Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sollicitatietopic

<<

Anoniem205

Bericht 22 Aug 2015 18:43

Re: Sollicitatietopic

Marni, spannend! Ik duim voor je dat je de stagedag krijgt wanneer je wilt :) En dat telefoneren lukt je wel joh!

MzCharlotte, oh wat spannend! Mijn duimen draaien overuren voor je.
Sam, wat goed van je man. Heel veel succes voor hem.
Katrien, wat goed! Fijn he, een netwerk :)


Mijn gesprek ging echt GOED! Zo leuk, zo'n leuke functie. Echt je eigen tokootje opbouwen. En blijkbaar heb ik een goede indruk achtergelaten, want ik ben door voor het 2e gesprek. Hoor vermoedelijk maandag wanneer, want de recruiter had niet op "send" gedrukt toen hij mijn gegevens wilde doorsturen. Daar kwam hij na 18u pas achter... :palm:

Echt, duimen jullie voor me? Het is zo'n huge kans!
<<

Anoniem119

Bericht 24 Aug 2015 10:53

Re: Sollicitatietopic

Oh wow dat klinkt goed, Oreo. Je enthousiasme straalt van je bericht af. Ik ga heel erg voor je duimen. Is het in de buurt?
En wat stom van die recruiter, maar gelukkig kwam hij er uiteindelijk achter.

Ik ben vandaag m'n proefles aan het voorbereiden, vind het zo leuk! Alleen lastig dat de les maar 30 minuten mag duren. Ik wil graag laten zien dat ik goed weet hoe je een goede les opbouwt, maar daar is dan amper tijd voor. Maar ik denk dat het me wel lukt! Het idee wat ik heb is in elk geval heel goed.
<<

Anoniem205

Bericht 24 Aug 2015 16:09

Re: Sollicitatietopic

Morgen mag ik al :) Spannend!
Is vrij dichtbij ja, ongeveer 30-35km. Morgen weet ik hopelijk al meer!

Wanneer mag jij je proefles geven?
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 25 Aug 2015 15:13

Re: Sollicitatietopic

Succes Oreo en Marin!

Ik ben ook aan het rondkijken, maar vind nog weinig echt leuk vacatures. Maar vandaag wel 1 tegengekomen, echter is het best ver weg, in Emmen. Is voor mij ongeveer 110 km, reistijd ruim een uur, maar geen idee hoe het met de files staat. Dus ik twijfel of ik uberhaupt moet reageren. Op zich is reistijd niet direct een probleem (mits het vergoed is) en zou ook best een beetje in de buurt willen gaan wonen, maar niet helemaal daar, maar bijvoorbeeld Zwolle, maar dat is alsnog 50 minuten reistijd. Wat zouden jullie doen? En zou je de bereidheid om te verhuizen vermelden in de brief (terwijl ik niet bereid ben om helemaal daarheen te verhuizen?).
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 25 Aug 2015 18:13

Re: Sollicitatietopic

Jorja schreef:Succes Oreo en Marin!

Ik ben ook aan het rondkijken, maar vind nog weinig echt leuk vacatures. Maar vandaag wel 1 tegengekomen, echter is het best ver weg, in Emmen. Is voor mij ongeveer 110 km, reistijd ruim een uur, maar geen idee hoe het met de files staat. Dus ik twijfel of ik uberhaupt moet reageren. Op zich is reistijd niet direct een probleem (mits het vergoed is) en zou ook best een beetje in de buurt willen gaan wonen, maar niet helemaal daar, maar bijvoorbeeld Zwolle, maar dat is alsnog 50 minuten reistijd. Wat zouden jullie doen? En zou je de bereidheid om te verhuizen vermelden in de brief (terwijl ik niet bereid ben om helemaal daarheen te verhuizen?).


Ik zou kijken of je er via online zoeken achter kan komen hoe het met de files staat. Een uur reistijd vind ik persoonlijk prima te doen, maar dagelijks de file er bovenop, zou ik echt niet trekken. Aangezien je niet van plan bent veel dichterbij te gaan wonen (gezien de mogelijke reistijd van 50 minuten die je noemt) zou ik dat eerlijk gezegd niet opnemen. Overigens zou ik er in dit geval niet op rekenen dat je reistijd vergoed krijgt, dat is in de meeste gevallen voor eigen rekening, en op basis van je bericht neem ik even aan dat het om een functie met vaste standplaats gaat? Mocht het echt je droombaan zijn zou ik ervoor gaan (iets doen waar je passie voor hebt maakt veel goed), maar anders zou ik als ik jou was wellicht even verder kijken.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 25 Aug 2015 20:51

Re: Sollicitatietopic

Ik heb volgende week weer eens een gesprek en ik hoop hoop zo dat dit het wordt. Het is echt ideaal qua uren, flexibiliteit en afstand. Dus flink duimen!

Komt vast goed met je oefenles Marin!

