Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vind jij deze actie van de vader echt zo bijzonder..

<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 26 Aug 2015 22:32

Vind jij deze actie van de vader echt zo bijzonder..

een filmpje dat heel internet over gaat, kan de link niet goed kopiëren via de iPad. Maar je hebt hem vast gezien. Zoontje is jarig geweest En heeft een dubbel cadeau gekregen. Ze gaan ruilen en zoon kiest een pop. That's it.. Vader zegt dat alles gewoon mag bla bla bla en dat kind is helemaal blij met die pop.

Prachtig allemaal maar niets bijzonders toch. Er wordt gedaan of die man ik weet niet wat gedaan heeft allemaal maar ik zie er niets bijzonders is. Een kind kiest speelgoed uit wat het leuk vindt, jongen of meisje wat maakt het uit of heten pop is. Hier spelen ze met wat ze willen en als R een pop in de winkel wil krijgt ie, bij wijze van, een pop.

Vind jij die aandacht terecht ? Of het filmpje überhaupt niet zwaar overdreven, wel uitAmerika dat scheelt misschien maar ik vind hetallemaal zo overdreven.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Anoniem286

Bericht 26 Aug 2015 23:01

Re: Vind jij deze actie van de vader echt zo bijzonder..

Ja ik heb dat filmpje gezien, ik vind het ook overdreven. Ik vind het enorm nep hoe die vader het zo uitspreekt en filmt, bleh.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 26 Aug 2015 23:23

Re: Vind jij deze actie van de vader echt zo bijzonder..

Zag het voorbij komen, maar niet gekeken omdat ik ook al zoiets had van hmmm... heel bijzonder??
<<

Anoniem134

Bericht 27 Aug 2015 05:53

Re: Vind jij deze actie van de vader echt zo bijzonder..

Zag het filmpje inderdaad op Facebook voorbij komen, vind vooral hoe vader reageert bijzonder. Dat de zoon een pop heeft uitgekozen/gekregen vind ik niet bijzonder. Mijn dochters spelen ook met auto's, zoontjes van vriendinnen hebben thuis haast allemaal wel een pop/barbie liggen.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 27 Aug 2015 06:57

Re: Vind jij deze actie van de vader echt zo bijzonder..

Ik vind de vader / het filmpje zelf overdreven.. maar het idee erachter wel mooi. Ik denk dat er helaas nog steeds genoeg vaders zijn die het niet leuk zouden vinden als hun zoon een pop zou uitkiezen.. en dat vind ik wel jammer. Het zou echt niet uit moeten maken waar een jongen mee wil spelen. Omgekeerd is het veel minder een probleem volgens mij. Meisjes die met auto's spelen vind bijna niemand raar.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 27 Aug 2015 07:20

Re: Vind jij deze actie van de vader echt zo bijzonder..

CCC schreef:Zag het voorbij komen, maar niet gekeken omdat ik ook al zoiets had van hmmm... heel bijzonder??
Dit ja.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 27 Aug 2015 07:24

Re: Vind jij deze actie van de vader echt zo bijzonder..

Ik zei het gisteren ook tegen mijn man. Er wordt nu iets de hemel in geprezen dat eigenlijk normaal zou moeten zijn. Goed dat het een keer wordt laten zien, maar ik vind er nu te veel poeha en gloria omheen.
L2014 & H2017
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 27 Aug 2015 08:01

Re: Vind jij deze actie van de vader echt zo bijzonder..

Ik kreeg vooral het gevoel dat die vader het zelf helemaal niet zo vanzelfsprekend vond maar even een super goede vader uit wilde hangen. Jammer!
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 27 Aug 2015 08:24

Re: Vind jij deze actie van de vader echt zo bijzonder..

Mijn zoontje heeft ook wel eens een pop uitgezocht en mijn dochter een graafmachine. Lekker belangrijk.
2010 2012
<<

Anoniem211

Bericht 27 Aug 2015 08:29

Re: Vind jij deze actie van de vader echt zo bijzonder..

Ik vond het ook zwaar overdreven
<<

Anoniem313

Bericht 27 Aug 2015 08:37

Re: Vind jij deze actie van de vader echt zo bijzonder..

Ik heb het filmpje niet gezien - en volgens mij mis ik daar weinig aan - maar zou het feit dat zo'n filmpje viral gaat niet betekenen dat het voor heel veel andere mensen weldegelijk bijzonder is?
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 27 Aug 2015 21:08

Re: Vind jij deze actie van de vader echt zo bijzonder..

Ik kwam er eigenlijk op via lindamagazine.nl daar wordt die man de hemel ingeprezen en ik dacht echt van nou ja wat enorm enorm overdreven allemaal.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Anoniem168

Bericht 28 Aug 2015 09:41

Re: Vind jij deze actie van de vader echt zo bijzonder..

Ha, ik dacht dat ik de enige was. Ik snap de 'ophef' ook niet. Vind het ook erg gemaakt overkomen, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 29 Aug 2015 21:08

Re: Vind jij deze actie van de vader echt zo bijzonder..

Als hij het zo normaal vindt, waarom het dan zo benoemen? Dat ik vandaag mijn tanden heb gepoetst, hoef ik toch ook niet zo breeduit te melden??? Juist door het zo te filmen maak je er een "big deal" van...
Afbeelding

Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers