Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dagje dierentuin en buggy mee? (dochter 3 jaar)

<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 06 Okt 2013 08:09

Dagje dierentuin en buggy mee? (dochter 3 jaar)

Onze dochter zit al maanden niet meer in de buggy ( buggy ligt zelfs al op zolder ) nu twijfel ik of ik de buggy zal meenemen of niet, aangezien we toch heel veel lopen in de dierentuin Maar tja als ze er niet in wil lopen we de hele dag met een lege buggy, en daarnaast hebben we ook nog de kinderwagen met onze jongste dochter. Wat zouden jullie doen?
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem85

Bericht 06 Okt 2013 08:14

Re: Dagje dierentuin en buggy mee? (dochter 3 jaar)

Zijn er in de dierentuin niet van die dingen waar kinderen in kunnen zitten, zo n karretje? of je legt de buggy in de auto, als ze moe wordt loop je even heen en weer. Of je neemt m niet mee en gaat geregeld even zitten
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3852

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 06 Okt 2013 08:15

Re: Dagje dierentuin en buggy mee? (dochter 3 jaar)

Buggy mee en een tas met bbroodjes er in? Of anders op de nek als ze moe is?
<<

Anoniem24

Bericht 06 Okt 2013 08:18

Re: Dagje dierentuin en buggy mee? (dochter 3 jaar)

Wij nemen de buggy nog wel mee. Meestal alleen voor de tassen en zo maar na een lange dag wil ze nog weleens een half uurtje er in zitten.
Maar wij hebben maar 1 kind dus lopen ook maar met 1 kinderwagen/buggy. Kun je het niet aan.haar zelf vragen? Werkt hier altijd heel goed.

Veel plezier in de dierentuin.
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 06 Okt 2013 08:19

Re: Dagje dierentuin en buggy mee? (dochter 3 jaar)

Wij hebben toen niks meegenomen en dat ging prima. We zijn regelmatig ergens gaan zitten en al hadden we gewild, ze wilde zelf absoluut niet in de buggy. Ze vond het allemaal veel te interessant en wilde alles zelf kunnen bekijken van dichtbij. Die nacht heeft ze heerlijk geslapen, dat wel :wink:
2010 & 2012

Afbeelding
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 06 Okt 2013 08:20

Re: Dagje dierentuin en buggy mee? (dochter 3 jaar)

Als wij een dag weggaan nemen wij de buggy of kinderwagen wel altijd mee, ondanks dat ze er verder nooit meer in zit. Maar ik merk gewoon dat als we een paar uur weggaan zij dat niet trekt en af en toe lekker even wil zitten.

Ik weet niet naar welke dierentuin je gaat, maar je kan in een aantal dierentuinen ook zo'n karretje/kinderwagen huren in de vorm van een dier. ALS het dan niet gaat kan je altijd nog zo'n ding nemen.
Afbeelding

Afbeelding
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 06 Okt 2013 08:51

Re: Dagje dierentuin en buggy mee? (dochter 3 jaar)

We hebben besloten dat we de buggy niet meenemen. Tas met broodjes ed gaat onderin de kinderwagen. En we zullen de kleinste toch een keer moeten voeden en dan gaan we even ergens zitten. En als ze wel wat moe is tilt mijn man haar wel even op of gaan we alsnog even ergens zitten. Maar ik denk dat het wel goed gaat komen. Buggy in de auto doen en als ze wel moe is de buggy ophalen gaat niet werken. We gaan namelijk naar dierenpark Emmen en zetten de auto bij het nieuwe gedeelte, en als je in het gedeelte in het centrum bent kun je niet zomaar 'even' naar de auto lopen de buggy ophalen. We gokken het erop vandaag :)
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 06 Okt 2013 08:53

Re: Dagje dierentuin en buggy mee? (dochter 3 jaar)

Veel plezier!
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 06 Okt 2013 08:57

Re: Dagje dierentuin en buggy mee? (dochter 3 jaar)

Ik zou de buggy niet mee nemen. Volgens mij heb je in Emmen ook van die karretjes waar ze eventueel in kan zitten als ze echt moe wordt. Hebben jullie geen plankje aan de kinderwagen waar ze op kan staan? Mijn buurmeisje van vier staat daar nog regelmatig op als ze een eindje gaan wandelen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 06 Okt 2013 10:41

Re: Dagje dierentuin en buggy mee? (dochter 3 jaar)

Voor dir soort gelegenheden hebben wij dus een dubbele wagen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 06 Okt 2013 12:01

Re: Dagje dierentuin en buggy mee? (dochter 3 jaar)

Ik neem geen buggy mee. Ik ga vaak alleen met beide kids.
Meestal nam ik de storchenwiege mee en dan gaan d daar in als ze moe was of op het meeloopplankje maar die heb ik nu beide verkocht.
Nu kan ze voorop de wandelwagen zitten. Kan precies...en ik zet haar ook vaak op mijn nek.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 06 Okt 2013 12:03

Re: Dagje dierentuin en buggy mee? (dochter 3 jaar)

mida4you schreef:We hebben besloten dat we de buggy niet meenemen. Tas met broodjes ed gaat onderin de kinderwagen. En we zullen de kleinste toch een keer moeten voeden en dan gaan we even ergens zitten. En als ze wel wat moe is tilt mijn man haar wel even op of gaan we alsnog even ergens zitten. Maar ik denk dat het wel goed gaat komen. Buggy in de auto doen en als ze wel moe is de buggy ophalen gaat niet werken. We gaan namelijk naar dierenpark Emmen en zetten de auto bij het nieuwe gedeelte, en als je in het gedeelte in het centrum bent kun je niet zomaar 'even' naar de auto lopen de buggy ophalen. We gokken het erop vandaag :)

Ben ja al weg? Aan de kerkhoflaan kun je gratis parkeren en is dichterbij.
Is op een parkeerplaats met grind/zand naast het spoor. De route word aangegeven met olifanten afdrukken op de stoep.
Tipje als ej 8 euro wilt besparen ;)
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem 82

Bericht 06 Okt 2013 12:59

Re: Dagje dierentuin en buggy mee? (dochter 3 jaar)

Hier zou de buggy nu nog wel mee gaan. Ze zegt er vaak niet in te willen, prima. Maar als we langer weg moeten en verder moeten lopen gaat ze vroeg of laat vragen of ik haar wil tillen. Dat kan wel even, maar niet hele stukken. Dus meestal met dagjes weg gaat de buggy hier nog mee. Dan kijkt ze zelf wanneer ze erin of eruit wil, en dat gaat prima. Maar ik kan me voorstellen dat het minder handig is om hem eventueel voor niks mee te nemen terwijl je ook al de wagen mee hebt voor de jongste. Mocht de oudste hier straks nog af en toe in de buggy willen als de jongste er is, denk ik dat dan de buggy meegaat en de wagen thuisblijft. Dan kan de baby in de doek of drager, als de baby het fijn vindt tenminste. Anders moeten ze toch echt allebei mee.
<<

Anoniem75

Bericht 06 Okt 2013 13:12

Re: Dagje dierentuin en buggy mee? (dochter 3 jaar)

Ik zou 'm ook meenemen.

Heb je anders geen meerijdplankje of zitje voor achter de kinderwagen?
<<

Anoniem166

Bericht 06 Okt 2013 13:45

Re: Dagje dierentuin en buggy mee? (dochter 3 jaar)

Je bent vast al weg, maar in Emmen heb je bij de ingang van die wagentjes staan waar je een euro in doet (winkelwagensysteem). het stelt een dier voor en daar kunnen kinderen in zitten.
<<

Anoniem186

Bericht 06 Okt 2013 14:35

Re: Dagje dierentuin en buggy mee? (dochter 3 jaar)

Mijn dochter zit al heel lang niet meer in een buggy. Althans, bij ons niet, bij m'n schoonmoeder wel.
Wij nemen hem dus al heel lang niet meer mee. We hebben sinds kort wel een meerijplankje op de kinderwagen, echt ideaal! Werkt perfect.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 06 Okt 2013 17:37

Re: Dagje dierentuin en buggy mee? (dochter 3 jaar)

Kwak schreef:
mida4you schreef:We hebben besloten dat we de buggy niet meenemen. Tas met broodjes ed gaat onderin de kinderwagen. En we zullen de kleinste toch een keer moeten voeden en dan gaan we even ergens zitten. En als ze wel wat moe is tilt mijn man haar wel even op of gaan we alsnog even ergens zitten. Maar ik denk dat het wel goed gaat komen. Buggy in de auto doen en als ze wel moe is de buggy ophalen gaat niet werken. We gaan namelijk naar dierenpark Emmen en zetten de auto bij het nieuwe gedeelte, en als je in het gedeelte in het centrum bent kun je niet zomaar 'even' naar de auto lopen de buggy ophalen. We gokken het erop vandaag :)

Ben ja al weg? Aan de kerkhoflaan kun je gratis parkeren en is dichterbij.
Is op een parkeerplaats met grind/zand naast het spoor. De route word aangegeven met olifanten afdrukken op de stoep.
Tipje als ej 8 euro wilt besparen ;)


Helaas.... we waren al weg en ik lees het nu pas. Ik zal het onthouden voor de volgende keer :-)
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 06 Okt 2013 17:43

Re: Dagje dierentuin en buggy mee? (dochter 3 jaar)

Ze heeft het vandaag prima gered zonder buggy, helemaal niet gemopperd ofzo. Af en toe even zitten en uitrusten. Alleen het teruglopen naar de auto lukte haast niet, ze was zo moe. We hebben haar om en om even opgetild. Het was een leuke dag!
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem166

Bericht 06 Okt 2013 18:26

Re: Dagje dierentuin en buggy mee? (dochter 3 jaar)

Fijn dat het zo'n leuke dag was, Mida.
Ik denk dat wij deze week nog naar Emmen gaan, we hebben een week vrij.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 06 Okt 2013 18:37

Re: Dagje dierentuin en buggy mee? (dochter 3 jaar)

Sanne schreef:Fijn dat het zo'n leuke dag was, Mida.
Ik denk dat wij deze week nog naar Emmen gaan, we hebben een week vrij.



Ja, het blijft een leuke dierentuin en het is voor ons maar een half uurtje rijden
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 06 Okt 2013 19:39

Re: Dagje dierentuin en buggy mee? (dochter 3 jaar)

mida4you schreef:
Sanne schreef:Fijn dat het zo'n leuke dag was, Mida.
Ik denk dat wij deze week nog naar Emmen gaan, we hebben een week vrij.



Ja, het blijft een leuke dierentuin en het is voor ons maar een half uurtje rijden


Ja, het is inderdaad een leuke dierentuin. Wij hebben een Abbo en dik half uur en wij staan in de dierentuin!
november 2010-januari 2013-november 2014

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers