Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuk Wii spel voor jonge kinderen?

<<

Anoniem16

Bericht 31 Aug 2013 20:53

Leuk Wii spel voor jonge kinderen?

Wij hebben onze Wii weer uit de kast getrokken maar zoeken nu naar spelletjes voor jonge kinderen ( 3-4 jaar). Iemand een tip?
<<

Anoniem 52

Bericht 31 Aug 2013 20:56

Re: Leuk Wii spel voor jonge kinderen?

Mijn neefjes vonden Carnival Games erg leuk en Monkey Mischief!

Maar ben je lid van de bibliotheek? Onze bieb verhuurt ook Wii spellen, dan kan je misschien paar spelletjes uitproberen en als 't was is, echt aanschaffen.
<<

Anoniem16

Bericht 31 Aug 2013 20:58

Re: Leuk Wii spel voor jonge kinderen?

Ow ja natuurlijk! Dat is een goede tip vd bibliotheek, daar zijn we idd lid van.
<<

Anoniem 52

Bericht 31 Aug 2013 21:04

Re: Leuk Wii spel voor jonge kinderen?

Zo heb ik 't ook met veel spellen gedaan, hoor! Er zijn namelijk ook spellen waar je gewoon snel op uitgekeken bent of waar echt geen reet aan is...
<<

Anoniem16

Bericht 31 Aug 2013 21:06

Re: Leuk Wii spel voor jonge kinderen?

Ja en daar was ik vanmiddag nog en heb er niet eens aan gedacht! Wat stom haha. Gaan we eerst dat maar eens doen, sommige spellen zijn idd zo saai.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 31 Aug 2013 21:14

Re: Leuk Wii spel voor jonge kinderen?

idd de bieb.
M:21072011
J :08012014
<<

Lilypie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 31 Aug 2013 21:15

Re: Leuk Wii spel voor jonge kinderen?

Mijn dochter speelt nu Dora (ze wordt bijna 4), heel leukom te zien hoe fanatiek ze is haha.
En mario kart is ook leuk voor ze.
Afbeelding

Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers