schuldig, maar alle moeders op haar feestje (oma's, tantes en vriendinnen van me) hadden wel een verhaal van uit bed vallen of van de bank enzo. Het gebeurt vaak zo snel, je kunt er niet altijd op tijd bij zijn.

Gelukkig valt de schade mee!
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Patsy

Bericht 01 Sep 2015 08:09

Re: Bah, nominatie slechtste moeder

Kan gebeuren, hoe naar het ook is. Ik denk dat iedere ouder weleens iets soortgelijks is gebeurd of gaat gebeuren.

Ik heb van de jongste zijn oortje uitgescheurd bij het uittrekken van zijn romper. Ik heb me ook zó schuldig gevoeld (en nog). Maar, helaas, horen zulke dingen er bij, maar naar is het wel.
<<

Anoniem168

Bericht 01 Sep 2015 08:09

Re: Bah, nominatie slechtste moeder

Oh, ik voel met je mee! Maar echt, het overkomt iedereen wel een keer. Ik voelde me ook even de slechtste moeder op aarde toen mijn zoon van de bank kletterde.
<<

Anoniem236

Bericht 01 Sep 2015 08:19

Re: Bah, nominatie slechtste moeder

Oh joh dan ben je geen slechte moeder hoor, tenzij je haar een zetje gegeven hebt ;)

Hier ook een keer gebeurd, van het bed gerold.
En toen ik voor het eerst z'n nagels ging knippen, je raadt het al..
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 01 Sep 2015 08:21

Re: Bah, nominatie slechtste moeder

Dat van de nageltjes knippen bedacht ik me ook net. Dat is me tot 2x toe gebeurd.
Ik heb toen een hele tijd haar nagels niet durven knippen :palm:
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 01 Sep 2015 08:52

Re: Bah, nominatie slechtste moeder

Wat naar en ik snap je gevoel. D is een paar weken geleden van de bank gevallen en toen voelde ik me ook zo schuldig.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 01 Sep 2015 08:57

Re: Bah, nominatie slechtste moeder

Katrien schreef:Kan gebeuren, hoe naar het ook is. Ik denk dat iedere ouder weleens iets soortgelijks is gebeurd of gaat gebeuren.

Ik heb van de jongste zijn oortje uitgescheurd bij het uittrekken van zijn romper. Ik heb me ook zó schuldig gevoeld (en nog). Maar, helaas, horen zulke dingen er bij, maar naar is het wel.


Wow kan dat?? Jeetje wat creepy! Kan me voorstellen dat je je dan zoooo schuldig voelt! Maar halloo die dingen zitten vaak echt onmogelijk vast bij die wurpjes.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 01 Sep 2015 08:58

Re: Bah, nominatie slechtste moeder

Dat kan gebeuren joh! Overkomt de beste hoor.
Onze jongste is vanmorgen nog van ons bed gekukeld. En onze oudste is ook overal vanaf gekukeld (bed - trap - commode) en nooit ergens last van gehad.
<<

Patsy

Bericht 01 Sep 2015 09:09

Re: Bah, nominatie slechtste moeder

Zora schreef:
Katrien schreef:Kan gebeuren, hoe naar het ook is. Ik denk dat iedere ouder weleens iets soortgelijks is gebeurd of gaat gebeuren.

Ik heb van de jongste zijn oortje uitgescheurd bij het uittrekken van zijn romper. Ik heb me ook zó schuldig gevoeld (en nog). Maar, helaas, horen zulke dingen er bij, maar naar is het wel.


Wow kan dat?? Jeetje wat creepy! Kan me voorstellen dat je je dan zoooo schuldig voelt! Maar halloo die dingen zitten vaak echt onmogelijk vast bij die wurpjes.


Yep dat kan, onder aan zijn oorlelletje, waar die vastzit aan je hoofd. Hij huilde al zo toen ik zijn romper uit deed. Later ziet mijn schoonmoeder wat bloed achter zijn oor, zat er een scheutje in. Echt zo zielig, mijn arme ventje :(.
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 01 Sep 2015 11:01

Re: Bah, nominatie slechtste moeder

He fijn, even horen dat ik niet de enige ben die dat overkomt. Ik had er ook weinig aan kunnen doen en toch. Gelukkig is ze vandaag weer net zo vrolijk als altijd :)
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 01 Sep 2015 11:03

Re: Bah, nominatie slechtste moeder

Katrien schreef:
Zora schreef:
Katrien schreef:Kan gebeuren, hoe naar het ook is. Ik denk dat iedere ouder weleens iets soortgelijks is gebeurd of gaat gebeuren.

Ik heb van de jongste zijn oortje uitgescheurd bij het uittrekken van zijn romper. Ik heb me ook zó schuldig gevoeld (en nog). Maar, helaas, horen zulke dingen er bij, maar naar is het wel.


Wow kan dat?? Jeetje wat creepy! Kan me voorstellen dat je je dan zoooo schuldig voelt! Maar halloo die dingen zitten vaak echt onmogelijk vast bij die wurpjes.


Yep dat kan, onder aan zijn oorlelletje, waar die vastzit aan je hoofd. Hij huilde al zo toen ik zijn romper uit deed. Later ziet mijn schoonmoeder wat bloed achter zijn oor, zat er een scheutje in. Echt zo zielig, mijn arme ventje :(.


Och jee, ook nooit bij nagedacht dat dat zou kunnen. Sneu inderdaad.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 01 Sep 2015 11:11

Re: Bah, nominatie slechtste moeder

Mijn zoon is ook van de bank gestuiterd. Ik stond er notabene bij (haalde net adem om er wat van te zeggen) en *plof* daar ging hij.

Hij heeft ook al een tand door zijn lip gehad toen hij op het balkon viel. Ik dacht dat het wel meeviel en moest er wat om lachen. Tot ik zijn beer onder her bloed zag. Oeps!

Het schuldig voelen ok, maar je bent er echt geen slechte moeder om hoor!
L2014 & H2017
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 01 Sep 2015 12:30

Re: Bah, nominatie slechtste moeder

Onze oudste is een keer uit zijn ledikant gevallen, 2x op een week tijd een tandje door de lip gehad en bijna 1 tand minder, omdat hij er keihard op viel. Denk dat ik ook wel genomineerd kan worden :wink:
Heb laatst de jongste per ongeluk geschopt... Ze lagen samen op de grond te spelen, maar toen ik over de oudste heen wilde stappen, bewoog hij net, waardoor ik moest uitwijken en zo de jongste tegen z'n hoofde stootte met mijn voet :nopompom:
Waar ik me overigens nog steeds enorm schuldig over voel, is dat ik de oudste een keer heb laten vallen. Hij was toen 1,5 en we waren een weekje op vakantie met de tante van mijn vriend. We hadden een stuk gefietst en waren net weer terug bij het huisje. Toen ik F uit het fietsstoeltje had gepakt, begon de fiets om te vallen, richting het raam. In een reflex greep ik de fiets vast, waardoor F uit mijn handen viel. Hop, met z'n hoofd keihard op de tegels buiten :( Daar heb ik me echt heel erg schuldig over gevoeld en soms nog. Heb met hem mee gehuild..
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem331

Bericht 01 Sep 2015 17:22

Re: Bah, nominatie slechtste moeder

Mijn dochter struikelde de ochtend dat ze 3 werd over mijn broek zo op de rand van het nachtkastje. Gat in haar hoofd, net boven haar wenkbrauw.
<<

Anoniem181

Bericht 01 Sep 2015 21:14

Re: Bah, nominatie slechtste moeder

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 05 Feb 2016 20:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 01 Sep 2015 21:24

Re: Bah, nominatie slechtste moeder

Ooh La La! schreef:Dat van de nageltjes knippen bedacht ik me ook net. Dat is me tot 2x toe gebeurd.
Ik heb toen een hele tijd haar nagels niet durven knippen :palm:

Mijn vriend doet het voortaan altijd :redface:
Ik heb zelfs in paniek de Kraamzorg gebeld en die dachten dat ik zijn hele vingertop eraf geknipt had....
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 01 Sep 2015 21:43

Re: Bah, nominatie slechtste moeder

D. Is ook een aantal keer uit bed of van de bank gevallen. 1x toen hij nog best klein was, ik was tijdens het voeden in slaap gevallen en hij lag aan de kant van de rand.

Ook een paar keer zijn hoofd gestoten wanneer ik met hem op de arm Door een deuropening liep.

En ik heb hem per ongeluk een keer een pets gegeven, ook met voeden in bed. Ik wilde mijn shirt omhoog doen maar bleef ergens haken en toen schoot het ineens los en sloeg ik hem dus zo tegen zijn bolletje.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 02 Sep 2015 12:32

Re: Bah, nominatie slechtste moeder

Ooh je mag dan genomineerd zijn, je gaat het iig niet winnen ;)
Dat soort dingen gebeuren helaas... Bij bijna elke moeder
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

JLo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 490

Geregistreerd: 11 Mei 2014 16:48

Bericht 02 Sep 2015 12:35

Re: Bah, nominatie slechtste moeder

Je voelt je dan heel rot inderdaad! Helaas komen er vast nog weleens momenten waardoor je je een slechte moeder voelt. Natuurlijk ben je dan niet een slechte moeder, je hebt tenslotte ten alle tijde het beste met je kindje voor!
<<

Anoniem216

Bericht 02 Sep 2015 12:52

Re: Bah, nominatie slechtste moeder

...

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron