Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Partner verandert nav zwangerschap/kinderen?

<<

Anoniem124

Bericht 23 Aug 2015 09:07

Re: Partner verandert nav zwangerschap/kinderen?

Tijdens de zwangerschap niet echt en de eerste tijd erna ook nog niet meteen. We hebben toen een moeilijke periode gehad. Achteraf bleek dat hij zijn angsten heel erg opkropte. Hij was zijn vrouw (mij dus) bijna kwijtgeraakt en ik was ongeveer 8 maanden een totaal ander, ziek persoon die ook nog eens of in het ziekenhuis lag of bij haar ouders. Hij heeft zich toen heel eenzaam en nutteloos gevoeld terwijl ik hem zo nodig had en me daardoor ook in de steek gelaten voelde. Maar toen we elkaar beter begrepen ging het al snel beter en toen hij eenmaal gewend was aan zijn vaderrol is hij echt heel erg veranderd. Hij is heel bezorgd en verantwoordelijk. En als papa is hij zo leuk...heeft hele grappige en gekke ideen waarmeee hij de tweeling verrast, blijkt super goed te kunnen tekenen en knutselen en gaat gerust in zijn eentje een dag met de tweeling op pad. Ik zeg danvooraf 1000x neem de buggy mee, neem speelgoed mee, neem hapjes mee en dit en dat. Hij heeft overal lak aan, vergeet de helft maar regelt het op zijn eigen manier. Dat vind ik echt heel leuk. Ik werk tegenwoordig meestal op zaterdag en weet dat het thuis prima loopt.
<<

Anoniem123

Bericht 23 Aug 2015 09:11

Re: Partner verandert nav zwangerschap/kinderen?

Ava: wat jij als laatst schrijft lopen wij ook tegenaan.
De jongste is bijna een jaar en we zijn nu 2 keer samen weggeweest. En ook nog naar feestjes waardoor we eigenlijk nog niet samen waren.
Hier is het hier meer dat ik 's avonds echt instort qua moeheid.
(en het eerste half jaar kwam het omdat de baby ziek was, dan ga je echt niet zomaar even lekker een avondje weg. naja wij niet dan)
En als we wel een keer laat naar bed gaan zijn de kinderen gewoon rond 5 uur wakker.
Dan ben ik nog meer moe dan dat ik al was.

Wij hebben toen via marktplaats een oppasmeisje gevonden. De klik was er meteen en ze woont hier in het dorp.

Bonheur: wat naar zeg, sterkte.
<<

woezel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 552

Geregistreerd: 04 Sep 2013 09:27

Bericht 23 Aug 2015 15:04

Re: Partner verandert nav zwangerschap/kinderen?

Sk, ik wil ook gerust wel eens oppassen hoor ; )
Trotse mama van 2 jongens en 1 meisje
<<

anoniem203

Bericht 23 Aug 2015 15:15

Re: Partner verandert nav zwangerschap/kinderen?

SarahKey hoe oud is het meisje en wat betalen jullie haar op een avond/per uur. Als ik vragen mag? Ik vind zoiets wel lastig in te schatten. 4 euro per uur? 15 euro per keer ik heb echt geen idee! En hoe ging de kennismaking?

Pm mag evt ook :)
<<

Anoniem123

Bericht 23 Aug 2015 18:34

Re: Partner verandert nav zwangerschap/kinderen?

Wij geven 5 euro per uur, maar laatste 1,5 jaar hebben we haar niet meer nodig gehad. We hebben haar toen een keer hier uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek, de oudste was toen 11 maanden. Gekeken hoe het klikte en hoe ze met zoon omging. Toen keer erna 2 uurtjes laten oppassen en daarna een hele avond. We hebben erg getroffen met haar, ze is erg lief.
<<

Anoniem123

Bericht 23 Aug 2015 18:35

Re: Partner verandert nav zwangerschap/kinderen?

woezel schreef:Sk, ik wil ook gerust wel eens oppassen hoor ; )


Dat is lief! Maar oppas regelen is niet echt het probleem. Opa en oma passen ook graag op.
<<

Anoniem280

Bericht 24 Aug 2015 08:03

Re: Partner verandert nav zwangerschap/kinderen?

Mijn vriend is zorgzamer geworden. Dat was hij meteen al toen we net wisten dat ik zwanger was. Tijdens de zwangerschap is het alleen maar meer geworden.
Hij gaat zo lief met ze om.
Als wij met de meiden weggaan dan wil hij het liefst achter de kinderwagen lopen.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 24 Aug 2015 08:36

Re: Partner verandert nav zwangerschap/kinderen?

Mijn man was altijd al zorgzaam en beschermend en dat werd tijdens de zwangerschap alleen nog meer.

Wel hebben we het lastig gehad tijdens de zwangerschap, ik was alleen maar ziek en voelde me beroerd en kon daardoor dus ook echt niks ondernemen, mijn man had net een nieuwe baan en werkte echt veel te veel, liep op zijn tandvlees en kon de stress met elke keer de verdenking van een zwangerschapsvergiftiging er slecht bij hebben, we waren elkaar een beetje kwijt, daar hebben we nooit echt ruzie over gehad, maar achteraf wel naar elkaar uitgesproken.
Mijn man heeft toen op zijn werk uigesproken dat het anders moest want anders zou hij zijn baan opzeggen en hij heeft er fulltime iemand bij gekregen voor zijn functie en ik voelde me meteen na de bevalling weer de oude dus toen werd alles al snel weer "normaal"/ fijn.

Ik vind hem nu de vader zoals ik dat verwacht had, lief en zorgzaam maar ik ben wel verbaasd dat hij zelfbedachte liedjes zingt en verhaaltjes verteld bijvoorbeeld, ik had hem nog nooit horen zingen. Gisteren kwam ik onder de douche uit en hoorde ik onze zoon heel hard lachen, toen ik ging kijken lagen ze samen op de grond met de blokken te spelen, of laatst lag hij op de grond voor te doen hoe je moet kruipen :smile: Dat had ik allemaal niet direct verwacht, maar vind ik echt super leuk!
25-11-2014 & 09-06-2017
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Taeda