Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Laarzen

<<

Anoniem57

Bericht 26 Sep 2013 07:20

Re: Laarzen

Hier 1 paar laarsjes en 1 paar sneakers in de winter, wellicht nog uggs of snowboots als het echt koud wordt.
In de zomer 1 paar sandalen en 1 paar sneakers.
<<

IceCream

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 33

Geregistreerd: 05 Sep 2013 12:34

Bericht 26 Sep 2013 08:18

Re: Laarzen

Ik heb deze gekocht voor mij dochter.

http://www.omoda.nl/kinderschoenen/meis ... 43276.html

Ze krijgt er nog een paar sportievere schoenen bij.
Meisje 6 jaar
Jongen 4 jaar
Meisje 3 jaar
Meisje 0 jaar
<<

Anoniem 82

Bericht 26 Sep 2013 08:30

Re: Laarzen

Parel, ze zijn wel geweldig leuk die laarzen!

Hier ook meerdere paren schoenen. Vaak eentje meer voor 'net' en een paar dat bijvoorbeeld naar de psz aan gaat (al dragen ze buiten met viezigheid kaplaarzen daar). En ik zorg dan vaak dat een van de paren wat meer neutraal is zodat het bij veel dingen staat. En dan het andere paar wat meer uitgesproken qua kleur.

Zo heb ik deze winter een paar zwarte laarzen voor haar, kan mooi overal bij. En een paar blauwe met studs en glitters. En nu moet ik bekennen dat ze ook nog drie paar sneakers heeft op het moment :laughcry: Normaal is dat niet zo veel als nu, maar ze kreeg een keer schoenen van mijn vriend, en een ander paar had ze al en past ze nog steeds. En ik kwam laatst schoenen met lampjes tegen die ik niet kon laten staan..

Maar meestal twee paar, zowel zomer als winter. Zomer dan iets van sandalen en sneakers, winter twee paar laarzen of een paar laarzen en een paar sneakers.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 26 Sep 2013 14:20

Re: Laarzen

Photobucket werkte niet mee vanmorgen... Maar bij deze!
Afbeelding

Hier trouwens ook nog regenlaarsjes en snowboots.
Regenlaarsjes past ze nog van vorig jaar, snowboots nog geen idee van!
December 2009
juli 2012
<<

Anoniem83

Bericht 26 Sep 2013 14:27

Re: Laarzen

Hier past ze haar Clic laarzen van vorig jaar nog. Verder heeft ze goudkleurige gympen van Hip en Uggs bailey bow voor als het kouder wordt (ze heeft altijd enorm koude voeten in laarzen en gympen, in deze niet). Hier dus 3 paar (naast haar snowboots en regenlaarzen)
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:24

Bericht 26 Sep 2013 15:26

Re: Laarzen

http://www.zara.com/nl/nl/kinderen/baby ... 86505.html

Deze sneakers. Ze zijn echt ontzettend leuk! Ik wil er nog laarsjes bij. Ik vrees dat ik ga zwichten voor de Shoesme laarsjes. Té leuk!

Ik heb voor L. in de winter een paar laarzen, sneakers en snowboots. In de zomer een paar dichte schoentjes en sandalen.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Anoniem57

Bericht 26 Sep 2013 15:33

Re: Laarzen

Sophiee ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je dochter!
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 26 Sep 2013 17:21

Re: Laarzen

Ik vind je ticker ook heel schattig Studie!

Hier koop ik maar 1 paar schoenen voor ze ( zeg ik nu ;) ). En ze hebben nog een praar regenlaarsjes, maar die hebben ze nog nooit aangehad.
Afbeelding
<<

Anoniem91

Bericht 26 Sep 2013 18:13

Re: Laarzen

Susan schreef:Ik zag een paar jaar geleden op de peuterspeelzaal een meisje met Shabbies, die vond ik zo gaaf, ik heb me altijd voorgenomen dat ik die voor Yrsa wil. Voor nu heeft ze genoeg laarzen en schoenen, maar misschien in de volgende maat.


Volgens mij bestaan die niet meer, ik heb me namelijk ook al rot gezocht.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 26 Sep 2013 18:14

Re: Laarzen

Dat zou heel goed kunnen, ik heb er ook al een beetje naar gezocht op internet en ik kon ze inderdaad ook niet zo gauw vinden, terwijl ze ze voorheen volgens mij gewoon bij de Bijenkorf hadden.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem91

Bericht 26 Sep 2013 18:16

Re: Laarzen

Susan schreef:Dat zou heel goed kunnen, ik heb er ook al een beetje naar gezocht op internet en ik kon ze inderdaad ook niet zo gauw vinden, terwijl ze ze voorheen volgens mij gewoon bij de Bijenkorf hadden.


Volgens mij is het ook maar één jaar geweest. Ik ga binnenkort naar de Fred winkel en ga het eens navragen.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 26 Sep 2013 18:29

Re: Laarzen

_Lana_ schreef:Ik vind je ticker ook heel schattig Studie!
Hier koop ik maar 1 paar schoenen voor ze ( zeg ik nu ;) ). En ze hebben nog een praar regenlaarsjes, maar die hebben ze nog nooit aangehad.



Thanks, jij ook nog parel!
Ik had eerst twee baby'tjes zoals jij Lana maar dat kon ik niet vinden, misschien zat ik ook op een andere website. Maar dit vond ik ook wel leuk! Zag gisteren dat wij de zelfde achtergrond hadden parel,Maar ja die vond ik ook het leukst :-)
:heart: :heart: 2011
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:24

Bericht 26 Sep 2013 19:19

Re: Laarzen

Parel schreef:Sophiee ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je dochter!


Haha, ik zat vandaag toevallig te twijfelen of ik een foto zou plaatsen. Heb t nog niet eerder gedaan! Misschien toch maar eens doen.. ;)
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Anoniem57

Bericht 27 Sep 2013 11:24

Re: Laarzen

Krijg ik net de laarzen binnen, wil ik ze aan doen, gaan ze met geen mogelijkheid over haar wreef heen, L. au au .. Zit er in de doos van maat 23, maat 22 aan laarzen! Maar ja .. nu twijfel ik weer, als ik al zo zat te pielen met maat 22, zal maat 23 dan ook niet te klein zijn? Maar goed, dat zien we dan wel weer .. eerst deze maar eens retour, pffff!
<<

Anoniem57

Bericht 27 Sep 2013 11:34

Re: Laarzen

Net kleertjes.com gebeld, schoenen zijn er helemaal niet meer in haar maat, nergens meer.
Dus krijg nu geld terug, en dan gaan we maar in de winkel kijken een keer..
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 27 Sep 2013 13:26

Re: Laarzen

Ahh nee wat balen!!!

Ik ben vanmorgen wel geslaagd :)
Zal straks eens een foto maken!
December 2009
juli 2012
<<

Anoniem33

Bericht 27 Sep 2013 13:30

Re: Laarzen

Wie kan mij vertellen hoe het merk brakkies/ braqeez valt?
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 27 Sep 2013 14:24

Re: Laarzen

Wat wil je weten?
Ik heb vanmorgen deze van braqeez gekocht voor F:
Afbeelding
December 2009
juli 2012
<<

Zebraatje

Noob

Berichten: 35

Geregistreerd: 09 Sep 2013 20:21

Bericht 27 Sep 2013 15:10

Re: Laarzen

Deze, ook van braqeez

Afbeelding
<<

_Jet

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:56

Bericht 27 Sep 2013 16:09

Re: Laarzen

Liadan schreef:Nog niet gekocht, maar ik ga deze voor mijn dochter kopen in het bruin of blauw:
Afbeelding


Ik heb ze voor S in het blauw gekocht!
<<

Anoniem219

Bericht 06 Okt 2013 14:45

Re: Laarzen

Ik heb deze gekocht voor D

Afbeelding

Kom ik er thuis achter dat het achterste stukje van haar zool klik klak is. Zouden jullie je hieraan storen?
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Nan