Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dreumesproof speeltje met veel licht

<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1956

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 27 Aug 2015 09:29

Dreumesproof speeltje met veel licht

Iemand heel toevallig een tip voor een leuk dreumesproof speeltje waar bij voorkeur zoveel mogelijk licht uit komt of veel lampjes in zitten? De jongste is bijna geobsedeerd door lampen, het liefst moeten hier de hele dag door de lampen aan en uit en overal waar licht uit komt is interessant. Dus ik dacht, misschien leuk om iets voor hem te kopen waar hij zelf mee kan spelen en waar licht in zit. We hebben wel wat speeltjes waar een klein lampje in zit (bijvoorbeeld zijn toet toet auto's) maar dat is te weinig licht. Dus nu zoek ik iets leuk voor onze lampenfreak :P
<<

Anoniem123

Bericht 27 Aug 2015 10:21

Re: Dreumesproof speeltje met veel licht

Wij hebben zo'n projector voor de jongste wat figuurtjes op het plafond laat schijnen. Komt ook licht vandaan. Zit zelfs een muziekje bij, misschien is dat wat voor hem.
<<

Anoniem 146

Bericht 27 Aug 2015 10:53

Re: Dreumesproof speeltje met veel licht

Bij de hema hebben (of hadden) ze zaklampen voor kinderen. Licht is niet al te fel. In de vorm van verschillende dieren.
<<

Anoniem193

Bericht 27 Aug 2015 10:59

Re: Dreumesproof speeltje met veel licht

een discolamp?
<<

Anoniem198

Bericht 27 Aug 2015 12:26

Re: Dreumesproof speeltje met veel licht

Wat grappig mijn zoontje heeft ook een fascinatie voor lampen
Wij hebben deze gekocht http://www.luvion.nl/overige-babyproducten/
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 27 Aug 2015 12:54

Re: Dreumesproof speeltje met veel licht

Niet echt speelgoed, maar wij hebben dit nachtlampje/ projector van Habba. Het is gewoon een stilstaand beeld en het lampje gaat automatisch aan als het donker wordt en uit als de gordijnen open gaan:
http://pimsolifant.nl/thema/verlichting ... omkabouter
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1956

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 27 Aug 2015 14:16

Re: Dreumesproof speeltje met veel licht

Bedankt voor de tips! Een projector hebben we al, en vindt hij inderdaad erg leuk. Ik zoek nu meer iets waar hij zelf aan kan zitten, ik vind een zaklamp wel een goed idee. Ik zal eens kijken of ik er eentje kan vinden die hij het liefst ook zelf kan aanzetten, dat zou helemaal het einde zijn (knopjes zijn ook al zo leuk). En anders help ik hem wel. Discolamp is ook een leuk idee om hem naar te laten kijken! Z'n grote zus wil er geloof ik graag eentje voor haar verjaardag, dus misschien kan hij dan op haar kamer gezellig 'meedoen' met de disco.
<<

Anoniem123

Bericht 27 Aug 2015 14:35

Re: Dreumesproof speeltje met veel licht

een discobal is wel erg gaaf! Net zoals een lava lamp (bestaan ze nog)
Dat vond ik ook altijd wel fascinerend om naar te kijken, maar daar kan je verder niet echt aanzitten.
<<

Anoniem 146

Bericht 27 Aug 2015 15:01

Re: Dreumesproof speeltje met veel licht

SarahKey schreef:een discobal is wel erg gaaf! Net zoals een lava lamp (bestaan ze nog)
Dat vond ik ook altijd wel fascinerend om naar te kijken, maar daar kan je verder niet echt aanzitten.


Plus, het duurde bij mij vroeger echt úren voordat het eens warm was en de lava ook ging bewegen. :smile:
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 27 Aug 2015 15:13

Re: Dreumesproof speeltje met veel licht

Hippie schreef:Bedankt voor de tips! Een projector hebben we al, en vindt hij inderdaad erg leuk. Ik zoek nu meer iets waar hij zelf aan kan zitten, ik vind een zaklamp wel een goed idee. Ik zal eens kijken of ik er eentje kan vinden die hij het liefst ook zelf kan aanzetten, dat zou helemaal het einde zijn (knopjes zijn ook al zo leuk). En anders help ik hem wel. Discolamp is ook een leuk idee om hem naar te laten kijken! Z'n grote zus wil er geloof ik graag eentje voor haar verjaardag, dus misschien kan hij dan op haar kamer gezellig 'meedoen' met de disco.


Niet heel goedkoop, maar hier hebben ze in ieder geval wel zaklampen die projecteren: http://pimsolifant.nl/thema/verlichting met een boekje met slaapverhalen zie ik, dat vind ik dan persoonlijk weer heel schattig.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 27 Aug 2015 15:16

Re: Dreumesproof speeltje met veel licht

Een zaklamp is ook een leuk idee voor mijn dreumes, die is ook al zo geobsedeerd door lampen. Voor ik de deur uitga moet ik altijd controleren of er niet ergens nog een lamp aanstaat :wink:

Ooh, mijn lavalamp zal ze ook fantastisch vinden! Maar inderdaad, voordat dat ding eens opgewarmd is...
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 27 Aug 2015 19:30

Re: Dreumesproof speeltje met veel licht

Ik had een glitterlamp, zelfde idee als een lavalamp maar dan met glitters. En dat ging best snel hoor! Het reflecteerde ook zo mooi op de muren. Hierdoor sliep ik makkelijker.
L2014 & H2017
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 27 Aug 2015 19:32

Re: Dreumesproof speeltje met veel licht

oh, kijk nou!

http://www.intertoys.nl/speelgoed/kinde ... r-changing

De lamp wordt wel erg warm trouwens.
L2014 & H2017
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 27 Aug 2015 19:40

Re: Dreumesproof speeltje met veel licht

Naomi heeft een zaklamp van vtech, dikke hit! Zal even zoeken of ik een linkje kan vinden

Deze, ze heeft er erg veel plezier mee. https://www.google.nl/search?q=vtech+mi ... iXU2SkM%3A
<<

Anoniem123

Bericht 27 Aug 2015 19:57

Re: Dreumesproof speeltje met veel licht

Mrs. Jansen schreef:
SarahKey schreef:een discobal is wel erg gaaf! Net zoals een lava lamp (bestaan ze nog)
Dat vond ik ook altijd wel fascinerend om naar te kijken, maar daar kan je verder niet echt aanzitten.


Plus, het duurde bij mij vroeger echt úren voordat het eens warm was en de lava ook ging bewegen. :smile:


oh dat wist ik niet! Ik mocht er nooit 1 zelf, zag ze alleen bij anderen.
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 27 Aug 2015 21:07

Re: Dreumesproof speeltje met veel licht

Je hebt ook van die kralenplanken met licht eronder. Oefent hij meteen de fijne motoriek;)
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:33

Bericht 27 Aug 2015 23:42

Re: Dreumesproof speeltje met veel licht

Ayla schreef:Naomi heeft een zaklamp van vtech, dikke hit! Zal even zoeken of ik een linkje kan vinden

Deze, ze heeft er erg veel plezier mee. https://www.google.nl/search?q=vtech+mi ... iXU2SkM%3A


Deze hebben wij ook, leuk ding!
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1956

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 28 Aug 2015 16:40

Re: Dreumesproof speeltje met veel licht

Die van v-tech ziet er leuk uit, zal eens kijken of ik die kan vinden!
<<

Anoniem193

Bericht 28 Aug 2015 16:52

Re: Dreumesproof speeltje met veel licht

SarahKey schreef:een discobal is wel erg gaaf! Net zoals een lava lamp (bestaan ze nog)
Dat vond ik ook altijd wel fascinerend om naar te kijken, maar daar kan je verder niet echt aanzitten.


Die dingen worden ook echt heel heet, dus niet zo geschikt voor een dreumes...
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:01

Bericht 28 Aug 2015 17:22

Re: Dreumesproof speeltje met veel licht

Hier hebben we een spookje van ikea. Deze kleurt blauw en groen, mijn dochter vindt hem super.
Het is wel gewoon een lampje en geen speelgoed maar ze vindt het leuk om hem vast te houden en eraan te voelen enzo.
En ik vind het handig dat je hem gewoon kunt opladen.
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1956

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 28 Aug 2015 17:30

Re: Dreumesproof speeltje met veel licht

Zo'n soort lampje als jij omschrijft heb ik ook nog Fender, die is nog van dochter. Al gebruikt die hem niet echt meer, ze wil hem niet afstaan. Zal eens kijken als ze op school zit wat zoon daarmee doet, anders kan ik bij ikea voor hem ook wel een lampje halen. Dochter heeft een konijntje van luvion.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers