Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeautje voor nieuwe vader

<<

Anoniem301

Bericht 17 Aug 2015 13:24

Cadeautje voor nieuwe vader

Hoi!

Hebben jullie dat gedaan, een cadeautje gekocht voor je partner om te geven op het moment dat hij vader is geworden?

Ik wilde eerst een horloge voor hem kopen en op de achterkant de naam en geboortedatum van onze dochter laten graveren. We liepen in het winkelcentrum en in de etalage zagen we een mooie liggen. Dus ik had stiekem een foto gemaakt van dat horloge zodat ik deze later voor hem kon kopen. Maar toen kocht hij hem zelf :palm: (hij wist natuurlijk niet dat ik dat wilde doen.)

Nou weet ik van hem dat hij vroeger een Parkerpen had toen hij 8 was ofzo, was hij heel blij mee. Er was SInterklaasfeest op zijn school en werd aan surprises gedaan. Zijn moeder zei dat ze geen geld had en toen heeft ze zijn dure pen ingepakt en in de surprise gestopt. Dat vond hij heel erg en het hele jaar zag hij zijn klasgenootje met zijn pen schrijven (zielig!) dus ik dacht er aan om dan zo'n pen voor hem te kopen en die dan te laten graveren.

Of hebben jullie nog andere ideetjes? Wat heb je zelf gegeven als je ook een cadeautje hebt gekocht?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 17 Aug 2015 13:29

Re: Cadeautje voor nieuwe vader

Eventueel een mooie armband en die aan de binnenkant laten graveren?
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem281

Bericht 17 Aug 2015 13:31

Re: Cadeautje voor nieuwe vader

Oh ik vind die pen een mooi idee! Ik wil mijn vriend ook zeker weten een cadeautje geven straks en k vind een pen ook een mooi idee voor hem :smile:
<<

Anoniem301

Bericht 17 Aug 2015 13:41

Re: Cadeautje voor nieuwe vader

Helix schreef:Eventueel een mooie armband en die aan de binnenkant laten graveren?


Ja kan, maar hij is niet zo van de armbanden :)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 17 Aug 2015 13:43

Re: Cadeautje voor nieuwe vader

Ik vond dat verhaaltje van die pen echt heel zielig :-(. Wie doet dat nu? Ja, zijn moeder maar hoe sneu is dat!

Daarnaast vind ik het idee van die pen dus een goed idee. Je hebt er zo bijzonder verhaal achter zitten dat je niet met een gevoeliger cadeau kan komen (denk ik).

En bovendien.. misschien kan je die dan ook al van te voren regelen met haar naam erin? Dan kan je die echt op de dag zelf ook geven?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 17 Aug 2015 13:43

Re: Cadeautje voor nieuwe vader

Dat kan natuurlijk.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem119

Bericht 17 Aug 2015 14:01

Re: Cadeautje voor nieuwe vader

Ja die pen, met haar naam er in gegraveerd! Hoe bijzonder is dat. Ik zat al te bedenken of er dingen zijn die hij kan ondertekenen met die pen. Moet ie toevallig een handtekening zetten als ie haar naam aangeeft? Super leuk als hij die pen dan al kan gebruiken, dus als je 'm al kan geven na de geboorte. (Geboortedatum kan er dan natuurlijk niet in, als je die nog niet weet, maar naam weet je tegen die tijd vast wel)

En inderdaad, wat een sneu verhaal van die pen vroeger.

Ik zou zeggen: Nieuwe pen, voor mooi nieuw begin!
<<

Anoniem301

Bericht 17 Aug 2015 14:15

Re: Cadeautje voor nieuwe vader

Ah leuk jullie reactie's! Ja zo'n pen is misschien wel leuk door het verhaaltje dat erachter zit, en dan ik zo kan laten zien dat ik het heb onthouden :nerd: Het liefst wil ik wel de geboortedatum erbij (naam weten we al een poosje) dus even kijken hoe ik dat kan doen. Misschien kan mijn moeder dat voor mij regelen, dat ik van te voren met de graveerder afspreek dat de naam er alvast op kan en dat de datum dan nog komt.

Ja ik vind het ook zielig :(

Maar vertel, hebben jullie iets gegeven of gekregen en zo ja wat? Vind ik leuk om te lezen!
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 17 Aug 2015 14:27

Re: Cadeautje voor nieuwe vader

Ik vind het idee van de pen een hele goede, ook door het verhaal erachter (wel sneu zeg!).

Ik heb zelf niets gegeven aan ex, en hij ook niet aan mij. Van mijn moeder bij beide kinderen wel iets gekregen en dat draag ik nog bijna iedere dag. Voor elk kind een hangertje met de naam erin gegraveerd (bij dochter een symbool met moeder en kind en bij zoon een jongenskopje).

Als ik zelf een cadeau zou moeten geven zou ik denk ik in elk geval voor iets blijvends / duurzaams gaan, als herinnering aan die bijzondere gebeurtenis. Dus iets van horloge (helaas heeft hij die dan al gekocht), armband, ketting, pen, ring ofzo. Ik kom al gauw op de sieraden uit geloof ik.. Maar iets anders kan ook leuk zijn natuurlijk.
<<

Anoniem313

Bericht 17 Aug 2015 15:10

Re: Cadeautje voor nieuwe vader

Gossie, wat een sneu verhaal van die pen. Ik sluit me aan bij de rest en zou het doen, met de datum er later bij!

Ik heb mijn vriend niets gegeven, het is niet eens bij me opgekomen :eyes: Zelf heb ik ook niets gekregen. Sinds ik een tijdje geleden heb gehoord van het concept 'baargoud' ben ik wel op zoek naar een mooie ring voor mezelf, die hij mag betalen. Een ring met twee steentjes, voor elk kind 1.
<<

Geel

Bericht 17 Aug 2015 15:20

Re: Cadeautje voor nieuwe vader

Wat een mooi idee inderdaad Carrie, ik ga ook eens opletten of er een leuk cadeau langskomt. (tijd zat :P) Ik denk dat ik mijn man ook blij zou kunnen maken met bijvoorbeeld een schilderij. Maar da's meteen wel weer heel duur, hmpf. Of een onderdeel van een muziekinstrument. Of een muziekboek met bijvoorbeeld kinderliedjes op akkoorden. Ohh, dat is een leuk idee! (nobody pick my idea please)

Edit: je kunt trouwens ook de pen geven bij de geboorte met haar naam erin, en dat je later samen de datum erin laat graveren. Bijv. als jij weer op de been bent. Lijkt me best bijzonder.
<<

Anoniem185

Bericht 17 Aug 2015 15:24

Re: Cadeautje voor nieuwe vader

Ah dat pen verhaal is zo zielig! Leuk idee om dat dan te geven!
<<

Anoniem301

Bericht 17 Aug 2015 15:28

Re: Cadeautje voor nieuwe vader

Geel schreef:Wat een mooi idee inderdaad Carrie, ik ga ook eens opletten of er een leuk cadeau langskomt. (tijd zat :P) Ik denk dat ik mijn man ook blij zou kunnen maken met bijvoorbeeld een schilderij. Maar da's meteen wel weer heel duur, hmpf. Of een onderdeel van een muziekinstrument. Of een muziekboek met bijvoorbeeld kinderliedjes op akkoorden. Ohh, dat is een leuk idee! (nobody pick my idea please)

Edit: je kunt trouwens ook de pen geven bij de geboorte met haar naam erin, en dat je later samen de datum erin laat graveren. Bijv. als jij weer op de been bent. Lijkt me best bijzonder.


Heee goeie! Van die datum later graveren. En wat leuk dat jij nu ook een ticker hebt! :banaan:

Schilderij, supertof ja, maar vaak zo duur inderdaad!
<<

Anoniem301

Bericht 17 Aug 2015 15:28

Re: Cadeautje voor nieuwe vader

Caulfield schreef:Gossie, wat een sneu verhaal van die pen. Ik sluit me aan bij de rest en zou het doen, met de datum er later bij!

Ik heb mijn vriend niets gegeven, het is niet eens bij me opgekomen :eyes: Zelf heb ik ook niets gekregen. Sinds ik een tijdje geleden heb gehoord van het concept 'baargoud' ben ik wel op zoek naar een mooie ring voor mezelf, die hij mag betalen. Een ring met twee steentjes, voor elk kind 1.

Mooi idee van die ring!
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 17 Aug 2015 15:32

Re: Cadeautje voor nieuwe vader

Wat lief zeg Carrie, het is niet in me op gekomen om hem wat te geven, nou ja behalve de baby dan :smile:

Ik kreeg van hem een ring met 9 diamantjes ( voor elke maand van de zwangerschap 1) die ik bij mijn trouwring (kan) draag ( ik heb geen verlovingsring), aan de binnenkant is de naam van onze zoon gegraveerd. Heel lief, hij bracht het alleen iets minder charmant:" voor elke maand dat je gekotst hebt een diamantje", haha. Ik ben er uiteraard super blij mee!

De term "baargoud" kende ik niet, wel "push present".
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 17 Aug 2015 15:42

Re: Cadeautje voor nieuwe vader

Carrie schreef:
Geel schreef:Wat een mooi idee inderdaad Carrie, ik ga ook eens opletten of er een leuk cadeau langskomt. (tijd zat :P) Ik denk dat ik mijn man ook blij zou kunnen maken met bijvoorbeeld een schilderij. Maar da's meteen wel weer heel duur, hmpf. Of een onderdeel van een muziekinstrument. Of een muziekboek met bijvoorbeeld kinderliedjes op akkoorden. Ohh, dat is een leuk idee! (nobody pick my idea please)

Edit: je kunt trouwens ook de pen geven bij de geboorte met haar naam erin, en dat je later samen de datum erin laat graveren. Bijv. als jij weer op de been bent. Lijkt me best bijzonder.


Heee goeie! Van die datum later graveren. En wat leuk dat jij nu ook een ticker hebt! :banaan:

Schilderij, supertof ja, maar vaak zo duur inderdaad!


Wat een lief idee Carrie!
Ik zou ook de datum er later dan in laten graveren!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:25

Bericht 17 Aug 2015 16:05

Re: Cadeautje voor nieuwe vader

Ik heb mijn man een prachtige dochter cadeau gedaan! Nog nooit zo lang en hard voor iets gewerkt ;)
En als kleinigheidje voor vaderdag vlak erna het vadersboek, als vervolg op zijn zwangerschapsboek voor mannen.

Wat een verhaal van die pen! Maakt het een erg mooi cadeau idd!

Wat voor werk doet je man? Iets met kantoor/een bureau? Anders is een mooie foto van zijn dochter (en vrouw) in een mooi lijstje (wellicht zilver met naam en geboorte datum erin?) voor op zijn werk ook nog een idee, gaan jullie een new born shoot doen?
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Anoniem129

Bericht 17 Aug 2015 16:51

Re: Cadeautje voor nieuwe vader

minoessepoes schreef:Wat lief zeg Carrie, het is niet in me op gekomen om hem wat te geven, nou ja behalve de baby dan :smile:

Ik kreeg van hem een ring met 9 diamantjes ( voor elke maand van de zwangerschap 1) die ik bij mijn trouwring (kan) draag ( ik heb geen verlovingsring), aan de binnenkant is de naam van onze zoon gegraveerd. Heel lief, hij bracht het alleen iets minder charmant:" voor elke maand dat je gekotst hebt een diamantje", haha. Ik ben er uiteraard super blij mee!
De term "baargoud" kende ik niet, wel "push present".


Haha dat zou mijn man kunnen zeggen!

Cadeau geen idee, ik.vind de pen mooi zeker vanwege het verhaal!

Ik ga mijn man niets geven, hij heeft vorige week een nieuw koffiezetapparaat gehad misschien extra sterke koffie bestellen voor hem:)
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 17 Aug 2015 17:03

Re: Cadeautje voor nieuwe vader

Ik zou ook de pen doen.

Ik ga denk ik niks kopen.
Baargoud, als ik dat krijg wil ik graag een ketting van Minitials... :P
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem315

Bericht 17 Aug 2015 19:34

Re: Cadeautje voor nieuwe vader

Lief idee. Het zou niks voor ons zijn. Ik vind het dragen en uiteindelijk eruit persen van een kind cadeau genoeg.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 17 Aug 2015 20:46

Re: Cadeautje voor nieuwe vader

Ik zou ook voor die pen gaan door het achter liggende verhaal.

Heb zelf een armband (met hun namen) gegeven bij de geboorte van Isam en Nora, maar dat was meer als bedankje voor dat hij alles deed, ivm volledige bedrust vanaf 14 wkn, naast 70 uur werken en nog drie uur reistijd pd.

Bij Amani heeft hij niks gekregen. Zal haar naam er nog wel bij zetten.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 17 Aug 2015 21:12

Re: Cadeautje voor nieuwe vader

Ik heb mijn vriend een dochter in zijn armen gegeven. Dat vond ik voorlopig wel even genoeg. Nee flauw.

Het verhaal van die pen vind ik echt het perfecte cadeau. Heel persoonlijk door het verhaal dat erachter zit. Al loopt hij natuurlijk wel de kans de pen een paar jaar later alsnog ingepikt te zien worden. Tenslotte staat de naam van jullie dochter er dan ingegraveerd :ja:
<<

Anoniem205

Bericht 17 Aug 2015 21:22

Re: Cadeautje voor nieuwe vader

Och arme wat een verhaal over die pen! Vind het een prachtig gebaar!

Vriend heeft hier niks gehad van mij. Ik van hem wel een mooie m'amour hanger.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 18 Aug 2015 05:20

Re: Cadeautje voor nieuwe vader

Ik zou ook voor die pen gaan, het idee erachter vind ik echt heel mooi en lief.
2012 & 2016

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: roosje