En Marni, ik ga ook voor je duimen en ook dat je een hele leuke parttime baan ernaast vindt :ja:
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 25 Aug 2015 21:36

Re: Sollicitatietopic

Jorja, gewoon solliciteren juist. Dat verplicht je immers tot niks. Ik zou dan vervolgens na de gesprekken (als het zover komt) bepalen of de baan je het reizen waard lijkt.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 26 Aug 2015 02:19

Re: Sollicitatietopic

Jorja, vanaf waar zal je dan naar Emmen gaan reizen?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Patsy

Bericht 26 Aug 2015 09:38

Re: Sollicitatietopic

Rizzoli schreef:Jorja, vanaf waar zal je dan naar Emmen gaan reizen?


Dit wilde ik ook vragen.

Een uur reistijd zou mij, nu ik kinderen heb, wel tegenhouden. Voordat er kinderen waren vond ik dat geen probleem. Als naar Zwolle verhuizen je ruim 10 minuten scheelt zou ik het er niet voor over hebben. Ik zou alleen in de brief vermelden dat ik zo willen verhuizen als je ook echt in de buurt wilt gaan wonen (in gemeente Emmen dus).
<<

Anoniem205

Bericht 26 Aug 2015 10:01

Re: Sollicitatietopic

Ik heb de baan :) :) :)

Jorja, die 20 minuten reizen zouden mij dan ook niet meer uitmaken.
Verkijk je niet, 50 minuten is nog steeds erg veel. Ik reis momenteel 75 minuten enkele reis (met OV). Ik vind het een drama. Enige voordeel is dat ik rustig in de trein kan zitten en kan ontspannen. IN de auto kan dat niet.
Maar, het zou mij er niet van weerhouden toch te solliciteren.

Succes!
<<

Patsy

Bericht 26 Aug 2015 10:20

Re: Sollicitatietopic

Gefeliciteerd Oreo! Wanneer begin je?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 26 Aug 2015 10:31

Re: Sollicitatietopic

Wat voor baan Oreo, enne.. gefeliciteerd!
<<

Anoniem205

Bericht 26 Aug 2015 11:17

Re: Sollicitatietopic

jr p & o ad.viseur bij een bekende keten in nederland (blauw met geel in 't logo, waar alles goedkoop is :)) en mijn aandachtsgebied wordt een zuid-europees land.

Edit: in principe start ik volgende week
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 26 Aug 2015 11:19

Re: Sollicitatietopic

Nice!
<<

Patsy

Bericht 26 Aug 2015 11:22

Re: Sollicitatietopic

Dat klinkt leuk zeg! Lekker dat je zo snel al kan beginnen.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 26 Aug 2015 11:26

Re: Sollicitatietopic

Dat klinkt echt gaaf! Gefeliciteerd en veel plezier! =)
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 26 Aug 2015 11:49

Re: Sollicitatietopic

Gefeliciteerd Oreo! :)
<<

Anoniem205

Bericht 26 Aug 2015 12:13

Re: Sollicitatietopic

Thx!
Het is echt super mega snel gegaan. Vrijdag een week geleden kreeg ik te horen over de functie, 6 dagen later op gesprek. Gister 2e en 3e gesprek en klaar :) Geregeld.

Heb er zo veel zin in!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 27 Aug 2015 04:49

Re: Sollicitatietopic

Oh wat fijn Oreo, gefeliciteerd!!
2012 & 2016
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 28 Aug 2015 17:20

Re: Sollicitatietopic

Wat super Oreo, proficiat!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 28 Aug 2015 18:46

Re: Sollicitatietopic

Katrien, hoe staat het met die vacature? Ik duim nog voor je!

Jorja, heb je nog gesolliciteerd?

Oreo, nogmaals gefeliciteerd! En je start gewoon dinsdag al, hoe gaaf is dat!

Ik heb vandaag een mailtje van de recruiter gehad dat er volgende week knopen worden doorgehakt, maar dat ze erg positief over me waren. In mijn ervaring is dat vrij enthousiast voor een Brit, dus fingers crossed.
L2014 & H2017
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 28 Aug 2015 19:55

Re: Sollicitatietopic

Oh wat fijn mzcharlotte en wat een spanning! Ik duim voor je!
2012 & 2016
<<

Patsy

Bericht 28 Aug 2015 20:39

Re: Sollicitatietopic

Mzcharlotte, dat klinkt veelbelovend.

Ik ben op gesprek geweest gisteren. Ze had inmiddels toch meer sollicitanten gevonden, allemaal via via. Het gesprek ging goed, het kan alleen wel even duren voordat ik wat hoor. Ze vond me wel heel flexibel, zeker voor iemand met kinderen. En ik deed haar erg aan mijn schoonzus denken, en die heeft jaren voor haar gewerkt in een andere zaak, naar volle tevredenheid. Nu dus weer afwachten.
<<

Anoniem205

Bericht 29 Aug 2015 22:39

Re: Sollicitatietopic

Katrien en Mzcharlotte, spannend. Ik duim voor jullie.

Iedereen, thnx voor de sollicitaties. Dinsdag starten. HAAAAH :omg:
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 30 Aug 2015 00:19

Re: Sollicitatietopic

Oreo schreef:Katrien en Mzcharlotte, spannend. Ik duim voor jullie.

Iedereen, thnx voor de sollicitaties. Dinsdag starten. HAAAAH :omg:


:laughcry:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
VorigeVolgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers