Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Activity tracker

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 27 Aug 2015 14:26

Activity tracker

Eigenlijk zit ik er steeds meer aan te denken om zo ding eens aan te schaffen. Gewoon om te meten en eten hoeveel je nu eigenlijk beweegt, hoeveel je slaapt etc etc. Maar: er zijn er wel 100 op de markt, is het niet gewoon iets dat je na drie keer gebruiken als 'leuk om te weten' beschouwt maar daarna weer verstoft? Daarnaast zijn die dingen ook niet echt goedkoop ofzo. Dus mijn vraag is eigenlijk: heeft iemand zon ding? En zo ja: welke en gebruik je het nu echt?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 27 Aug 2015 14:27

Re: Activity tracker

Geen idee trouwens of dit de goede pijler is, of juist weer bij Beauty en Mode!
<<

Anoniem156

Bericht 27 Aug 2015 21:46

Re: Activity tracker

Ik heb de app S health gewoon van Samsung en die houdt m'n stappen bij en kan volgens mij ook m'n slaap bijhouden.
Ik vind het wel grappig, maar ik zou geen 100 euro uitgeven voor zo'n fitbit oid.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 27 Aug 2015 21:50

Re: Activity tracker

Poubelle schreef:Ik heb de app S health gewoon van Samsung en die houdt m'n stappen bij en kan volgens mij ook m'n slaap bijhouden.
Ik vind het wel grappig, maar ik zou geen 100 euro uitgeven voor zo'n fitbit oid.


Dit!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12152

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Aug 2015 21:54

Re: Activity tracker

Lejow schreef:
Poubelle schreef:Ik heb de app S health gewoon van Samsung en die houdt m'n stappen bij en kan volgens mij ook m'n slaap bijhouden.
Ik vind het wel grappig, maar ik zou geen 100 euro uitgeven voor zo'n fitbit oid.


Dit!

hier precies zo. Zou er nooit geld aan uitgeven. Vind die app echt leuk wil elke dag mijn doel halen :smile:
Afbeelding
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5496

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 27 Aug 2015 21:59

Re: Activity tracker

Ik wil er ook graag een maar vind ze ook erg duur. En inderdaad hoe lang blijft het interessant... Ik weet dat Cynthia van www.misslipgloss.nl er één heeft en er heel blij mee is, zij gebruikt hem al twee jaar of zo. Maar zij is ook heel fanatiek met wandelen elke ochtend en middag.

Over die app, dat betekent dat je dan heel de dag je telefoon bij je moet dragen? Ik mag dit niet op mijn werk en ik vind dit ook helemaal niet lekker zitten in mijn broekzak. Hoe doen jullie dit dan?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 27 Aug 2015 22:10

Re: Activity tracker

Jep, want hij registreert je stappen. Ik heb m meestal wel in mn broekzak zitten, maar vergeet m ook vaak zat.
en daarbij is hij niet altijd even accuraat want het zelfde rondje verschilt nogal eens flink in het aantal stappen :P
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12152

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Aug 2015 22:13

Re: Activity tracker

ik heb hem altijd in mijn broekzak. Bij een lossere broek heb je meer stappen haha. Viel mij laatst op. Ik doen ook vaan een wandeltocht en dan heb ik de route erbij en dan kan je ook zien hoever je gelopen hebt
Afbeelding
<<

Anoniem193

Bericht 28 Aug 2015 07:51

Re: Activity tracker

Ik heb een jawbone al is hij kapot. Zoon heeft hem gesloopt.
Ik vond het echt super fijn en het hielp mij echt op de stappen per dag te halen en om eerder naar bed te gaan. Gewoon een sport om zoveel mogelijk dagen achter elkaar je doelen te halen ;)
Nu heb ik hem niet meer, maar de gewoontes heb ik nog wel. Dus ik zorg nog dat ik op tijd naar bed ga en voldoende beweeg.
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1064

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 28 Aug 2015 09:57

Re: Activity tracker

Ik heb een band, maar die kun je nog niet in Nederland kopen. Het is de Jaybird Reign. Hij was niet goedkoop inderdaad. Volgens mij iets van 170 euro.

Deze is redelijk uitgebreid. Hij kan lopen, rennen, fietsen en zwemmen bijhouden.
Daarnaast ook slaap uiteraard en je kunt 's ochtends kijken hoe actief je lichaam die dag kan zijn. Dat berekent ie doordat je je vinger op een sensor houdt. Hij geeft ook aan hoeveel slaap je nodig zult hebben voor de komende nacht.
Uiteraard hoort hier een app bij waarop je je activiteiten kunt uitlezen.
Je hoeft niet de telefoon de hele dag bij je te houden. Je kunt hem gewoon synchroniseren wanneer je wilt.

Het is wel een opkomend iets in deze tijd. Garmin heeft nog uitgebreidere banden. Deze zijn wel in Nederland te koop.

Ik vind het een erg leuk ding. Vind het grappig om te zien wat ik allemaal op een dag doe en deze band ziet er ook nog mooi uit. Geen super groot onhandig ding om je arm.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 28 Aug 2015 10:06

Re: Activity tracker

Ja ik zag de Moov band. Die is nu als introductie prijs 60 dollar, en dat vond ik nog wel een redelijke prijs. Die houdt ook slaap & beweging bij en corrigeert je ook tijdens het sporten als je bijvoorbeeld te hard neerkomt oid.

Het leek me wel nuttig en handig maar vroeg me echt af hoe je het nu gebruikt.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers