Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe lang appel/kaneel cupcakes bewaren? ( zelfgemaakt )

<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 18 Aug 2015 09:35

Hoe lang appel/kaneel cupcakes bewaren? ( zelfgemaakt )

Mijn dochter is zondag jarig en ik ga appel/kaneel cupcakes maken. Nu moet ik vrijdagavond weg en zaterdag moet ik de hele dag werken. Kan ik ze vrijdagmiddag maken en dan bewaren tot zondag?
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem167

Bericht 18 Aug 2015 09:39

Re: Hoe lang appel/kaneel cupcakes bewaren? ( zelfgemaakt )

Ja hoor, ik eet cupcakes nog wel langer als ik ze goed opberg!
<<

Anoniem321

Bericht 18 Aug 2015 09:45

Re: Hoe lang appel/kaneel cupcakes bewaren? ( zelfgemaakt )

Ja hoor, zondagochtend heb ik toevallig zelf nog appel kaneel cupcakes gemaakt. Ik heb er een paar over, maar die kan ik gerust vanavond nog opeten. Ik bewaar ze in een afgesloten bakje in de koelkast.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 18 Aug 2015 09:47

Re: Hoe lang appel/kaneel cupcakes bewaren? ( zelfgemaakt )

En dan gewoon luchtdicht bewaren?
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem123

Bericht 18 Aug 2015 12:30

Re: Hoe lang appel/kaneel cupcakes bewaren? ( zelfgemaakt )

Ik zou ze pas zaterdagavond of zondagochtend bakken. Liefst zo vers mogelijk dan zijn ze het lekkerst. Voor ons gezin zou ik het wel aandurven paar dagen van te voren maar voor visite niet.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 18 Aug 2015 12:37

Re: Hoe lang appel/kaneel cupcakes bewaren? ( zelfgemaakt )

Zondagochtend krijgen we al visite en ik moet zaterdagavond tot later op de avond werken...
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem313

Bericht 18 Aug 2015 12:56

Re: Hoe lang appel/kaneel cupcakes bewaren? ( zelfgemaakt )

Kan je partner ze maken? Ik vind ze versgebakken lekkerder.
<<

Anoniem167

Bericht 18 Aug 2015 13:32

Re: Hoe lang appel/kaneel cupcakes bewaren? ( zelfgemaakt )

Tuurlijk is versgebakken heerlijk maar je hebt het maar over 1,5 dag, want zondagochtend zijn ze al voor visite!
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 18 Aug 2015 13:51

Re: Hoe lang appel/kaneel cupcakes bewaren? ( zelfgemaakt )

Mijn partner is niet zo bakkerig haha
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem193

Bericht 18 Aug 2015 15:37

Re: Hoe lang appel/kaneel cupcakes bewaren? ( zelfgemaakt )

Dan zou ik zondagochtend een half uur eerder opstaan en ze dan maken. Ik zou niet het risico willen lopen dat ze niet meer lekker zijn.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 18 Aug 2015 19:06

Re: Hoe lang appel/kaneel cupcakes bewaren? ( zelfgemaakt )

Ik ben er eigenlijk verbaasd over dat jullie het allemaal zo vlak van te voren zouden maken. Ik zou ze gewoon op vrijdag maken en ze lijken me dan nog erg lekker te smaken. Als ik versgebakken cupcakes / muffins koop blijven ze ook wel paar dagen liggen en ik eet ze altijd nog smakelijk op.

Ik vind dit lijstje ook wel handig: http://www.laurasbakery.nl/bewaren-en-invriezen-van-gebak/
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 18 Aug 2015 19:45

Re: Hoe lang appel/kaneel cupcakes bewaren? ( zelfgemaakt )

Thanx, erg handig lijstje!
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem123

Bericht 18 Aug 2015 20:27

Re: Hoe lang appel/kaneel cupcakes bewaren? ( zelfgemaakt )

Alibi schreef:Dan zou ik zondagochtend een half uur eerder opstaan en ze dan maken. Ik zou niet het risico willen lopen dat ze niet meer lekker zijn.


Dit dus . Als de visite zo rond 10 uur komt kun je daarvoor heel wat cupcakes bakken :smile: maar als je het niet zitten dan gewoon vrijdag. Kan dan niet anders.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers