Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Baby 9 maanden huilt erg veel

<<

Tweeling

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 292

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:27

Bericht 27 Aug 2015 18:00

Baby 9 maanden huilt erg veel

De titel zegt het al. We zitten behoorlijk met onze handen in het haar wbt onze baby van 9 maanden. Het was altijd al een pittig mannetje maar de laatste paar weken is het bar en boos. Hij slaapt s avonds en s nachts heel goed. Maar zodra hij s ochtends beneden is begint hij met mopperen huilen en krijsen en dit gaat decielen dag door tenzij hij eet of slaapt. Als ik met hem weg ga gaat het wel redelijk, wel veel gemopper. Hij kan kruipen zitten en staan, een snelle Jelle. Ik heb zelf het idee dat hij heel gefrustreerd is. Op de grond, in de box maakt niet uit her is allemaal 2 minuten goed en daarna begint het huilen weer. Mijn huis is een zooi en ik ben heel snel kribbig ook vooral naar mijn man en dochter. Hebben jullie misschien tips?
Afbeelding


Afbeelding
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 27 Aug 2015 18:09

Re: Baby 9 maanden huilt erg veel

De enige tip die ik heb is probeer op te laden als hij slaapt.
Wij hebben het met onze oudste ook gehad, was een boel frustratie maar helaas ook een ontzettend pittig karakter. Ze wordt bijna 4 en er is nog weinig veranderd, het wordt wel beter nu ze kan praten en veel dingen zelf al kan.

In ieder geval veel herkenning, sterkte! (Ps ik denk dan altijd maar dat later ze er misschien best plezier van heeft dat ze zo'n doorzetter is)
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 27 Aug 2015 18:13

Re: Baby 9 maanden huilt erg veel

Wij hebben dit met Luuk heel erg gehad. Daarnaast sliep hij ook nog eens heel slecht. Het was bij hem puur frustratie. Hij wou alles zo graag maar kon het niet. Met 12 maanden liep hij en vanaf toen werd hij een stuk makkelijker!
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Patsy

Bericht 27 Aug 2015 18:21

Re: Baby 9 maanden huilt erg veel

Hier was de oudste met 9 maanden ook niet gezellig. Hij huilde veel, was boos en, naar mijn idee, gefrustreerd. 's Nachts ging het ook slecht doordat hij toen last kreeg van tandjespijn. Vanaf iets voor zijn eerste verjaardag ging het een stuk beter.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 27 Aug 2015 18:55

Re: Baby 9 maanden huilt erg veel

Hier is dat ook zo met de oudste. Inmiddels praat ze heel goed, maar het blijft een pittige driftkikker. Gelukkig slaapt ze zo goed. Het zelf spelen is trouwens wel wat beter geworden inmiddels.
<<

anoniem203

Bericht 27 Aug 2015 19:24

Re: Baby 9 maanden huilt erg veel

Ik heb dit nu ook bij mijn jongste. Die is nu 17 maanden en loopt sinds deze week goed en volgens mij is er echt een wereld voor hem open gegaan. En nu is hij een stuk minder gefrustreerd. T. is erg pittig. De oudste kon nog eens mee ergens op een terrasje zitten maar met de T. gaat dat echt niet. Vast zitten in een kinderstoel vind hij niet leuk en is dan continue aan het piepen. Hij is alleen stil als hij iets te eten heeft maar hem een half uur aan een stuk te laten eten is natuurlijk ook niet de oplossing. praten kan hij nog niet op 2 woordjes na. Dus soms wil hij iets wat ik niet snap en dan krijg hij echt een driftbui. De oudste heeft dit echt nog nooit gehad. Heel vermoeiend en net wat Parel zegt. Laadt jezelf op als hij ligt te slapen. Dan scheelt voor jezelf wel iets.
<<

Tweeling

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 292

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:27

Bericht 27 Aug 2015 20:22

Re: Baby 9 maanden huilt erg veel

Bedankt voor jullie reacties, ik hoop dat het hier rond een jaar ook echt beter gaat. Herken dit gedrag totaal niet van de oudste, zo'n makkelijke baby was dat. Haha Ava nou inderdaad echt geen haar op m'n hoofd die eraan denkt hem mee uit eten te nemen bijv, hij schreeuwt het hele restaurant bij elkaar dan. Net huilde hij in z'n bedje, voelde erg warm 39.8 temp. Misschien speelde dat de afgelopen dagen ook wel mee...pffff konden ze maar praten
Afbeelding


Afbeelding
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 20:45

Bericht 27 Aug 2015 20:29

Re: Baby 9 maanden huilt erg veel

Wat lastig zeg. Ik wilde idd net vragen is er niets lichamelijks aan de hand? Ik herken het niet van mijn kinderen, of ik weet het niet meer is al zolang geleden. Maar ik zou idd eens uitsluiten dat het niet '' gewoon''' iets lichamelijks is.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ginny