Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar droomde jij over net voor je wist dat je zwanger was?

<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 27 Aug 2015 12:46

Waar droomde jij over net voor je wist dat je zwanger was?

Ik ben een boek aan het lezen over zwanger worden en zijn. En daar staat in dat vrouwen die net voor hun NOD zitten vaak over hetzelfde onderwerp dromen. Ga natuurlijk even niet zeggen waar het onderwerp over gaat. :wink: Dus ik ben benieuwd. Waar droomde jij over?
Laatst gewijzigd door Isolt op 27 Aug 2015 14:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
10-08-2017 ♥
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 27 Aug 2015 13:36

Re: Standaard Waar droomde jij over net voor je wist dat je

Ik heb vorig jaar vlak voordat ik wist dat ik zwanger was, en een paar weken later nog eens, gedroomd dat mijn kiezen aan't afbrokkelen waren. De eerste keer dat ik die droom had gehad, had ik het daarover met mijn werkgeefster. Zij gaf toen aan dat zulke dromen een nieuw begin kunnen aankondigen. Vlak daarna kwam ik erachter dat ik zwanger was. Een paar weken later had ik die droom weer. Toen ik dat tegen m'n werkgeefster vertelde, vroeg ze meteen of ik zwanger was. Ik had het eigenlijk nog even voor me willen houden, maar kon het niet meer ontkennen.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem151

Bericht 27 Aug 2015 13:50

Re: Standaard Waar droomde jij over net voor je wist dat je

Nu je het zegt, Mickey.. Ik heb ook gedroomd over tanden toen. Maar dan mijn voortanden die los zaten
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 27 Aug 2015 14:03

Re: Standaard Waar droomde jij over net voor je wist dat je

Ik ben wel benieuwd wat voor onderwerp dat is. Ik kan me van beide keren geen heel specifieke dromen herinneren eigenlijk. Dat van die tanden herken ik overigens wel, heb ik ook vaker gehad. Maar volgens mij niet specifiek vlak voordat ik erachter kwam dat ik zwanger was.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 27 Aug 2015 14:09

Re: Standaard Waar droomde jij over net voor je wist dat je

Ik droomde de nacht voordat ik testte dat ik een kindje had en een rode kinderwagen, wat ik maar gek vond want ik hou helemaal niet van rood. Maar dat was 1 dag na mijn NOD en ik wist gevoelsmatig al dat ik zwanger was omdat ik al misselijk was. Dus ik denk niet dat dit de droom is die iedereen zou moeten hebben. Ik onthou eigenlijk nooit wat ik droom.
Uiteindelijk hebben we via Marktplaats inderdaad voor een prikkie een rode bugaboo gekocht maar inmiddels wel een andere kleur bekleding.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 27 Aug 2015 14:42

Re: Waar droomde jij over net voor je wist dat je zwanger wa

Sorry voor de slechte titel. Ik heb deze vraag ook ergens anders gepost. Daarna geknipt en geplakt. Dat is niet helemaal goed gegaan.
10-08-2017 ♥
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 27 Aug 2015 16:48

Re: Waar droomde jij over net voor je wist dat je zwanger wa

Ik droomde dat ik positief testte en dat de test roze kleurde. Werd toen wat vrolijk wakker en wilde weer lekker verder slapen tot een stem in mijn hoofd zei 'JE MOET NU TESTEN' en die was positief, een week voor mn NOD ofzo..
<<

Anoniem148

Bericht 27 Aug 2015 17:18

Re: Waar droomde jij over net voor je wist dat je zwanger wa

Geen idee eigenlijk. Was op huwelijksreis dus alles was anders.
Kan je het niet in een spoiler zetten? Ben benieuwd
<<

Anoniem198

Bericht 27 Aug 2015 18:11

Re: Waar droomde jij over net voor je wist dat je zwanger wa

Een paar dagen voordat ik wist dat ik zwanger was droomde ik dat ik aan het bevallen was van een jongen.
Alles ging heel snel en we hadden ook nog geen naam.
Ik was de droom alweer vergeten. Mijn vriend herinnerde mij eraan toen onze zoon geboren was dat het wel erg overeen kwam.
<<

Anoniem280

Bericht 27 Aug 2015 23:14

Re: Waar droomde jij over net voor je wist dat je zwanger wa

Ik droomde over de vakantie die toen komen ging.
Kreeg die week.vakantie.
Heb 1x gedroomd dat ik losse tanden had die uitvielen.
Toen was ik niet zwanger.

De nacht voor mijn echo droomde ik dat ik een oogtest kreeg en bij een negatieve uitslag kreeg ik een tweeling :palm:
Volgende dag echo en idd, er waren echt 2 vruchtjes te zien.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 28 Aug 2015 05:10

Re: Waar droomde jij over net voor je wist dat je zwanger wa

Het komt nog niet overeen met wat er in het boek stond. Hahaha Maar ik zet het even hier neer.


Spoiler: weergeven
Het zijn witte vogels.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem148

Bericht 28 Aug 2015 06:42

Re: Waar droomde jij over net voor je wist dat je zwanger wa

Nee hoor. Dat zeker niet anders had ik dat nog wel geweten.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers