Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lettertype met grote lussen

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 17 Aug 2015 22:17

Lettertype met grote lussen

Ik zoek, voor mijn tattoo, een lettertype met mooie grote lussen, zo iets als hier:

Afbeelding

Weet iemand hoe dit lettertype heet?
Of wie kent iets wat er op lijkt?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 17 Aug 2015 22:23

Re: Lettertype met grote lussen

Never mind.. heb m gevonden! Gegoogled op 'fonts with big loops' hahaha
<<

Anoniem147

Bericht 18 Aug 2015 10:14

Re: Lettertype met grote lussen

Je kunt ook zelf zoeken bij www.dafont.com

Daar staan echt miljoenen lettertypes op die je kunt downloaden. Je kunt ze dan ook gebruiken in Word en PowerPoint. Ik ben daar echt groots fan van!
<<

Anoniem281

Bericht 18 Aug 2015 10:17

Re: Lettertype met grote lussen

Lejow, je kan ook gewoon zelf je tattoo ontwerpen hè, met je eigen handschrift. Dan wordt de loop zo groot als je zelf wilt!
<<

Anoniem119

Bericht 18 Aug 2015 10:19

Re: Lettertype met grote lussen

Munk heeft een logo met grote lussen volgens mij. Misschien weet zij een goed lettertype.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Aug 2015 10:21

Re: Lettertype met grote lussen

Carl schreef:Lejow, je kan ook gewoon zelf je tattoo ontwerpen hè, met je eigen handschrift. Dan wordt de loop zo groot als je zelf wilt!


Ja weet ik, zo iets wordt het ook wel, maar wilde even een houvast hebben!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Aug 2015 10:21

Re: Lettertype met grote lussen

Marin schreef:Munk heeft een logo met grote lussen volgens mij. Misschien weet zij een goed lettertype.


Zij heeft volgens mij inderdaad het type dat ik gevonden heb.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers