Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik snap er niks van

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 28 Jul 2015 10:37

Re: Ik snap er niks van

Yadira schreef:Waar snap jij niks van?

Ik heb een collega die altijd een jas draagt in de auto. Hij heeft een super de luxe auto en zeker binnen een paar seconde dat hele ding op temperatuur, maar toch heeft hij altijd z`n jas aan. Zo apart. Zelfs dus nu (20 graden) heeft ie een zomerjas aan in de auto. Hij rijdt net weg, dus vandaar dit topic haha. Ik snap het echt niet.


Hallo, spuit 11 hier.
Ik heb ook meestal m'n jas aan in de auto. Dat is niet omdat ik het koud heb ofzo, maar gewoon omdat ik lui ben. Als ik die jas buiten aan heb dan ga ik hem niet eerst uittrekken voordat ik in de auto stap, dat vind ik veel te veel werk.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 28 Jul 2015 10:38

Re: Ik snap er niks van

Elliot schreef:
Yadira schreef:Waar snap jij niks van?

Ik heb een collega die altijd een jas draagt in de auto. Hij heeft een super de luxe auto en zeker binnen een paar seconde dat hele ding op temperatuur, maar toch heeft hij altijd z`n jas aan. Zo apart. Zelfs dus nu (20 graden) heeft ie een zomerjas aan in de auto. Hij rijdt net weg, dus vandaar dit topic haha. Ik snap het echt niet.


Hallo, spuit 11 hier.
Ik heb ook meestal m'n jas aan in de auto. Dat is niet omdat ik het koud heb ofzo, maar gewoon omdat ik lui ben. Als ik die jas buiten aan heb dan ga ik hem niet eerst uittrekken voordat ik in de auto stap, dat vind ik veel te veel werk.

Haha, misschien is dat het wel. Hij heeft bijna altijd een jas aan. Ik vrijwel nooit. :smile:
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 17 Aug 2015 16:20

Re: Ik snap er niks van

Ik moest even aan dit topic denken... Wat ik dus niet snap zijn mensen die bij vakantieveilingen o.i.d. gelijk na het openen van de veiling een hoog bod doen. Echt... waarom?
<<

Anoniem304

Bericht 17 Aug 2015 16:21

Re: Ik snap er niks van

Lonely Goatherd schreef:Ik moest even aan dit topic denken... Wat ik dus niet snap zijn mensen die bij vakantieveilingen o.i.d. gelijk na het openen van de veiling een hoog bod doen. Echt... waarom?

Haha, daarom zit ik nooit meer op vakantie veilingen. Echt irritant!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 17 Aug 2015 16:22

Re: Ik snap er niks van

@LG: Ik heb altijd het idee dat daar mensen zitten van een bedrijf die op zie manier de prijzen toch hoog proberen te verkopen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem236

Bericht 17 Aug 2015 16:33

Re: Ik snap er niks van

Dat idee heb ik ook. Nou niet alleen het idee. Ik weet dat er veilingsites zijn die zo werken. (Niet dat vakantieveilingen zo werkt, daar heb ik geen idee van)
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 17 Aug 2015 16:56

Re: Ik snap er niks van

En toch kan ik af en toe wel behoorlijk goede deals sluiten, dus ik blijf terugkomen en me ergeren. :P
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 17 Aug 2015 17:05

Re: Ik snap er niks van

Ik snap er niks van dat het me niet lukt om een route in een speciale app te krijgen!
Op internet lijkt het alsof het iedereen lukt, behalve mij!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem281

Bericht 17 Aug 2015 18:40

Re: Ik snap er niks van

Silly-One schreef:@LG: Ik heb altijd het idee dat daar mensen zitten van een bedrijf die op zie manier de prijzen toch hoog proberen te verkopen.


Volgensmij is 't gewoon iemand die gelijk z'n final offer doet in de hoop dat 't hoog genoeg is.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 17 Aug 2015 18:47

Re: Ik snap er niks van

Ik snap niet dat oude, krommige mensen altijd zo vroeg al door de bus/tram gaan lopen richting de deur. Ze zijn al krommig en dan worden ze ook nog finaal door elkaar gerammeld door de laatste bochten en drempels die de tram/bus maakt zodat ze door het gangpad gelanceerd worden. Blijf gewoon rustig zitten! En als je bang bent dat je niet op tijd bij de deur bent, ga dan naast de deur zitten. Dat denk ik dan.
#teammaple🍁
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 17 Aug 2015 18:56

Re: Ik snap er niks van

Lonely Goatherd schreef:Ik moest even aan dit topic denken... Wat ik dus niet snap zijn mensen die bij vakantieveilingen o.i.d. gelijk na het openen van de veiling een hoog bod doen. Echt... waarom?


Dat had ik gister per ongeluk.
Ik bied altijd op het laatste moment en hoop zo te bieden. Maar drukte te laat op de knop nu bieden. Toen ging ik naar de heropenede veiling en drukte toen per ongeluk met mijn duim op nu bieden en het bedrag wat ik bij de vorige wilde bieden stond dus nog in het schermpje. Oeps.... Was wel een hoog bod om te beginnen maar ik had hem wel gewonnen haha.
Het was gelukkig wel minder dan waarvoor de veiling daarvoor zat weg ging.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5681

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 17 Aug 2015 21:34

Re: Ik snap er niks van

Zo ben ik aan het kijken voor 2 kaartjes van de Efteling.
Bieden mensen gewoon een hoger bedrag dan wat de kaartjes op internet of aan de kassa kosten :palm:
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem149

Bericht 17 Aug 2015 22:37

Re: Ik snap er niks van

Haha Dora dat is wel een beetje dom.
<<

Anoniem328

Bericht 18 Aug 2015 12:16

Re: Ik snap er niks van

Oja heel irritant. Ik ben een groot voorstander van niks bieden tot het laatste moment want alleen de laatste seconden tellen en alles daarvoor is onnodig opdrijven van de prijs. Maar dat vinden mensen toch lastig blijkbaar!

Dora dat is wel heeel dom!
<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 02 Okt 2013 13:45

Bericht 18 Aug 2015 18:09

Re: Ik snap er niks van

Haha mijn wel/niet/wel/niet/wel/niet-vriend probeert mij ook al meer dan een jaar aan te leren dat je niet helemaal naar www.google.nl hoeft te gaan om iets uit te zoeken. Ik moet zeggen dat als hij mee kijkt, ik het altijd één keer fout doe, en ik er daar na wel aan denk - en laatst heb ik zelfs een keer toen ik alleen thuis was m'n zoekopdracht direct in de url-balk getypt! Misschien wordt het ooit nog iets, de digitale wereld en ik :^^:
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 22 Aug 2015 21:06

Re: Ik snap er niks van

Ik snap niet hoe het kan dat er heel vaak op de snelweg, 1 schoen of 1 sok of shirts liggen. Das toch raar je gooit toch niet eenn sok naar buiten ofzo?
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem304

Bericht 22 Aug 2015 21:12

Re: Ik snap er niks van

Studiebol schreef:Ik snap niet hoe het kan dat er heel vaak op de snelweg, 1 schoen of 1 sok of shirts liggen. Das toch raar je gooit toch niet eenn sok naar buiten ofzo?

Hahaha dit is echt een goede idd.
<<

Anoniem149

Bericht 22 Aug 2015 21:14

Re: Ik snap er niks van

Studiebol schreef:Ik snap niet hoe het kan dat er heel vaak op de snelweg, 1 schoen of 1 sok of shirts liggen. Das toch raar je gooit toch niet eenn sok naar buiten ofzo?

Ik krijg dan altijd rare ideeën in mijn hoofd en ga hopen dat ik dan niet een stuk verder ineens een mens zie liggen of zo. Stomme gedachte, I know. :eyes:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 22 Aug 2015 22:21

Re: Ik snap er niks van

Misschien een wagenziek kind, een scheef kopje koffie ofzo.
R. 2013
D. 2016
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers