Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Haaruitval tijdens zwangerschap

<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 20 Aug 2015 08:45

Haaruitval tijdens zwangerschap

Wie heeft hier ook last van gehad, en ging het vanzelf weer over? Is er wat tegen te doen?

Ik lees meestal dat zwangere vrouwen zo'n mooie volle bos haar krijgen, maar mijn haar valt vanaf het begin al uit en nu is het nog een stapje erger geworden. Elke keer als ik met mijn hand door mijn haar ga haal ik er zo een bosje haren uit. Bah! Ik ben echt bang dat er weinig meer van overblijft, juist omdat je hoort dat NA een bevalling het haar ook nog uitvalt.

Ik slik trouwens al een zwangerschapsmultivitamine, dus dat is ook geen oplossing bij mij.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 20 Aug 2015 08:52

Re: Haaruitval tijdens zwangerschap

Ik heb daar in het 1e trimester ook last van gehad en in de loop vd zwangerschap werd dit minder. Na de zwangerschap kreeg ik het weer terug maar ook dat werd minder.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1898

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 20 Aug 2015 09:13

Re: Haaruitval tijdens zwangerschap

Ook ik had er in het eerste trimester het meest last van, vooral tijdens het douchen merkte ik dat er veel uitviel. Nu is het gelukkig wat minder. Bij mijn vorige zwangerschap hetzelfde, maar ik kreeg juist na de bevalling weer mooier en steviger haar.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Anoniem181

Bericht 20 Aug 2015 09:17

Re: Haaruitval tijdens zwangerschap

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 07 Feb 2016 21:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 20 Aug 2015 09:40

Re: Haaruitval tijdens zwangerschap

Hm jullie stellen me deels gerust. Ik vind het wel gek dat het juist erger wordt nu het eerste trimester voorbij is, maar misschien moet ik nog even geduld hebben.

Ik word heus niet kaal, maar dat gevoel heb ik soms wel als ik zie hoeveel haar er in het doucheputje en de prullenbak verdwijnt. En ik vind het ook gewoon onsmakelijk om overal steeds haren te verliezen, daarom draag ik het maar wat vaker vast.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem166

Bericht 20 Aug 2015 09:44

Re: Haaruitval tijdens zwangerschap

Haaruitval kan komen door vitamine b12-gebrek en ijzergebrek (al is het volgens mij hetzelfde, maar dat weet ik niet zeker). Als het niet minder wordt, kun je dat misschien even laten checken.
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 20 Aug 2015 10:55

Re: Haaruitval tijdens zwangerschap

Bij mijn vorige zwangerschap bleven ze ook zitten en had ik extreem weinig haaruitval. Een paar maanden de bevalling begon het ook flink uit te vallen.

Deze zwangerschap kan ik de borstel na iedere kambeurt legen. Na het wassen heb ik een half konijn in mn handen bij wijze van...

B12 is hier op peil, laat steeds bloed controleren omdat mijn B12 juist eerst te laag was. Ijzertekort heb ik altijd wel, niet veel aan te doen bij mij, naast hetgeen wat ik al doe.
<<

R'belle

Noob

Berichten: 15

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 18:31

Bericht 25 Aug 2015 11:41

Re: Haaruitval tijdens zwangerschap

Verschrikkelijk hier ook al de hele zwangerschap last van heel veel haar uitval, en het word niet minder. Ik heb 2 weken geleden een heel stuk van mijn haar af laten knippen omdat ik zo gek werd van de lange haren die overal verspreid door het huis heen liggen. Tijdens de vorige zwangerschappen had ik het niet in de zwangerschap maar wel daarna, hopelijk is het dan nu omgekeerd.
2007
2012
2013*
2015
<<

Anoniem151

Bericht 25 Aug 2015 13:02

Re: Haaruitval tijdens zwangerschap

Sanne schreef:Haaruitval kan komen door vitamine b12-gebrek en ijzergebrek (al is het volgens mij hetzelfde, maar dat weet ik niet zeker). Als het niet minder wordt, kun je dat misschien even laten checken.


Is niet hetzelfde :) (hb=ijzer+foliumzuur+b12)
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3852

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 25 Aug 2015 13:08

Re: Haaruitval tijdens zwangerschap

Bij mijn eerste zwangerschap had ik het ook. Na de bevalling stopte het en viel het niet verder uit. Tijdens mijn 2de zwangerschap had ik juist mooi haar. Nu valt alles uit.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers